[Chapter; Seven]

130 14 21
                                    

- Damian Desmond -

Yuri Briar...

*yaklaşık beş dakika önce*

Sarayın köşkü korumasızdı. Üstelik ormana uzanan bahçesi sayesinde köşke girmem kolay olmuştu.

Önümdeki beyaz koca köpek dibimde dolaşıyordu. Dün akşamdan beri onunlaydım sonuçta. Aslında biraz eğlenceli bir hayvandı. Zekiydi ayrıca.

Onunda güçleri vardı. Kraliyetin soyundan geliyordu. Ya da Kraliyet soyundaki biri ona güç vermişti.

Tam kavramış değildim ama sanırım gelecekten kesitler görüyordu. Ya da tehlike seziyordu? Henüz tam anlamış değildim.

Dün akşam onu severken muhafızlar kontrole çıkmışlardı. Bond olmasa yakalanırdım.

Onunla oynarken gardımı indirmiştim.

Kendime gelmem gerekiyor. Bana küçüklüğümde köpeğimi anımsatmıştı. Onu severken kendimi kaptırdım. Artık o küçük çocuk değildim. Dikkatli olmam lazımdı.

Ben bunları düşünürken gelen adım sesleriyle ayağa kalktım. Arkamdaki geniş ağaca yaslanırken kimin gezdiğine baktım.

Anya?

Bekçi sanmıştım oysa.

Bond'un bacağımı ısırmasıyla sendeledim. Bastığım dal yüzünden çıkan sesle küfrettim. Anya'nın arkasına döndüğüne emindim.

Bond'a öfkeyle baktığımda susmuştu.

Yakalanmamalıyım.

Bond'un üstünde uyguladığım büyüyle onu Anya'nın arkasına ışınlamıştım. Neyse ki Bond onun dikkatini kendisine çekmişti.

Rahatlama hissi ile sessiz bir iç çektim.

Arkamda duyduğum seslerle ağacın dalları arasından Anya'yı izlemeye başladım. Bond üstüne çıkmıştı böylece geriye sendelemişti. Üstelik şimdi fark ettim, o takım mı giymiş?

Elbise giymesini bekliyordum.

Ama çok tatlı- ne saçmalıyorsun sen! Kendine gel!

Kendime olan sinirimle elimi ısırdım.
Anya'nın gülüşü kulaklarımı dolduruyordu. Aynı zamanda uzaktan gelen adım sesleriyle önüme döndüm. Hızla ağacın tepesine zıpladım. Yaprakların arasına saklanırken hem Anya'yı hem de patikayı kontrol ediyordum.

Bond Anya'nın boynunu yaladığında kasılmıştım. Bu köpek...

"Sapık köpekcik."

Niye sırıtıyor ki? Kesin hoşuna gitmiştir.

"Aman aman ne iyi anlaşıyorsunuz siz öyle."

"Amca?"

Amca? Bekle yoksa bu adam...

Yuri Briar...

*şimdiki zaman*

Ostania'nın Prensi... Yuri Briar.

Lakabı güzelmiş.

Anya Yuri'nin üstüne zıpladı. Ciddiyim resmen adamın üstüne atladı.

Yuri yere serilirken Anya onun üstündeydi. Kollarını havaya kaldırarak heyecanla konuşmaya başladı.

"Annem çok heyecanlı hatta inanamayacaksın ama babam çok gergindi. Sabah Mina'dan geleceğini öğrendiğimde bende çok heyecanla-"

"Oi, velet. İn üstümden."

𝐃𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐒𝐩𝐲 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin