Bölüm 1☁️

4K 207 233
                                    

                                                                                               ☁️

                                                                                                                                                                       27 EYLÜL 2022/                                                        İzmir                                                                                                                                     

Ben Nazenin, evet yeni bir kompozisyon yazacak olsaydım sanırım böyle başlardım. Ben Nazenin Alagöz; yirmi yaşında edebiyat öğrencisiyim.

Ben böyle başlardım fakat eminim ki Figen Hoca tekrar beğenmeyip beni başka bir a dört kağıdına mahkum ederdi. Oysa kendini tanıtmaktan, bununla birlikte cümleleri yazıya dökmekten pek hoşlanmadığımı, zaten bu konuda da iyi olmadığımı ona defalarca anlatmıştım. Dile döktüğüm kelimeler bize binaen bana bir dert olsa da, vaz geçtiği görülmüş bir şey değildi.

Benim o kağıda yazacak belki bir kaç kelimem vardı, onlar da adım, soy adım ve belli iki şey daha. Yoksa bu yaşamda böyle bir ahenkte kimsenin benim dünyamı anlayacağını sanmıyordum.

Neticede insanlar bazı duygulara o kadar çok körelmişti ki hak etmedikleri dünyayı onlara açmak ne kadar doğru olurdu bilmiyorum. Hayal dünyamın bir dizi alaydan ibaret olması... Bu olasılık dahi olsa, beni şimdiden geriyor ve içimi bir kitap yanığı misali hüzünlü bir sızıyla kavuruyordu.

Kararımı vermiştim, onlara şiirlerimden, hayallerimdeki dünyadan ya da karmalardan bahsetmeyecektim. Bir fikrim vardı evet, bu içimdeki ruhla çoğu kez narin bir gezintiye çıkıyordum evet ama yazı yazmak bana göre aynı şey değildi. İnsanların bunu anlaması için okumaktan çok daha ziyade konulara göz açmaları gerekiyordu.

Gönderen; Nazenin
Mesaj; Arkadaşım merhabaa ((:: Düşündüm, yani hala düşünüyorum ama ben belki de bu yarışmaya katılmamalıyım.

Ona çoğu kez hocam veyahut öğretmenim dememden rahatsız oluyordu, arkadaşım kelimesini aramıza güzelce iliştiren o olduğundan kendimi bu konuda her zaman olmasa da rahat hissediyordum.

Gönderen; Nazenin
Mesaj; Sonuçta bahsettiğimiz hayatlar bambaşka ve ben kendimi herkese açmak istemiyorum. Bu konuda fazla çekimserim yüksek ihtimal aykırılıktan linçleneceğim

İnsanlar benim kadar naif insanlara genelde bunu yapardı çünkü, örselerdi.

Gönderen; Figen Hocam
Mesaj; Nazeninciğim lütfen tatlım. Zarif yüreğinin beğenileceğinden eminim. Farklı bir hayat, farklı bir sakinlik hepimize iyi gelecek

Ya da gelmeyecek.

Hem, ben bahsedilen kadar farklı olduğumu düşünmüyordum tüm bu olaylar bana artık hastalıklıymışım gibi hissettiriyordu. Şimdiden içimi sıkıyordu, konunun nereye gideceğini görmek zor değil.

Gönderen; Nazenin
Mesaj; Ben kendimi açmak istemiyorum. Bana verdiğiniz imkanlar için size teşekkür ederim ama belki de her şeyi içimde tutmak daha güzel.

Gönderen; Nazenin
Mesaj; Bana farklı bir kutusun demiştiniz, ben o kutuyu kimse yokken seviyorum.

Yani kutum ve ben mutluyuz :)

Gönderen; Figen Hocam
Mesaj; Yapma arkadaşım tekrar düşün :)) Tekrar tekrar düşün tatlım, ben buradayım.

"Nazenin." Adımı duyunca tebessümle daldığım ekrandan kapıya döndüm. "Anne." Odama kadar geldiğini bile duymamıştım bile, beni zihnen bu kadar yoran bir konuyla neden daha fazla uğraşıyordum ki? Oysa güzel olan şeyler yormazdı, onların dinlendirmek gibi bir güzelliği vardı.

MEFTUN - Son DüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin