Gözlerimi açtığımda kendimi bir sandalyeye bağlı olarak buldum. Etrafıma bakındığımda karşımda bir adamın bana gülerek baktığını fark ettim ve adama döndüm sonra bağırmaya çalıştım ama bağıramadım.
O an fark ettim ağzımdaki bandı sonra adam bana doğru yürümeye başladı ve birden durup ağzımdaki bandı çekti ve ben tam çığlık atacakken bir anda arkamdan bir el ağzımı kapattı.
O anda önümüzdeki adamın arkamdaki kişiye göz kırptığını fark ettim, sonra önümüzdeki adam hafiften üstüme eğilerek şöyle dedi. "Arkandan ağzını kapatan kişinin kim olduğunu ve benim kim olduğumu merak ediyorsun değil mi" dedi.
Hafiften korkak evet dercesine kafamı salladım sonra adam bana hafiften gülerek şöyle dedi. "Ben mafya Alex arkamdaki kişi de kardeşim Felix. " dedi ve geri çekilerek arkasındaki geniş, rahat koltuğa oturdu, sonra Felix'se iki kere göz kırptı ve arkasına yaslandı sonra Felix geri çekilerek ağzımı açtı ve sonunda rahat bir nefes ala bilmiştim ,sonra Alex şöyle dedi" Kendini tanıt bakalım küçük hanım. Sakın bağırmaya veya çığlık atmaya çalışma Felix anında ağzını kapatır bir daha açmaz ona göre davran. "dedi. O An Alex bana öyle deyince hafiften ürktüm sonra tamam dercesine kafamı salladım ve sonra kısaca kendimi şöyle tanıtım " Ben Luna. BENİ NİYE KAÇIRDINIZ!"diye bağırdım ve Felix çok sıkı bir şekilde ağzımı kapattı.
O an Alex ayağa kalkarak bağıra bağıra şöyle dedi." SENİ BAĞIRMAMAN KONUSUNDA Uyarmıştım KÜÇÜK HANIM !"diye bağırınca gözümden istemeden bir sicim yaş aktı sonra kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Hiç sevmediğim yanımı takınmıştım Alex'in yanında tanımadığım adamın yanında sulu gözlü olmayı sevmediğim yanımı takınmıştım sevmiyordum ama kendimi tutamıyordum şuanda bulunduğum halimden çok acınası ezik biri gibi hissedip yordum kendimi.
O anda Alex sinirli bir şekilde bana baktı ve bağırarak "AĞLAMA!" dedi.
Nefesim kesildi ve gözlerim karardı sonra bir Den Alex'in sesine benzeyen bir ses geldi arkamdan şöyle diyordu o yabancı ses" Luna kendine gel. Luna nefes al "diyordu, sonra ağzımın içinde kendi nefsimin yanısıra başka bir nefes daha hissettim ve yavaş yavaş kendime gelmeye başlamıştım gözümü açtığımda her yer bulanık görünüyordu sonra üstümde bir şey hissettim, iyice kendime geldiğimde üstümde hissetigim şeyin görüntüsü iyice netleşmişti.
Üstümde olan kişi Alex'e çok benziyen ama giyiniş tarzı ve saç stili çok farklı biriydi sonra bu kişinin Felix ola bileceğinden şüphelendim ve sordum "Ni...niye bu..bu kadar yakınız?" dedim, sonra kendime geldimi fark etmiş olacak ki hiç bir şey demeden arkama yeniden geçti.
Bende başımı kaldırarak Alex'e bakındım Alex bana bağırmadan önce oturduğu yere oturmuş sinirli gözlerle bana bakıyordu ve birden kalkıp yavaşça bana yaklaşarak dudağıma yapıştı. O anın şokuyla başımı geri çekmeye çalışınca sandaliye ile beraber yere düştüm ve Alex üstüme oturup dudağımı ısırdı ve öpmeye başladı.
Felix'e baktığımda umursamaz bir şekilde bizi koruyup etrafı kolaçan ediyordu.
Bölüm sonu 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZ
VampireArkadaşlar merhaba ilk defa bir hikaye yazacağım eğer yazım hatalarım olursa mazur görün Acaba büyücü kız gerçekten Büyücü mü acaba kızın başından nasıl olaylar geçecek gelin birlikte okuyup görelim arkadaşlar. Kaçırıldığı zaman kendisini...