6.bölüm /Ben Hamileyim

27 4 0
                                    

Luna'nın anlatımından devam

Ben de naz yapmak için onları iterek kalktım ama tam gidecekken kollarımdan tutup yatağa yatırdılar ve üstüme çıktılar sonra aynı anda" Demek ki bizi kıskandım o zaman gel biraz seni şımartalım" dediler ve Felix boynumdan öpmeye başladı Alex'in de elleri rahat durmuyordu.

Felix dudağıma geçtiğinde Alex De kelepçelerimi çözüp üstündeki eşyaları çıkartmaya başladı.

Alex dudaklarımı geçip Felix ellerini üstümde gezindirmeye başladı sonra Alex kalkarak ceketi ile tişörtünü çıkartarak yeniden dağılma yapıştı o anda istemeden ağzımda bir inleme çıktı.

( sonra gerisi malum+18)

~sabah~

Sabah uyandığım zaman midem bulanıyordu Felix ve Alex akşam olanlardan sonra yanımda uyuyakalmışlardı.

Ben yataktan kalkarak üstüme bakındığımda çıplaktım bu da akşam olanları özetliyordu o sırada midem daha da bulanmaya başlayınca üstüme bir şeyler alıp odada minik lavaboya girer girmez kusmaya başladım 3-4 defa daha böyle olduktan sonra lavaboda hamilelik testi aramaya başladım bir tane bulduğumda hemen test yaptım 5-6 dakika sonra baktığımda şok olmuştum mutluluktan ağlayarak Alex ve Felix'in yanına gidip sevinçle çığlık atınca Alex ve Felix endişeli gözlerle bana bakarken güzel haberi verdim " Aşk kuşlarım baba oluyorsun. Ben ben hamileyim." Dediğimde ikisi de aynı anda anlamamış bir şekilde"Ne?" Diye bağırdılar Ben de inanmaları için elimdeki Hamilelik testini onları gösterdim sonra Alex inanmayarak beyind giyindi ve "Yürü doktora gidiyoruz Luna hazırlan Felix sen gelme sen burada kal ve etrafı toplu herhangi bir şeye karşı" deyince dolabı açarak üstüme Boynumda ikizler görülmemesi için siyah boyunlu bir sweat giydim sonra altıma da siyah pantolon giydiğimde hazırdım.

Alex beni kucağına alarak "Gözlerini kapat tatlım" deyince hızlı gözlerimi kapattım daha sonra Alex "Gözlerini açabilirsin prenses" dediğinde gözlerimi açtım.

Hastanedeydik doktorun yanına çıkınca Doktor muayene ettikten sonra" Güzel kızım eminim ki senden çok güzel bir anne olur bu bey efendiden de güzel bir baba olur sizi tebrik ederim bebekleriniz olacak" deyince çok mutlu olmuştum belki belki bundan sonra Felix ve Alex'e doğuma kadar yaklaşamayacaktım belki ama olsun bu iki güzel adamın bebeklerime güzel bakacağını emindim.

Felix'in yanına geldiğimizde gözlerimi açıp Felix'e ve Alex'e sarıldım" İkinize de çok teşekkür ederim beni anne yaptığınız için sizi çok seviyorum iyi ki varsınız" dedim ve üstüme rahat bir şeyler giyip yattığımda Alex ve Felix yanıma gelerek yattılar ve sonra Felix "Bebeklerimizin güzel annesi nasılmış bakalım canı bir şey istiyor muymuş" deyince başımı felix'e çevirerek "İyiyim ama canım çok fazla çikolatalı pasta ve kola çekiyor" dediğimde Alex beni yanağımdan "Demeki minnoşlarımızın annesi aşermeye başlamış." dediğinde başımı öne eğerek" Kötü bir şey mi istedim ben" niye sorduğumda Alex odadan çıkarak" Ben çikolatalı pastayı ve kolayı alıp geliyorum başka bir isteğin var mı Luna varsa onları da alayım" dediğinde " Yok sadece çikolatalı pasta ve kola istiyorum" dediğimde "Tamam" diyerek gitti.

Ben de yatağa uzanarak uyumaya çalıştım ama uyuyamadım içimi rahatsız eden bir şey vardı.

O sırada Alex gelince elimdeki poşete baktım sonra Alex elindeki poşeti uzatarak "Albakalım istediklerin" dedikten sonra poşeti açarak pastamı yemeye başladım az birşey midem bulansada unursamadan kola mı açarak içmeye başladım.

Pastam bitince kolamıda içip yatmak için uzandığımda Felix ve Alex de rahat uyuya bilmem için yere yatak yapıp yatılırar, bense kitaplıktan Son Büyücü kitabını alıp okumaya başladım.

Bölüm sonu

Arkadaşlar bölümü geç atmammın sebebi LGS'ye çalışıyorum o yüzden kitala çok fazla ilgilene milyorum lgs'den sonra daha sık bölüm atmaya çalışacağım iyi okumalar

İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin