Doğum Ve Garip Olaylar

12 2 0
                                    

Luna'nın anlatımından devam

Çıktığımda Felix ve Alex birlikte bir şey yapıyorlardı. Yanlarına gittimediğimde yaptıkları şeyi saklamaya çalışıyorlardı sonra Alex

"tatlım hadi sen yemeğini ye. Ben Felixle birşey konuşup sonra yanına geleceğiz" dediğinde "of tamam" diyerek yatağa geçtim.

Yemeğimi yemeye başladım, yemeğimi bitirdiğinde daha Alex ve Felix yanıma gelmemişlerdi.

Onlar gelmediği için ben sıkılmaya başlamıştım sonra karnıma sancı girirince acıyla çığlık attım.

Ben çığlık atınca Alex ve Felix koşarak yanıma geldiklerinde acıdan kıvranıyordum bir yandanda iyileştirme büyüsünü yapıyordum.

Felix beni kucağına aldığında sancım ın acısı geçmişti bu sefer iyileştirme büyüsünü yapmayı başarmışım.

Bu yüzden çok mutlu oldum sonra Felix'e "Hastaneye gitmemize gerek kalmadı çünkü iyileştirme büyüsünü yaptığımda busefer tutu ve sancım geçti" dedim.

Felix'in yanağından öperek "Benim canım sıkılıdı biraz benimle ilgilgilenin" dediğimde.

Alex telefonla konuşarak odadan çıktığında Felix "Bebeklerimizin doğmasına ne kadar kaldı güzelim dediğinde bende"iki buçuk hafta kaldı" dedim

Çok mutluydum iki buçuk hafta sonra ikizler doğacaktı. O anda sevinçten Felix'i dudağından öpmeye başladım oda aynı şekilde karşılık verince kendimi Felix'e bıraktım.

İKİ BUÇUK HAFTA SONRA
ALEX'İN ANLATIMIYLA

Bebekler doğduktan sonra birini bana birini Felix'e verdiler. Luna'nın olduğu odaya geçtik ve bebekleri Luna'ya verdik.

Ben Luna'nın yanına oturarak "Bebeklerimizin ne isim koyacaksın" dediğimde bana ve Felix'e bakarak "Lisa ve lucas olsun" dediğinde ikizlere bakıp Felix Lunayı kucağına alınca ben de Lisa ve Lucası aldım.

Eve geldiğimizde Felix Lunayı yatırdıktan sonra bende ikizleri beşiklerine yatırdım.

Felix odadan çıktığında bende Luna'nın yanına oturduğumda Luna bana bakarak oturmaya çalışınca hızlıca yardımcı oldum, sonra Luna bana bakarak

"Hayatım benim banyoya girmem gerekte. Lisa ve Lucasa bakarmısın?" dediğinde "Tamam" diyerek kalkmasına yardım ettim ve Lisa ve Lucasın yanına gittiğimde Felix odaya sinirle girip bana bakarak "Toplanın biran önce gitmemiz gerek" dediğinde sorgulamadan Luna,Lisa ve Lucası alıp daha güvenli bir sığınağa götürdüm.

Lunayı yeni odadaki yatağına bıraktığımda "neyden kaçtık ve buraya niye geldik" diye sorduğunda bende Lisa ve Lucası verip "Luna şimdi sorgulama sırası değil sizin güvende olmanız gerekiyor. Siz sakın bu odadan çıkmayın benim Felix'sin yanına gitmem gerekiyor" dedim ve odadan çıkıp kapıyı kilitledikten sonra hızlıca Felix'sin yanına yardıma gittim.

Felix biriyle dövüşüyordu, karşıma Erik karşıma çıkınca şaşırdım çünkü Eriği, Felix öldürmüştü. Erik yüzüme yumruk atmaya çalışınca hızlıca geriçekilerek suratına bir yumruk attım ve onu bu sefer gerçekten öldüğünden öldüresiye kadar dövdüm bu sefer son öldürücü hamleyi Felixse vermiyecektim.

Felix bana yardıma geldiğinde "Felix sen Luna'nın yanına git. Ben bunu öldürüp geleceğim" dedim.

Felix gittikten sonra Eriğin öldüğünden emin olasıya kadar hırpalayıp dövdüm öldüğünden emin olduğumda uçurumdan atıp işimi garantiye aldım.

Sonra Luna'nın yanına geri döndüğümde Felix odada değildi Lunaya "Birtanem Felix nerde gelmedimi?" diye sorduğumda "hayır hiç gelmedi. Noluyor Alex?" dediğinde "Tamam aşkım şimdi sorgulama geldiğimde anlatırım" diyerek odadan çıkıp kapıyı kilitleyip Felix'i aramaya başladım.

İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin