Luna'nın anlatımından devam
(1 Ay sonra)
Ayna'nın önünde oturmuş saçlarımı tarıyordum o sırada Alex odaya girdi.
O na baktığımda elinde kıyafetler vardı."Onlar ne?" diye sorduğumda Alex elindeki kıyafetleri bana verirken "Bunları giy ve hiçbir şeyi sorgulama" dedi, ben kıyafetleri aldığım gibi odadan çıkıp gitti ve arkasından kapıyı kilitledi.
Bende kıyafetleri inceleyip giyinmeye başladım. Giymem için verdiği elbise kısa siyah ve dekolteli bir elbiseydi, altında elbiseye uygun bir siyah topuklu ayakkabı vermişti.
Üstümü çıkarırken Alex'in kelepçelerimi çözemediği gelmişti aklıma Alex sadece ütümü giyinmemi söyleyip çıkmıştı, sonra hemen Alex'i çağırıp kelepçeleri açtırdıktan sonra hemen giyinmeye başladım.
Giyindikten sonra Felix gelerek elerimi yeniden kelepçeledi ve beni kucağına alarak "Güzelim gözlerini kapat ve ben aç demeden açma" diyince bende "Tamam" diyerek gözlerimi kapattım sonra Felix'e "Alex nerede ve biz nereye gidiyoruz" diye sordum.
Felix de "Alex'in seni sorğulamaman konusunda uyardığını sanıyordum."dedi.
Bende" Uyardı ama merak ediyorum" deyince Felix de" Luna böyle konuşmaya devam edersen seni bayıltmak zorunda kalacağım" dedi.
Bende "Of of tamam sustum" dediğimde. Felix de "Şükür sonunda susabildin" dedi. Felix öyle deyince çok sinir olmuştum ve felix'e kırılmıştım.
Felix aniden durunca sessizce "geldik mi Felix" diye sordum sonra Felix de" Hayır gelmedik Luna şimdi sus ve sorgulama sadece uyu" dediğinde daha çok yolumuzun olduğunu anladım ve Felix'in kucağında uyumaya çalıştım daha sonra kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.
Rüya görmeye başlamıştım Rüyamda Alex'in ve Felix benim yanıma Tanımadığım bir kızı getirip onu seviyorlardı bana yaptıkları gibi yapıyorlardı hatta daha fazlasını onları öyle görünce ağlamaya başladım bir bir ses duydum biri bana" Luna uyan kabus görüyorsun o gördüğün her neyse rüya" dedi.
Gözlerimi açtığımda Felix bana endişeli bir şekilde bakıyordu. Ağlayarak Felix'e" Felix çok korktum beni başkası için asla bırakmayın" diyerek hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım da Felix de beni sakinleştirebilmek için yanağından öperek sarıldı ve kokumu İçine çekti.
Ben de o sırada az da olsun sakinleşince Felix demeden gözleme kapattım ve Felix yeniden koşmaya başladı bense Felix'in kucağında yeniden uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum gördüğüm rüya aklımdan çıkmıyordu.
Rüyayı hatırladıkça sessiz sessiz ağlayıp duruyordum. Felix durunca Gözlerimi açıp baktım.
Felix bana bakarak"Ağlama tatlım o gördüğün şey sadece rüyaydı seni bu kadar nasıl etkilemiş olabilir" diye sorunca ben de"Anlatsam hak verirsin ama anlatmama izin ver-" sözümü tamamlamama izin vermeden dudağıma yapıştı.
Bende o anın şokuyla karşılık vermeye başladım sonra Felix, benden ayrılınca ben de gözlerimi kapattım ve Felix yeniden koşmaya başladı.
Bir süre sonra durdu gözlerimi açmadığım için neden duyduğumuzu bilmiyordum sonra bir kapı açılma sesi geldi ve koşmaya başladı Felix hissettiğime beni soğuk bir yere getirmişti.
Felix durup üstümü örttüğünde üşüdüğümü anlamış olabileceğini düşündüm ve ona daha sokuldum sonra yürümeye devam etti.
Ben de yeniden Uyumaya çalıştım daha sonra Felix duyarak beni yatırdı ve"Artık istersen gözlerini açabilirsin canım" dediğinde gözlerimi açarak "Burası neresi hayatım" diye sorduğumda felix'te sert bir şekilde nefes alarak "Sorgulama Luna sadece anı yaş" dedi.
Ben de şaşkın gözlerle ona bakarken Alex geldi ve bana sarılarak "Seni özledim bebeğim" dedi dudağından öperek Alex ve" Yolculuğunuz nasıldı eğlenebildiniz mi sessiz yolculuğunuzda Felix'le" dediği zaman aklıma yolda gördüğüm rüya gelince" Evet ama yolda uyurken çok kötü bir rüya gördüm" dediğimde.
Felix de" Hala o rüyanın etkisinden çıkamadın mı" diye sorunca başımı sallayarak" Evet ne kadar çalışsam da unutamadım" diyerek başımı öne eğdim ve sonra Alex beni kucağına alarak" Anlat bakalım bunu da gördüğün rüyanda seni bu kadar etkileyen özel şeyin ne olduğunu tatlım" dedi.
Bende "Siz ikiniz rüyamda gözümün önünde bir başka kızı seviyordunuz hem de bana yaptıklarınızın( iç çeker) daha fazlasını yapıyordunuz. Ben size soruyorum. Neden bunu bana yapıyorsunuz dediğimde. Beni umursamayıp devam ettiniz sonra ben ağlamaya başlayınca Felix beni uyandırdı." dedim sonra ağlamaya başladığımda Felix ve Alex şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı ağladığımı gördüklerinde bana sarılıp öpmeye başladılar.
Bölüm sonu 💗💜😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZ
VampireArkadaşlar merhaba ilk defa bir hikaye yazacağım eğer yazım hatalarım olursa mazur görün Acaba büyücü kız gerçekten Büyücü mü acaba kızın başından nasıl olaylar geçecek gelin birlikte okuyup görelim arkadaşlar. Kaçırıldığı zaman kendisini...