8.Bölüm Ben Aslında Mor Gözlü Büyücüyüm

8 3 0
                                    

Luna'nın anlatımından devam

   Sancı tamamen etkisini kaybetmeye başlamıştı. Alex yanıma oturunca Felix elinde bir tepsiyle odaya girdi.

    Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu Alex'e bakarak tepsiyi kucağıma koyup"Noldu güzelim Alex niye bu kadar endişeli"diye sordu bende olanları tek tek anlatım"Sadece ilk sancım girdi ve bunu için Alex bu kadar endişelendi"dedim.

    Sonra Alex'e döndüm"Alex artık endişelenme geçti gitti sadece ufak bir sancıydı"dedim son ra ellerimi karnıma koyarak"Bebeğimizin cinsiyetini ne zaman öğrenmeye gideceğiz" diye sorduğumda Felix "Yarın gideceğiz güzelim sen merak etme" dedigin de çok sevindim sonra Felix'in getirdigi tepsideki yemekleri yemeye başladım.

  Yemekleri bitirip lavaboya gitmek için kalktıgımda aniden büyük ve şiddetli bir sancı girdiğinde acıyla bir çığlık attım.

    Sonra Felix hızlıca yanıma gelerek beni kucağına alıp"Noldu iyimisin hayatım"diye sorduğumda yeni den sacının verdiği acıyla çığlık attım.

     Felix sancıdan konuşamadığımız anladığında Alex'e dönerek"Alex ben Luna'yı hastaneye götürüyorum sen evde kal"dedikten sonra ben Felix demeden gözlerimi kapattım.

   Yeniden gözlerimi açtığımda hastane yatağındaydım Felix endişeli bir şekilde başımda dikiliyordu, sonra "Sonunda uyandın güzelim" dediğinde sancıdan bayıldığımı anladım, sonra Felix beni kucağına alarak "Tatlım şimdi bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gidiyoruz" dediğinde çok sevindim. Doktorun odasına gittikten sonra ben hasta yatağın yatıp karnımı açtım doktor karnıma jel sürdükten sonra ultrason ciyazından  bakmaya başladı sonra ekranı göstererek " Bebekleriniz çok sağlıklı" dedi sonra ben "cinsiyetleri ne" diye sorduğumda "1 kız 1 erkek" dediğinde hem çok sevin dim hemde şaşırdım sonra Felix bana bakarak "Hadi eve gidelim tatlım" dediğin de "Tamam" dedim beni kucağına aldığın da gözlerimi kapattım.

   Felix "Gözlerini aça bilirsin" dediğinde gözlerimi açtım sonra Alex nerden diye bakındığımda ortalıkta göremeyince Felix'e döndüm "Alex nerde" diye sorduğumda " Tatlım sen yat dinlen ben ona bakacağım merak etme" dedigin de "Tamam" dedim.

   Sonra beni yatağa yatırıp odadan çıktı ve kapıyı kilitledi. Bende uykum olmadığı için yataktan kalkarak dolaptan eşya alıp duşa girdim.

     Havluyla saçlarımı kurutarak duştan çıktığımda Felix ve Alex yatağa oturmuş bana bakıyorlardı ben de onları umursamayıp Dolaptan kurutma makinesini çıkartığımda.

    Alex yanıma gelip kurutma makinesi alarak saçlarımı kurutu daha sonra ben Alex ve Felix'in karşısına geçerek "Benim size açıklamam gereken bir şey var kendimle ilgili" dediğimde Alex ve Felix şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı. Alex, Felix'in yanına oturduğunda (iç çeker) anlatmaya başladım.

    "Canlarım be...ben aslında sıradan bir insan değilim ben aslında mor gözlü büyücüyüm" dediğimde ikisinde şaşkın bir şekilde bana bakıyorlardı o sırada karnıma yeniden şiddetli bir sancı girdiğinde acıyla birlikte çığlık attım.

   O anda Felix yanıma gelerek beni kucağına alıp yatağa yatırdı.

      ~Bölüm sonu~

İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin