Felix'in anlatımından devam
Lunayı sakinleştirdikten sonra yatağa giri yatırıp yemek tepsisini verip yemesini söyleyerek Alexle odadan çıktık.
Ben hemen Alex'e "Bu nasıl oldu? Başka var mı?" diye sorunca Alex bir şey demeden Luna'nın yanına girip "Şimdi öğreniriz" dedi. Luna'da şaşkın gözlerle bize bakıyordu.
Korkmaması için sakince yanına gidip oturuduk Alex yavaşça Luna'nın yüzünü sevmeye başlayınca anladım eliyle Luna'nın yüzünde ve boynunda başka izler var mı diye bakıyordu.
Luna'nın anlatımıyla
Alex dudağıma deyince şaşkın ona baktım, sonra gülerek dudağımla oynamaya başladı ve dudağım açıkken durarak" Bu ne? " dedi şaşkın bir şekilde kalkarak aynadan bakınca şok oldum.O an şaşkınlıktan"Bu bu bunlar ne?" dedim ikisi de başına öne eğerek bir şey demeyince"SİZE DİYORUM " diye bağırdım.
Sadece bana bakıp Felix konuştu "Şey önce sakin ol ve buraya gel otur" dedi. Bense sadece 'Tamam ' anlamında başıma sallayıp oradaki minik koltuğa oturdum, sonra Felix anlatmaya başladı" Ondan önce ııııeee sana bir şey açıklamamız gerek" (Derin nefes alır) dedikten sonra" Neymiş o önemli şey" diye sordum, sonra Felix konuya girdi" sakın söylediğimde korkma Çünkü biz seni koruyabilmek için saklıyorduk Söyleyeceğim şeyi" dedi.
Ben de "Amma abarttın be kısacası Söyle ne söyleyeceksen" dedim mi devam etti "Luna şey ben ben bir vampiri" dedi.
Ben de şaşkın bir şekilde bir Alex'e bir de Felix'e bakıyordum, sonra ayağa kalkarak aynanın yanına gittim ve aynayı Felix'e çevirip baktığımda Felix'in yansımasına baktığımda inanmadım Çünkü vampir olsa yansıması olmazdı aynada ve sordum" Sen nasıl vampir sin. Sen vampir olsan ayna da yansıman olmaz. Bana vampir olduğuna inanmam için kanıtla"dedim.
Felix "Tamam" deyip İlk baş gözlerini kırmızıya çevirdi sonra vampir dişlerini çıkarınca ürkerek bir adım geriye gittim bu sefer gerçekten inanmıştım ona ve şaşkın bir şekilde Alex'e döndüm" Alex sen de mi vampir sin? " diye sorduğumda Alex'ten önce Felix atılarak" Alex vampir değil melez" dedi sonra ben de şaşırarak" Melez ne? "dedim.
Felix kısaca anlattıktan sonra kendimi kötü hissettim ve yatağa geçerek yattım sonra" Yalnız kalmak istiyorum. Beni yalnız bırakın" dedim ve battaniyeyi yüzüme çektim.
Gitmediklerinde bağırarak "SİZE BENİ YALNIZ BIRAKIN DEDİM" diyerek odadan çıkmalarını söyledim ama tabii sanki beni anlamıyorlarmış gibi odadan çıkmıyorlar.
Ben yalnız kalıp ağlamak istiyorum ama Alex ve Felix, beni yalnız bırakmıyorlar.
Çok başım ağrıyordu yalnız kalıp ağlayamadığım için bu yüzden çok sinirlendim Alexle, Felix de hem konuşmuyor hem de beni yalnız bırakmıyorlardı sonra başımı battaniyenin altından çıkararak Alex ve Felix'e sinirli bir şekilde baktıktan sonra kalkarak sinirden odadaki dolaba girerek rahatlamak için kendi kendime konuşarak kendimi rahatlattım.
Dolaptan çıktığımda Alex ve Felix endişeli gözlerle bana bakıyorlardı sonra Felix" Şimdi boynundaki ve dudağındaki İzlerin anlamını açıklayacağım" dedi. Ben de"Tamam " diyerek minik koltuğa oturduğumda Felix açıklamaya başladı" Senin boynundaki ve dudağındaki izler aslında mühür" dedi.
Ben de" Ne mühürü? " diye sordum Felix de"Sol tarafındaki ve dudağındaki mühür Alex'in sağ tarafındaki ise benim mühürü yani senin bize ait olduğunun göstergesi ve bizden asla ayrılmayacakgının kanıtıdır ve sana bizden başkası yani senin tanımadığın biri sana dokunmağa çalışırsa senin bize ati olduğun konusunda uyarır" dediğinde.
Alex ekleyerek "Yani kısacası mühür deniyor o izlere" dedi. Ben de "Birdaha asla sizden ayrılmayacak mıyım ölesiye kadar" dediğimde.
Felix de hafiften kafa sallayarak "Evet" değinde. Ben inanmayan gözlerle anlara bakarken ne yapacağımı bilmiyordum.
Bölüm sonu ❤️😊:-)^_^💜💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZ
VampireArkadaşlar merhaba ilk defa bir hikaye yazacağım eğer yazım hatalarım olursa mazur görün Acaba büyücü kız gerçekten Büyücü mü acaba kızın başından nasıl olaylar geçecek gelin birlikte okuyup görelim arkadaşlar. Kaçırıldığı zaman kendisini...