İstemeyerek inledim ve gözlerim kapandı. Alex ise dudağımı bırakıp etrafımı öpmeye başladı.
Alex'in anlatımıyla
Tam Lunayla biraz daha eylenip bırakacakken kardeşim Felix'in sesi dikkatimi çekti.
Dudaklarımı Lunadan çekerek Felix'e baktım Felix'in gözleri kırmızıya dönmüş vampir dişleri ortaya çıkmıştı, sonra şaşkınlıkla Felix'in baktığı yere baktıktan sonra çok hızlı bir şekilde Lunayı çözüp iplerle birlikte Lunayı kucaklayıp Felix'e baktım ve kısık bir sesle "sen saldırarak oyala ben Lunayı güvenli yere götürüp geliyorum." dedim, sonra depodaki gizli ve güvenli odalardan biri ne götürürp rahat uyusun diye yatağa yatırıp bağladım sonra Felix'e yardım edebilmek için yanına gittim.
Felix'in yanına gittiğimde en büyük düşmanımız olan Eriğin beni beklediğini gördüm ve sırıtarak yanına gittim sonra "Gebermeye mi geldin?" dedim ve suratının ortasına yumruk attım.
O'da bana atmaya çalışırken hızlı bir refleksle elini tutup yere yapıştırdım onu ve ölesiye kadar çok hızlı bir şekilde Eriği dövdüm taki tanınamayacak bir hal alana kadar tam son ölümcül hamleyi yapacakken Luna'nın çığlığını duyunca durdum sonra Felix'e baktım ve "Felix sen bu pisliğin işini bitir ben Lunaya bakacağım" dedim ve Eriğin üstünden kalkıp hızlı bir şekilde Luna'nın yanına gittim.
Luna'nın yanında nasıl girdiğini bilmediğim Eriğin adamlarından biri vardı.
Hemen sinirle adamı alıp odada başka biri varmı diye baktıktan sonra odadan çıkıp başka biri girmesin diye odayı kilitledim ve adamı sürükleyerek Felix'e götürdüm.
Felix şaşkın gözlerle bana bakarken "Bu adamın işini bittir" dedim Felix başını 'tamam' anlamında salladıktan sonra adamı elimden alarak dövmeye başladı bende Lunayı sakinleştirmeye gittim.
Yanına gittimde önce kilitli olan kapıyı açar açmaz Lunaya baktım. Luna ağlayarak "Alex beni bırakma korkuyorum." dedi.
Bölüm sonu 😊❤️:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZ
VampirArkadaşlar merhaba ilk defa bir hikaye yazacağım eğer yazım hatalarım olursa mazur görün Acaba büyücü kız gerçekten Büyücü mü acaba kızın başından nasıl olaylar geçecek gelin birlikte okuyup görelim arkadaşlar. Kaçırıldığı zaman kendisini...