Alex'in anlatımından
Felix'si bulduğumda bir uçurumun kenarına oturmuş ağlıyordu yanına gidip "neden ağlıyorsun kardeşim" diye sorduğumda bana dönüp soğuk bir sesle "Eriğin adamları (derin nefes alır)... Anne ve..... Babazı öldürmüşler" dediğinde yıkıldım.
Dizlerimin üstüne çözüp inanmayarak etrafa bakıyordum anne ve babamız ölmüş olamazdı. Felix'se bakıp titreyen sesim ile "pe..peki ya kü...küçük kardeşimiz o..nerede o yaşıyor mu ona zarar vermemişler dimi" dedim. Sırada arkamdan bir hıçkırık sesi duydum.
Arkama baktığımda ağlayarak "abiş" diye bığırdı. Küçük kız kardeşim Elise sarıldığımda Felix de yanımıza gelip sarıldı.
Sonra Luna'nın evde çocuklarla yanlız olduğu aklıma geldi en son Felix'i aramak için çıkmadan önce yanına uğramıştım arada 8 saat geçmişti.
Felix ve Elisten ayrılarak "Luna'nın yanına gitmememiz gerek 8 saattir yanlız hadi artık gidelim" diyerek Elisi kucağıma aldığımda "Luna kim abiş" dediğinde yüzüne bakarak "Felix abin ile benim eşim yani senin yengen" dediğimde "Tamam" diyerek gözlerini kapattı.
Depoya girip Luna'nın bulunduğu odanın önüne geldiğimizde Elisi kucağımden indirip "sen burada bekle biz seni çağıracağız abim" diyerek odanın kilitledini açop Felix ile içeriye girdim Lunaya baktığımızda Lisa ve lucas kucağında biryandanda büyü yapıyor bir yandanda ağlıyordu önünde büyü kitabının iyileştirme büyüsü yazan sayfası açıktı.
Luna'nın yanına gittiğimde hem sinirli hemde dağılmış bir şekilde yüzüme bakıp" Alex yardım et ikizlerim ateşi düşmüyor ben iyileştirmemiyorum güçğm yetmiyor. Kaç saattir ortalarda yoksunuz beni yalnız bırakıp gittiniz be..ben ikizlere yetişemiyorum ateşleri düşmüyor Alex "diyerek gözündeki yaşları silip tekrar iyileştirme büyüsünü yapmaya başladığında" Yavrum geldik korkma bende şimdi sana yadımcı olurum iyileşirler özür dilerim seni yanlız barışmamız gerekti"diyere bende ikizlere biraz daha güçlendirecek yaptığımda ikizler iyileşip sakinleştirler ateşlerine baktığımda düşmüştü.
Luna, Lisa ve Lucas biraz dinlenmeleri için yerlerine yatırıp bize dönüp "neden bu kadar geç kaldınız ikizlere bir şey olacak diye korktum ama siz ortalıkta yoktunuz ben ne diyeceğimi bilemiyorum" dediğinde Felix Lunaya sarılıp "korkma bebeğim biz artık buradayız hadi geç biraz dinlen" dediğinde Luna yatağa geçip otur duğunda "Luna sana bir şey söylememiz gerekiyor" dediğimde.
"neymiş o" diyerek yüzüme baktığında, Felix "Luna bizim bir kız kardeşimiz var ve anne ve babamız öldüğü için onu yanımız alacağız senin odanın karşısı onun odası" dediğinde Luna umursamaz bir şekilde "Şimdi nerde ve ismi ne" diye sorunca.
Bende "ismi Elis şimdi Felix içeriye alacak" dediğimde Felix, elisin içeriye aldı Luna, Elise baktığında "Luna tanış bu bizim kardeşimiz Elis" dediğimde.
"Tamam tanıştığıma memnun oldum" diyerek uzandı Elis de Lisa ve Lucasa bakıyordu bana bakarak "abi bebişlerimizin ismi ne çok tatlılar " dediğinde Luna" Lisa ve Lucas " dedi. Felix Luna'nın yanına yatınca, Elisde kucağına aldı.
Luna'nın anlatımından
Elis, Lisayı kucağına aldığında" Felix bana yemek getirmisin" dediğimde Alex "siz belirleyin ben getireyim "diyerek Lisayı Elisin elinden alıp yarine yatırarak odadan çıktılar" Felixte tepeme çıkıp öpmeye başladı rahatsız oluyordum aslında ama bu oyunlarına bir süre daha katlanmam gerekiyordu.Onlar çok seviyordum ama çoğu şeyi yaparken beni kandırdılarını anlamıştım. Felix beni öpmeye devam ederken Alex elinde tepsi ile odaya girdi. Toparlandım oturunca Felix üstümden kalkıp yanıma oturunca bende Alex'en tepsiyi alıp yemeye başladım.
Yemeğimi bitirdiğinde Alex ikizleri alıp çıkınca Felix'e tekrar üstüme çıkarak tişörtümü çıkrtıp boyunumdan ısırarak öpmeye başladı.
Dışarıdan bağırışma sesi gelince Felix beni banyoya sokakrak "bekle beni burada ben dışarıda ne olduğunu öğrenip geliyorum" diyerek çıktığında beklemeye başladım.
Felix'in anlatımından
Lunayı banyoda beklemesini söyledikten sonra sesin ne olduğuna bakmak için odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZ
VampirosArkadaşlar merhaba ilk defa bir hikaye yazacağım eğer yazım hatalarım olursa mazur görün Acaba büyücü kız gerçekten Büyücü mü acaba kızın başından nasıl olaylar geçecek gelin birlikte okuyup görelim arkadaşlar. Kaçırıldığı zaman kendisini...