O anda Felix yanıma gelerek beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Sancının acısından dayanamıyordum sanki sancı git gide azalacağına sanki daha da artıyordu.
Gözlerimi kapatarak iyileştirme büyüsünü yaptım ama büyü etki etmiyordu oyüzden sancı dahada artı.
Sabaha kadar sancı sürmüştü bu yüzden gözlerimi açmamıştım sancı geçtiğinde gözlerimi açtım.Alex "iyi misin hayatım" dediğinde başımı sallamakla yetindim Felix'se bakındığımda endişeli bir şekilde odanın içinde dönüp duruyordu "Felix noldu" diye sorduğumda durarak bana baktı ve yanıma gelerek sarıldı.
O anın şokuyla bende ona sıkıca sarıldım ve yanağından öptüm ve "Sakin ol canım bir şey yok bak ben iyiyim korkma bebeklerimizde iyiler" dediğimde bana bakarak "seni çok seviyoruz güzelim sana ve bebeklerimize birşey olsaydı-" dediğinde sözünü keserek
"Sakın öyle düşünmeyin ve aklınızı ucundan bile birdaha öyle bir şey geçirmeyin" dediğimde. Gülerek bana baktılarında yataktan kalkıp dolaptan eşya alarak duşa girdim.
Duştan çıktığımda odada sadece Alex vardı. Alex'in yanına oturarak "Felix nerden aşkım" diye sorduğumda " Beni hiç özledim mi tatlım" diyerek dudağıma yapıştı.
Karnıma dikkat ederek dudağımı öpmeye başladığında ben de ona karşılık vermeye başladım, sonra yine sancı girince geri çekilerek acıyla çığlık attım.
Ben çığlık Attığımda Alex endişeyle kalkarak bana baktığındaben sancının acısına dayanamadığım için kıvranıyordum Alex beni kucağına aldığında sancının acısı azda olsun geçmesi için gözlerimi kapatarak.
İyileştirme büyüsünü yaptım ama büyü etki etmiyordu tam tersi daha da acı artıyordu bu yüzden sancım gecince bunu büyü kitabımda bakacaktım.
Sancının acısı daha da arttığında bir çığlık daha attım ve büyü yapmayı bıraktım sonra gözlerimi acarak nerede olduğumuza baktığımda hastanedeydik.
Alex'e baktığımda başımda endişeli bir şekilde bekliyordu "Noldu bana" diye sorduğumda Alex yanıma oturarak "sancın girince dayanamayıp bayıldın güzelim" dediğinde.
Korkarak karnıma baktım "Bebeklerimizin nasıl anlara birşey oldumu" diye sorduğumda Alex elini karnıma koyarak beni rahatlatmak için " İkiside çok iyi ve sağlıklılar merak etme. İstersen eve gidelim tatlım" dediğinde "Tamam" diyerek gözlerimi kapatığımda Alex beni kucağına aldı.
Eve geldiğimizde gözlerimi açarak Felix'e bakındım. Felix'i göremeyince kitaplığa yönelerek büyü kitabımı aldım ve yatağa oturarak iyileştirme büyüsünü olduğu sayfayı açıp okumaya başladım.
İyileştirme büyüsünü yaptığım zaman neden iyileştirmek yerine acı verdiğini anlamıştım. İyileştirme büyüsüyle acıyı arttırma büyüsünü karıştırıyormuşum aynı hatayı birdaha yapmak için iyice büyüklere baktım sora kitabı kapatarak tekrar yerine koydum.
Felix odaya girince koşarak kucağına atlayıp boynuna sarıldım ve" 2 gündür neredesin seni çok özledim ve çok merak ettim " dediğimde gülerek Biraz işim vardı o yüzden gelemedim birtanem" dedikten sonra dudağıma öpmeye başladı. Bende gözlerimi kapatara Felix'e eşlik etmeye başladım.
Uyandığımda Felix elinde yemeklerle dolu bir tepsiyle yanımda oturuyordu kalarak lavaboya girdim.
Çıktığımda Felix ve Alex birlikte bir şey yapıyorlardı.
~Bölüm sonu ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZ
VampireArkadaşlar merhaba ilk defa bir hikaye yazacağım eğer yazım hatalarım olursa mazur görün Acaba büyücü kız gerçekten Büyücü mü acaba kızın başından nasıl olaylar geçecek gelin birlikte okuyup görelim arkadaşlar. Kaçırıldığı zaman kendisini...