3 bölüm /tuhaf İzler

28 4 0
                                    

Alex'in anlatımından devam

Yanına oturarak "Ağlama güzelim ben ve Felix daima sonsuza kadar yanındayız seni asla bırakmayız korkma. Felix o adamı dövdü bir daha sana zarar veremez korkma" dedim ve ona salıp öptüm.

Felix geldiğinde O'da Lunayı sarılıp öptükten sonra "İkimiz biraz eylenelim mi sevğilim" dedi.

Luna'da "Tamam ama önce yemem için bir şeyler getirir misiniz? Çünkü karnım acıktıda :-)" dedi.

Bende "Tamam güzellik hemen getiriyorum" dedim ve odadan çıktım.

Felix'in anlatımıyla

Alex odadan çıktıktan sonra Luna'nın ellerini çözüp rahatlamasını sağladım.Luna'nın bileklerini ovarken Alex elinde tepsiyle odaya girdi.

Yanımıza oturup elindeki tepkisiyi Luna'nın kucağına koydu. Lunada "O çok güzel görünüyor. Teşekkür ederim bitanem" beni ve Alex'i dudaktan öpüp yemeğini yemeye başladı.

Bitince dudağını büzdü bende "Noldu bebeğim! Neden üzüldün?" diye sorduğumda. Luna "Yemekler bittimi? Bunlar bana yetmedide" dediğinde. Alex gülerek "Sen iste yeter ki tatlım hemen getiriyorum" dedi ve odadan çıktı. Lunada ilk defa bize karşı gülümsemişti.

Bende Alex gelesiye kadar odayı toplayıp az bir şeyde Lunayı sevip öptün, sonra Alex elinde kocaman bir tepsiyle odaya girdi.

Lunada Alex'e şaşırmış bir şekilde bakıyordu sonra Alex Luna'nın yanına oturarak elindeki büyük tepsiyi Luna'nın kucağına koyup yanına uzandı ve Lunayı izlemeye başladı.

Bende diyer yanına uzanıp izlemeye başladığımda Luna utanarak yemeğini yameye başladı, sonra yemeğini bitirip karnını tutmaya başladı.

Alex tepkisiyi Luna'nın kucağından alıp kenara koyarken bende Lunayı kendime doğru çektim ama ipin ayak bileklerini acıtmaması için bede Lunaya doğru kayarak boynundan öpmeye başladım.

Alex de Luna'nın ayaklarını çözüp tepsiyi alarak odadan çıkıp kapıyı kilitledi. Bende Lunayı kendime daha fazla çekerek yüzünü kendime çevirdim ve dudağına yapışıp öpmeye başladım ve yavaştan üstüne çıkıp her tarafını öpmeye başladım.

Taki odanın kapısı çalınca durdum o sırada Luna gülüyorudu bende kimin geldiğini öğrenmek için ayağa kalkıp "KİM O" diye bağırdım.

Kapının arkasından Alex "Benim" diye bağırınca rahatladım ve"Kapıyı aça bilirsin kardeşim "dedim. Kapının kilidi açılınca Luna korkarak arkama saklandı.

Kapı açılınca Alex içeri girdi Luna Alex'i görünce koşarak yanına gidip sarıldı ve" Noldu!? Birşey mi oldu? Biri mi geldi? "diye sorunca.

Alex Lunayı kucağına alarak yatağa yatırdı ve ipleri göstererek "Bunlar senin canını acıtıyor ya" dedi. Lunada "Evet" diyerek ekledi.

Alex De ellerindeki tüylü kelepçeleri sallayarak" Artık canın yanmayacak. Bu kelepçelerle daha rahat olacak. Bileklerin Acımayacak" diyip ellerini ve bir defterini öptü sonra kelepçeleri bana vererek odaya bir boy aynası koydu ve luna'ya dönerek" Bu ayna senin için güzelim" diyerek luna'yı hafiften dudaktan öpüp bana dönerek kelepçelerden birini aldı ve luna'ya döndü ve" Luna hayatım Sırf senin iyiliğin için bu kelepçeleri Sana takmamız gerek" değdi ve Luna ellerini Alex uzattı Alex de Üzgün bir şekilde kelepçelerin doğanın bileklerine taktı ben de elimdeki kelepçe hızlanmanın ayak bileklerine taktım ve yataktaki iplerle bağladık sonra Alex ile birlikte odadan çıkarak kapıyı kitledik.

Alex bana dönerek" Felix ben melezmişim" dedi Ben de anlamayarak"Ne? Nasıl yani? " diye sordum. Alex De anlatmaya başladı" Yani şöyle söyleyeyim ben sana kısacası şeyim ben hem vampir, hem kurt adam, hem 4 elementin koruyucusu, hem büyücü, hem Alfa gibi vb. şeylerin hepsinin gücünden var yani ben şu anda herkesten tüm canlılardan daha güçlüyüm Felix ben de bunu sizin yanınızdan ayrılınca öğrendim" dedi ve kimseye söylemem konusunda uyardı, sonra biraz dertleştik ve yiyecek bir şeyler hazırlayıp luna'nın yanına gittik.

Odanın kapısını açtığımızda buna aynanın karşısına geçmiş boynunu inceliyordu onu öyle görünce endişelenip yanına gittik sonra Alex atılarak"Noldu tatlım " diye sordu, Luna da" Canlarım Boynumda tuhaf izler var bunlar ne? "diye sorunca ben ve Alek Luna'nın boynuna baktıktan, sonra Birbirimize baktık.

Bölüm sonu ❤️😊^_^

İKİZLER VE GİZEMLİ BÜYÜCÜ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin