4. Bölüm

114 4 5
                                    

Yaman'ın konum attığı yere geldik bir süre sonra. Tenha bir yerde kulübe gibi bir yerdi burası dışarıda adamlar ve Yamanla Toprak vardı. Motordan inip yanlarına gittik.

Yaman: konuşalım.

Yaman'ın ilerlemesiyle arkasından gittim ablam ve Toprak orda kaldı. Onlardan biraz uzaklaştık.

-Seni dinliyorum. Hızlı ol onu öldürmek için deliriyorum.

Yaman: manyak mısın amına koyayım öldürmekten zevk aldığını düşünmeye başlıyorum.

Omuz silktim "alıyorum zaten".

-Evet dinliyorum.

Yaman: Cengiz yaz içerde şu anda. Eğer istersen öldürüceksin onu ama ondan önce onu öldürdükten sonra olucakları bilmen lazım.

-eee.

Yaman: onu öldürdükten sonra ailendeki ailemedeki herkesin canı tehlikeye girecek. Bunu göze alıyor musun?

-Onu öldğrüdüğümü kimse anlamıyacak.

Yaman: hiçbir şey saklı kalmaz. Ve bu adam sandığından daha güçlü. Ailesi herkes peşine düşer ve senin yaptığını bulurlar. Benim de yardım ettiğimi. Onu öldürürsen bir savaşın içine giricemsin. Bu savaşta aileni de kaybedersin sırf evine ateş açtı diye bunu göze alıyor musun?

-Bana ve aileme hiçbir şey yapamaz sen kendi kıçını kurtarmaya bak

Yaman: Kendine fazla güveniyorsun. Onu öldürmemelisin başına iş alıcaksın.

Yaman'ın konuşmasını bölen telefonumun çalması oldu.

BİLİNMEYEN NUMARA

Reddettim. Tekrar aradı. Reddettim. Tekrar aradı.

-Madem onu öldürmemem gerekiyor neden onu öldürene kadar sizin evinizde kalacağımızı söyledin. Bu başından beri saçma gelirken artık daha da saçma geliyor. Neyin peşindesin Yaman Demirsoy.

Yaman: Bir şeyin peşinde değilim sizi evime zarar gelmesin diye getirdim cengiz işini hallettikten sonra geri dönecektiniz ama cengizin ölümünden sonra bir savaş çıkacağını plana katmadım.

-He bu sonradan dank etti kafana.

Yaman:evet!

-Bu kadar aptal olmadığının farkındayım. En başından beri planın çok farklı. Aklında bambaşka şeyler var ama çözemiyorum.

Yaman: Dedektiflik de yapıyorsun galiba.

-Hayır sadece mesleğim gereği insan psikolojisini çok iyi biliyorum. İnsanların kolayca ne düşündüğünü ne yapmak istediğini falan anlayabiliyorum.

Yaman: ne yspıcaksın.

-Uyarını dikkate alıcam. Öldürmüyecem. Ama bu süründürmeyeceğim anlamına gelmez. Ailemi tehlikeye atamam.

Yaman: doğru karar verdin.

Ablamların yanına geçtik ardından kulubedeki korumları çıkarttım ablamla beraber içeri girdik. Cengiz elleri kolları bağlı bir şekilde sandelyede oturuyordu gözleri de kapalıydı.

Cengiz: Kimsiniz! Mahvedicem sizi siz benim kim olduğumu biliyor musunuz?

Sesimi kalınlaştırarak konuştum "Kim olduğunu gayet iyi biliyorum ama sen bilmiyorsun merak etme seni öldğrmeyecem en azından şu an birazcık dayak yiyiceksin o kadar".

Cengiz: sizi öldürücem!

Daha fazla onu dinlemedim ve telefonumu alıp bir şarkı açtım.

PSİKOLOG VE MAFYANIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin