3. Bölüm

221 26 309
                                    

Birkaç saat uykunun ardından uyandım duşumu aldım ve üstümü giyindim. Saçlarımı doğal kıvırcık haliyle bıraktım hafif makyaj yaptım rahat bir crop takım giyindim.

Ateşin ve fadikin yemeklerini ve sularını koyup aşağı indim aşağı indiğimde ilk geldiğimde kahve tatlıyı getiren kadın ve yanında da iki kadın vardı kahvaltı hazırlıyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateşin ve fadikin yemeklerini ve sularını koyup aşağı indim aşağı indiğimde ilk geldiğimde kahve tatlıyı getiren kadın ve yanında da iki kadın vardı kahvaltı hazırlıyorlardı. Yanlarına gidip kısace tanıştım ardından bahçeye çıktım. Bahçede poyrazı gördüm ve yanına gittim.

-Abin nerde.

Poyraz: yaman abim mi?

-evet.

Poyraz: odasındadır iner birazdan aşağı.

-odası nerde?

Poyraz: anlamadım.

-odası nerde?

Poyraz: en üst katta ben göstereyim.

Başımla onayladım ardından en üst kata çıktık poyraz bana odayı gösterip aşağı indi ben de kapıyı açıp içeri geçtim. İçeri girdiğimde siyah gömleğini ilikliyordu yandan bana bakıp gömleğini iliklemeye devam etti.

- konuşmamız lazım.

Yaman: konuşuyorsun ya.

- Cengiz yaz tam olarak kim detaylıca anlat.

Yaman: neden?

-Ne demek neden adam benim evimi taradı yanına mı kalsın

Yaman: ben halledicem benim yüzümden oldu.

-Senin halletmeye ihtiyacım yok kendim hallederim sadece bu adam hakkında bana biraz bilgi ver.

Yaman:Kahvaltıdan sonra çalışma odama gel anlatıcam.

Bir süre gözlerimin içine baktı ardından odadan çıktık bana çalışma odasını gösterdi daha sonra aşağı indik aşağı indiğimde herkes sofrada oturuyordu birbirleriyle tanışmışlardı ve herkes neden burda olduğumuzu biliyordu kısa bir merhabalaşmanın ardından sofraya oturduk ve kahvaltıya başladık. Sessiz bir şekilde herkes kahvaltısını yaptıktan sonra Yaman sofradan kalktı birkaç dakika sonra ben de kalkıp arkasından çalışma odasına gittim.

-Seni dinliyorum.

Yaman: bilmesen olmaz demi.

-istesem kendim araştırıp bulurum ama farkındaysan uğraşmak istemiyorum. O yüzden anlat.

Yaman: Cengiz yaz ve ailesiyle önceden ailelerimiz oldukça iyi anlaştığı herkes birbirini sever sayardı. Beraber bissürü iş falan yaptık ortak şirketlerimiz de vardı daha sonra bissürü husumet oldu iki aile birbirine düşman oldu birbirimizin ailesine zarar vermeye falan başladık. Senin evine saldırma nedeni de Buse. Buse her yerde kalamaz sadece değer verip güvendiğim kişilerin yanında bir ordu korumamla kalır. Senin yanında kalması ve çevrede koruma olmamasıyla sana ailene değer verip güvendiğimi düşündüler. Busenin de orda olmasıyla size toplu bir saldırı düzenlediler.

PSİKOLOG VE MAFYANIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin