🄱🄴🅂

782 39 31
                                    

Sonraki bölüm için sınır
6 vote ve 6 bölüm ile alakalı yorum

İyi okumalar

*

Nova bir süre JJ'i sakinleştirmekle uğraştı evden ayrıldıktan sonra ve birçok kez özür diledi. JJ sorunun onda olmadığını ve özür dilemesi gerekmediğini söylemekte ısrarcıydı fakat yüzü sirke satıyordu.

Nova uzun uğraşlar sonunda JJ'in modunu yükseltmeyi başarmıştı ama şimdi ise JJ'in iskeleye gidip yüklenecek mallara yardım etmesi gerekiyordu.

JJ ayaklanarak "Gitmeliyim. Malum baban beni bekliyordur. Ama gitmeden önce şunu yapmalıyım.." dedi ve kumun üzerinde oturup başını onu görebilmek için kaldırmış Nova'nın yanağına hızlı bir öpücük kondurdu.

Nova ne olduğunu anlamadan, JJ koşarak uzaklaşırken "Seni seviyorum!" diye bağırdı.

Nova onun sevimli haline gülümserken kumların üzerinden kalktı ve üzerini çırpıp JJ'in peşinden koşturmaya başladı.

"J! Bende geliyorum, bekle!"

JJ yavaşlarken yüzünde onu anlamaya çalışan bir ifade vardı.

Nova ona yetişince "Sana yardım etmek istiyorum." diye açıkladı.

"Yani babana." JJ imalı şekilde karşısındaki kıza baktı. Ama yüzünde tatlı bir ifade vardı.

"Yani sana." Nova itiraz ederken JJ'in gözlerinin içine baktı.

"Peki, yani bana." Nova gülümsedi.

"Hadi gidelim. Geç kalmak istemezsin sanırım." Dedikten sonra JJ'in elinden tuttuğu gibi koşturmaya başladı.

Nova iskeleye vardıklarında Topper ve Rafe'i ilerideki bir kafede bir şeyler içerken gördü ama umursamadı. Modunu düşürmek istemiyordu.

Sam Thornton iskelede geminin yaklaşmasını izliyordu. JJ ve Nova'yı gördüğünde gülümsedi. Mr Thornton adanın en zenginlerinden olmasına rağmen yoksul veya zengin ayrımı yapmayan pozitif bir insandı. Nova'nın babası hakkında en sevdiği şeylerden biri de buydu.

Bu konuda babasına çekmişti, Topper ise annesine. Cole aradaydı. Ne yoksulları seviyor, ne de nefret ediyordu. Sadece saygı duyuyordu.

Mr Thornton saatini kontrol etti ve gülümseyerek "Tam zamanında JJ." diye kısmen tebrik etti onu. JJ'in istemsizce göğsü kabardı. "Nova'yı da getirmişsin."

"Kendim gelmek istedim baba. Aslında sana bir şey sormak istiyordum. JJ akşam yemeğinde bize katılabilir mi?"

JJ'in bakışları şaşkınlıkla anında yanındaki kıza kaydı. Nova onun bakışlarını hissetse de gözünü babasından ayırmadı. "Bunu çok isterdim fakat annenin bu konularda hassas olduğunu biliyorsun. Ama işimiz bitince size bir şeyler ısmarlayabilirim."

"Harika olur." Nova gülümserken başını kaldırıp JJ'e baktı ve kısa süre sonra bakışları babasına döndü.

"Şimdi işe koyulma vakti öyleyse."

Mr Thornton nazik bir insan olmanın yanında alçak gönüllüydü. Bir sürü işçi çalıştırmasına rağmen kendisi de onlara yardım ederdi, etti.

Akşam üzeri işleri bittiğinde herkes gerçekten çok yorulmuş ve gemi gittikten sonra kendilerini gölge buldukları bir köşeye atmışlardı.

Mallar gemiye yüklenirken Rafe sürekli gözünü Nova'nın üzerinde tutmuştu. Bardağından her yudum aldığında bir gözü illaki Nova'daydı.

JJ'e her gülüşü, gülümseyişi canını yakıp kavuruyordu. En yakın arkadaşının kardeşini hâlâ sevdiği inkâr edilemez bir gerçekti.

JJ, Nova ve babası iskelenin yakınlarındaki yürüme mesafesindeki kafelere ilerlediler. Nova içten içe Rafe'lerin olduğu kafeye girmemek için dua etse de boşaydı.

Yakınlardaki en kaliteli kafeydi. Bu sebeple babası orayı seçmişti.

Nova hemen atılıp onları gördüğü yerden en uzak olduğunu düşündüğü masaya ilerledi. "Bence burası güzel."

"Siz geçin madem. Ben de bize içecek alayım." İkili onayladığında Mr Thornton yüzünden düşmeyen gülümsemesiyle ayrıldı yanlarından.

"Jayj, Saat 11 yönüne bak. Çaktırmadan."

JJ, Nova'nın dediği yere çaktırmadan bakmaya çalışırken şekilden şekile girmesine "J! Garip hareketler yapma." diye sitem etti Nova. Kızın sesi kısık ama uyarıcı çıkmıştı.

"Yine mi onlar?"

"Biz mal taşırken de ordalardı."

"Belki Rafe seni izlemeye gelmiştir."

"Saçma saçma konuşma JJ."

"Gerçeği söylüyorum. Seni hâlâ seviyor."

"Ya, ne demezsin."

İkilinin fısıltılı konuşması masaya konan içeceklerle kesilmek zorunda kaldı. Mr Thornton yanlarına otururken Nova bakışlarını Rafe'ten uzaklaştırdı.

Küçük grupta Mr Thornton'un gençlik anıları konuşulurken Rafe, Nova'nın orada olduğunu fark etmiş, fark ettiği süreden bu yana da onu izlemişti.

Topper onun kardeşine olan bakışlarını fark etmemişti çünkü Kelce ve diğer birkaç kişiyle muhabbetini sürdürüyordu.

Rafe, JJ her seferinde Nova'yı güldürdüğünde onu kelimenin tam anlamıyla parçalamak istiyordu. Nova'ya bi o kadar yakın olup, aslında bi o kadar da uzak olmak canını her geçen gün daha çok yakıyordu.

Zaten düşüncelerle dağınık olan aklını daha çok dağıtmak istediğine karar verdi Rafe. Kafeden hızla çıkıp arabasına bindi ve Barry'nin evine sürdü.

| 𝗪𝗮𝗿 𝗢𝗳 𝗛𝗲𝗮𝗿𝘁𝘀 | ʳᵃᶠᵉ ᶜᵃᵐᵉʳᵒⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin