"Bu senin için gelmiş Nova."
Topper'ın elindeki kutuyu alırken teşekkür etti ve odasına çıktı. Kapıyı kapatıp yatağına yerleşirken bunun kimden gelmiş olduğunu tahmin edebiliyordu. Ama içindeki hakkında çok bir fikri yoktu.
Özenle hazırlanmış paketi dikkatlice açtı. İçinden bir adet not ve hoş bir ayakkabı çıkmıştı. Ayakkabıyı es geçerek notu eline aldı ve okumaya başladı.
°Yaz Dönümü için sana aldığımız elbisenin altında harika duracaktır. Biliyorum, birlikte değiliz. Ama bu seni seven bir insandan gelen hediyeleri giymene engel değil. Hatırla, o elbiseyi bugün giymen için beraber almıştık.
~Rafe °
Nova olayı anladığında notu yatağına bırakıp dolabına yöneldi. Dolabının içinden neredeyse 4 aydır açmadığı kutuyu çekip aldı. Kutuyu yatağının üstüne koyup açtıktan sonra elbiseyi çıkardı içinden.
Aynaya dönüp üzerine tuttu. Altına da Rafe'in az önce gönderdiği ayakkabıları hayal etti. Hem spor hem şık duruyordu kombin.
Beğenmişti.
Ama bu kozu Rafe'in eline vermeyecekti. 'Onun dediğini yapıp aldıklarını giymek, onu affetmiş saymanın başka bir yolu' diye düşündü.
Elbiseyi aldığı kutuya geri koydu, ayakkabıyı da aynı şekilde. Hiç tereddüt etmeden ikisini de dolabında göze çarpmayan bir yere kaldırdı.
Dün Kiara ile aldığı elbiselerden biri ile ayakkabıyı yatağın üzerine koydu ve Kiara'nın gelmesini beklemeye başladı. Akşam için beraber hazırlanacaklardı.
Odasının kapısı açılıp aradaki boşluktan Kiara'yı gördüğünde gülümsedi. Nova ayağa kalkarken Kiara da içeriye girip elindekileri kenara bıraktı.
Hazırlanırken gayet hoş zaman geçiriyorlardı. Nova ve Kiara aldıkları elbiseleri giyinip saçlarını yapmaya koyuldular. Makyajları çoktan bitmişti.
İkili saçlarını da bitirdiklerinde geriye tek kalan takıları takmaktı. Dün beraber aldıkları takıları da taktılar. İkisi de göz kamaştırıyordu.
Saat 18.30 geliyordu. Gün batmaya başlarken etrafta harika bir Outer Banks turuncusu vardı.
Nova'nın aklına bir aralar severek aldığı ama daha hiç kullanmadığı tacı geldi. Kiara'yı süzdü ve çekmecesinden tacı çıkardı. Taç tam da Kiara'nın elbisesi için yapılmış gibiydi.
Elindeki çiçekli tacı Kiara'nın başının üstüne koydu. Elbise ile uyumu müthiş gözüküyordu."Haaarika durdu!"
Kiara, "Evet, ben de bayıldım! Teşekkürler Nova." dedi gülümseyerek.
"Lafı bile olmaz." Gülümsedi.
Nova, Kiara ayna karşısında tacı başında daha güzel bir bölgeye koymaya çalışırken tekrar konuştu.
"Sana bir şey göstermeliyim." Dolaba koyduğu kutuları alıp Kiara'nın önünde durduğu masaya koydu. Ufak bir özet geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| 𝗪𝗮𝗿 𝗢𝗳 𝗛𝗲𝗮𝗿𝘁𝘀 | ʳᵃᶠᵉ ᶜᵃᵐᵉʳᵒⁿ
Fiksi Penggemarɴᴏᴠᴀ ᴛʜᴏʀɴᴛᴏɴ × ʀᴀғᴇ ᴄᴀᴍᴇʀᴏɴ ᴀʀᴀʟᴀʀɪɴᴅᴀ ɢᴀʀɪᴘ ʙɪʀ ʙᴀğʟᴀɴᴛɪ ᴏʟᴀɴ ʙᴜ ɪᴋɪʟɪ ᴀᴄᴀʙᴀ yᴏʟᴜɴ sᴏɴᴜɴᴅᴀ ᴛᴇᴋʀᴀʀ ʙᴇʀᴀʙᴇʀ ᴏʟᴀʙɪʟᴇᴄᴇᴋ ᴍɪ? ☆ 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯𝗶𝗻 𝗵𝗮𝘀𝗵𝘁𝗮𝗴 𝗱𝗲 𝗴𝗲𝗹𝗱𝗶𝗴𝗶 𝗲𝗻 𝘆𝘂𝗸𝘀𝗲𝗸 𝗸𝗼𝗻𝘂𝗺𝗹𝗮𝗿; 🏅#1 - 𝗿𝗮𝗳𝗲𝗰𝗮𝗺𝗲𝗿𝗼𝗻 🏅#1 - �...