🄾🄽 🄱🄴🅂

632 48 42
                                    

Sınır tamamlandığı gibi attım bölümü

Okurken paragraf arası yorum yapın lütfen tepkilerinizi merak ediyorum :P

Nova'nın anlatımıyla

Kiara'yla girdiğimiz malikanenin arka bahçesine geçip burada olduğumuzu beraber bir şeyler içen ebeveynlerimize haber ettik ve sonrasında Pope'un yanına ilerledik.

Üçümüz yan yana durmuş etrafı keserken Topper'ı gördüğümde birkaç saniye yüzümü buruşturdum.

"Topper o takımın içinde çok mu komik duruyor, yoksa ben mi abartıyorum?"

"Fazlasıyla gülünç duruyor." diye destekledi beni Pope. Kiara ise kafasını sallamakla yetinmişti.

Etrafta kim var kim yok diye bakınırken gelen alkış sesleriyle bakışlarımı kapıya çevirdim. Cameron ailesi arka bahçede bize dahil oluyordu. İnsanların neden bu kadar alkışladığına anlam verememiştim. Bence alkışlanacak bir şey yoktu. İstifimi bozmadan sadece alkışların dinmesini bekledim.

"O kadın kesinlikle kafasındaki o şeyle birinin gözünü çıkaracak."

Pope'un dediğine hazırlıksız yakalanıp ufak çaplı kahkaha attım.

Sanırım istemeden fazla ses çıkarmış olacaktım ki Rafe'in bakışları anında yakalamıştı beni. Yüzündeki gülümseme silinirken gözlerinde istediğini elde edemediği zaman ortaya çıkan sert bakışlarını fark etmiştim.

Kafamı başka yöne çevirdim. Daha fazla onunla göz göze gelmek istemiyordum.

Topper Sarah ile konuşuyordu ve yüzü asıktı. Ayrılmış olabilirler mi diye düşündüm kendi kendime. Çünkü daha önce Topper'ın yüzünün asık olduğunu görmemiştim Sarah yanındayken.

Umarım diye geçirdim içimden. Umarım ayrılmışlardır. Topper, Sarah'nın John B ile yakınlaştığını öğrense direk John B'yle dalaşırdı. Bunu adım gibi biliyordum.

Bir süre daha Pope'un yanında kaldıktan sonra adanın zengin tarafından birkaç kişiyle konuşmak için yanından ayrıldım.

Kızlarla konuşurken dikkatimi sanki aralarında bir soğukluk olmamış gibi kaynaşan Topper ve Rafe çekmişti. Buradan göründüğü kadarıyla gayet iyi anlaşıyorlardı.

Alexa'nın seslenmesiyle gözümü ikisinden çekip önümdeki kıza baktım. "Biliyorum ikisi de çok yakışıklı ama dik dik bakmamaya çalış." Ses tonu hiç hoşuma gitmemişti ama bunu belli edemezdim. Sahte bir şekilde gülüp onlara katıldım.

"Diğerine göre kısa olan Nova'nın abisi, bunu biliyorsun değil mi Alexa?" Claire sorduğunda Alexa direk bana baktı.

"Oh, sahiden mi?" Alexa'nın bunu bilmemesi gayet normaldi. Onlar adaya taşınalı 3 hafta anca olmuştu ama yine de Rafe'i yakışıklı bulmasından haz almamıştım. Zaten bir yapıştı mı bırakmayacak kız tipi vardı. Topper ve Rafe'den uzak durması iyi olurdu.

Claire onu onayladığında Alexa'ya gülümseyerek bakıyordum. Ama bu içten bir gülümseme değildi. Alexa ağzının içinden "Öğrendiğim iyi oldu." diye mırıldandı ve yüzünden silmediği gülümsemesini daha da belirginleştirdi.

| 𝗪𝗮𝗿 𝗢𝗳 𝗛𝗲𝗮𝗿𝘁𝘀 | ʳᵃᶠᵉ ᶜᵃᵐᵉʳᵒⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin