🄾🄽 🄸🄺🄸

606 49 2
                                    

"Bu seneki Yaz Dönümü partisini ben yapmayı planlıyorum. Senin için uygun mudur Sam?"

Yaz Dönümü partisini 3 yıl üst üste Thorntonların yapması Ward Cameron'ı rahatsız etmişti. Nova'nın rahatsızlığından yararlanarak bu yıl onların yerine yapacaktı partiyi. Sam Thornton'ın bunu problem etmeyeceğini biliyordu.

"Evet, tabiiki de." Mr Thornton onu yanıltmadan cevap verdi.

"Bu parti geç kalmadı mı?" diye sordu Sarah, babasına dönerken.

Ward kestiği parçayı ağzına atmadan "Evet tatlım. Daha fazla geç kalmasın diye uğraşıyorum." diye cevapladı küçük bir imayla.

Mr Thornton imayı görmezden gelerek bir soru yöneltti. "Ne zamana ayarlamaya düşünüyorsun?"

"Üç gün sonra, cuma günü."

Sam Thornton "İyi seçim." diye yanıtladı.

Mr Cameron ağzındaki parçayı bitirip Nova'ya döndü. "Kazanın nasıl olduğunu anlatabilir misin Nova? Rafe'in seni nasıl bulduğunu, neden kaza yaptığını?.."

Nova aldığı soruyla gerilirken elindeki bardaktan suyunu içip yüzüne inandırıcı bir ifade yerleştirdi. "Hatırlamıyorum Mr Cameron. Başıma aldığım darbeden olmalı." Sahte bir şekilde gülümsedi.

"Ah, bu zor olmalı."

"Öyle." Dedi ve tekrar gülümsedi Nova.

Bakışlarını Mr Cameron'dan ayırıp istemsizce Rafe'e çevirdi. Hemen gözlerini tabağına indirsede çoktan ona bakan Rafe, kızın bakışlarını fark etmişti.

Nova yemek boyunca izlendiğini hissetti. Ona bakan kişinin kim olduğu anlamak zor değildi. Birkaç haftadır iştağı yoktu Nova'nın. Birinin kendisini izlediğini hissettiğinde ise yiyebildiğinden çok daha az yemek yiyebilmişti, tabağının yarısından fazlası duruyordu.

Yemek yemeği bırakıp elindeki bir bardak suyu bitirmeye koyuldu. Topper ve Rafe arasında bir soğukluk olduğunu fark etmişti. İçeriye ilk girdiklerinde ufak kıvılcımlar almıştı ama şimdi daha da anlaşılıyordu. Arada birbirlerine attıkları hoş olmayan bakışlarını yakalıyordu.

Sarah tabağını bitirip ağzını sildikten sonra "Doyduysan benim odama gidelim hadi." diye bir öneride bulundu Nova'ya.

Elindeki bardağı masaya bırakırken "Evet, harika olur. Ben de doydum." dedi.

"Hiçbir şey yememişsin." Nova duyduğuyla afallayıp ayağa kalkmak üzereyken Rafe'e döndü.

"Rafe haklı tatlım. Yemeği beğenmediysen başka bir şeyler hazırlatabilirim." Rose'un sesiyle bakışlarını Rafe'ten çekip nazik sesin sahibine baktı.

Gülümseyip "Hayır hayır, yemekler gayet güzel. Sadece buraya gelmeden biraz atıştırmıştım ilaç içmek için. Bu yüzden çok yiyemedim." diye sahte bir bahane sundu.

Rose gülümseyip anlayışla başını salladığında iki kız masadan kalkmış, merdivenleri aşıp Sarah'nın odasına varmışlardı.

Birkaç saattir odada oyalanıyor, sohbet ediyor, Sarah'nın yeni aldığı kıyafetleri kombinliyorlardı. Aralarında ikisinin de fark ettiği bir soğukluk vardı ama ikisi de konuyu açmıyordu.

Sarah ikisine soğuk kahve yapmak için mutfağa inerken Nova da elini yüzünü düzeltmek için lavaboya gitti.

Lavaboda işi bittiğinde Sarah'nın odasına dönüyordu ki kolundaki el ile durmak zorunda kaldı. Derin nefes verip yönünü elin sahibine dönerken yüzüne bakabilmek için biraz başını kaldırdı. Rafe olduğunu aldığı baş döndürücü parfüm kokusu ve kolunda hissettiği kuvvetli el ile anlamıştı.

"Nasıl hissediyorsun?"

"Bunu umursuyor muydun?" dedi Nova sert bir dille.

Rafe bir süre bir şey demeden yüzüne bakınca gitmek için hamle yaptı fakat Rafe tekrar durdurdu onu.

"Özür dilerim."

"Bunun bir şey mi ifade etmesi gerekiyor?"

"Evet, Nova. Üzgünüm."

"Ben de üzgünüm Rafe. Ama biliyor musun, üzgün olmak çoktan olmuş olayları değiştirmiyor."

"Seni aramalıydım ama..."

"Bahanelerini kendine sakla lütfen." Nova kolunu gözleri çoktan dolmuş Rafe'den çekip başka bir Rafe engeliyle karşılaşmadan Sarah'nın odasına girdi.

Rafe, Nova yanından ayrıldığında bir dakikaya yakın boş boş duvara baktı. Nova'nın haklı olduğunu savunan düşüncelerini başıyla onaylayıp dudağını ısırdı.

Elinde iki bardakla yukarı çıkan kardeşini gördüğünde geriye çıkıp odasına girmek için hareket etti.

Nova'nın amacı Rafe'den özür almak değildi. Sadece ona neden onu önemsediğini, sevdiğini söyleyip gelmediğini, aramadığını veya en azından yazmadığını sormak istiyordu. Ama ne duyacağını bilmediğinden, son anda kendini geri çekmişti.

'Başka zamana' diye düşündü kendi kendine ve açılan kapıdan giren Sarah'nın uzattığı bardağı alıp aynı yerine oturdu.


*

Sınır 12 vote

Diğer bölümlerde görüşürüzzz

| 𝗪𝗮𝗿 𝗢𝗳 𝗛𝗲𝗮𝗿𝘁𝘀 | ʳᵃᶠᵉ ᶜᵃᵐᵉʳᵒⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin