1

1.5K 130 11
                                    

"şu siktiğimin kıyafetlerini ortaya saçmaktan vazgeç jeongguk" Jungkook ikizine sinirle tıslamış ve yerde bulduğu kirli kıyafetleri jeongguk'un yüzüne fırlatmıştı.

"İşim var dışarı çıkacağım. Gelince toplarım işte niye rahat durmuyorsun?" Jeonggukta üstüne atılan kıyafetlere elini bile sürmeden kapının orda ayakkabılarını giymeye gitmişti. "Gecenin bu saatinde kimle buluşacaksın aptal otur oturduğun yerde."

Jungkook'un sinir sebebi farklıydı fakat sinirini de kardeşinden çıkartıyordu. "Jimin biraz fazla alkol almış, arkadaşı evine bırakmamı istedi."

Jungkook duyduğu isimle yerine mıhlanmış ve gitmesine engel olmak istemişti. "evini biliyor musun ki, hiç gittin mi?" Jeongguk ayağa kalkarken kafasını iki yana sallamış ve eliyle yeri göstermişti. " Hayır, bu yüzden onu buraya getireceğim, belki artık tanışma zamanınız gelir. Senin varlığından hâlâ bir haber"

Jungkook gelsin istememişti. Eğer gelirse bir daha jeongguk'un yerine buluşmak gibi bir şey yapmazlardı. İstemese bile belli edemezdi ki bu çok utanç verici olurdu. Kardeşinin sevgilisine aşık olmak. Çok acınacak bir durumdu bu.

"Ne diyeceksin ona? Bak bu benim ikizim çoğu buluşmada onunla buluştun mu diyeceksin?" Jeongguk bir kahkaha atmıştı. Ciddi biri değildi jungkook'un aksine.

"Onu ekmemek için yapıyorum. Hem bir kahve içip geliyorsunuz zaten." Keşke sadece kahve içsek diye düşündü Jungkook.

Lunapark, sinema, oyun salonları ve daha nicesi. Jungkook jimin'e, jeongguktan daha fazla ilgi veriyordu. Ve bazen onu kesinlikle jeongguk'un haketmediğini düşünüyordu. Ona senden daha fazla sevgi verebilirim.

"Ben çıktım görüşürüz, mochi yapar mısın Jimin seviyor." Jeongguk söylemese de Jungkook yapacaktı.

Artık gerçekten jiminle tanışma, onun yanında jungkook olma zamanıydı. Jiminle buluşmalarını daha risksiz yapmak için sürekli bağladığı saçlarını açmış ve ensesine kadar inen saçlarına şekil vermişti.

Jungkook hayatında ilk defa jeongguk olmak istemişti. İlk defa birini sevmişti. Jeongguk'un aksine kalbine çok kişi almamıştı.


*Jeongguk'un saçları kulak kısmında falan bağlanıyor, jungkook'un ise ense kökünde biri bağlayıp biri topuz yaptığı için anlaşılmıyor.

Ben anlaşılmıyor diyorum siz sakin olun.

FilterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin