Jungkook'un minik bedenin kulağına fısıldadığı kelimeler sanki havada anlamsızlaşmış gibi, Jimin küçük bir buse kondurdu uzun bedenin dudaklarına.
Jungkook şaşkınlığını üstünden atamadan bu sefer küçük beden fısıldadı. "Biliyorum" jungkook ilk başta anlamadı.
Yada anlamak istemedi bilmiyordu. "Nasıl?" Aynı şekilde fısıldayarak sordu. "Ne zamandan beri?" Jimin sadece gülümsedi ve bir buse de yanağına kondurdu.
"Benimle buluştuğun ilk günden beri" jungkook daha çok şaşırdı. Aklında deli sorular vardı. "Aptal değilim jungkook" jungkook kafasını iki yana salladı. Adını biliyordu.
"Özür dilerim Jimin be-" Jimin tekrar dudakları ile susturdu yapılı bedeni. "Ben herşeyi biliyorum jungkook. Bana açıklama yapmak zorunda değilsin"
Jungkook hâlâ şok etkisindeydi ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu. "Ben jeongguk'un her zerresini ezbereydim. Ama ilk gün fark ettim jungkook. Sen o değildin"
Jungkook üzülmesi mi yoksa sevinmesi mi gerektiğini bilmiyordu. "Bana bir ikizi olduğunu söylemedi" jungkook kafasını salladı
"Tanıştıracaktı bizi" Jimin kafasını iki yana salladı. "Bizi tanıştırmasını istemiyorum" Jungkook afalladı.
Ne demek istediğini sormak üzereydi ki Jimin son kez ince dudaklara dolgun dudaklarını bastırdı ve arkasını dönüp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
FanfictionJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...