"jungkook tecavüze uğradı, hemde defalarca!" Dün geceden beri jungkook'un beyninde yankılanan tek sesti bu. İkizine gecelerce ağlayarak anlattığı şeyleri o sadece bir saniye içerisinde bir erkeği kıskandığı için anlatmıştı.
Jungkook kendini çok zavallı hissediyordu. Ailesinin o zamanlar olanları anlamayıp şimdi yüzlerce çağrı bıraktığını, Jimin'in arkasına bakmadan koşar adımlarla uzaklaşmasını unutamıyordu.
İhanete uğramıştı. Herkes tarafından; kardeşi tarafından, Jimin tarafından en çokta ailesi tarafından. Gecelerce ağladığı zamanlarda neyin var diye sormayan o aile şimdi ne diye arıyordu.
Kızacaklar mıydı? Jungkook tepkilerini bilemezdi. Bilemiyordu. "Biraz süt iç jungkook. Kafanı toparla." Düşüncelerini namjoon bozmuştu.
En yakın arkadaşı namjoon'un evinde kalıyordu. Kardeşi ile yaşadığı o eve bir daha adım atmayacaktı. Ailesinin evine ise şimdi gitmeye hazır değildi. Tek çare namjoon'un eviydi.
"Teşekkür ederim namjoon" gerçek bir gülümseme verdi arkadaşına. Uzun zaman gülümsemesini saklamıştı zaten.
Tekrar o günlere dönmek istemiyordu. Dönmeyeceğine de çalan kapıyla birlikte emin olmuştu...
"Hoşgeldin Jimin, jungkook içerde"
Evet namjoon süt kafa dağıtıyor...
Şunu belirtmek isterim ki tecavüze uğrayan biri asla aciz değil tam tersi çok güçlü bir insandır. Nabzı alt taraflarında atan adamların vücudumuza dokuması çok kötü ve berbat bir durum tahmin ediyorum ama yaşayan varsa ki elbet vardır sizi anlayamam. Kimse onları anlayamaz.
Yani yanlış bir çıkarım olmasın asla küçük göstermek gibi bir amacım yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
Hayran KurguJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...