"Ne işin var burda Jimin?" Jungkook dün aklından silinmeyen görüntüler yüzünden jimin'e karşı soğuktu.
"Jungkook ben üzgünüm. Beni yanlış anladın" jungkook histerik bir gülüş yerleştirmişti dudaklarına. "Yanlış falan anlamadım Jimin, üzgün de olma. Hadi yine arkana bakmadan kaç git"
Jungkook namjoon'un kendisi için ayırmış olduğu odasına doğru giderken Jimin onu bileğinden yakalamış ve kendisine çevirmişti.
"Sana aşığım ben Jungkook" uzun beden Jimin'in ağzından ilk defa duyduğu kelimelere şaşırırken daha da kırıldığını hissetti. "Aşıksın ama kaçtın"
Jimin derin bir nefes almış ve bağırarak konuşmaya başlamıştı. "O gün yolun köşesinde elinde telefonu olan bir adam gördüm. Sandım ki senin tepkilerini çekecek. Jeongguk birilerine video kaydı yaptırıyor korkusu ile koştum o tarafa. Ama adam normal biriymiş telefonunu kırdım ve sonra açık bir telefoncu aramaya çıktık çünkü peşimi bırakmadı."
Jungkook inanmak istesede artık güven duygusu çok sarılmıştı. "Sana neden inanayım Jimin. Kanıtın var mı?" Jimin kafasını onaylar anlamda salladı ve telefonundan mesaj kısmına girip adama tekrar tekrar özürlerini sıraladığı mesajları gösterdi.
Jungkook rahatlama ile telefonu koltuğa fırlatmış ve sıkıca jimin'e sarılmıştı. İkili ayrıldıktan sonra jungkook az önce gelen aşk itirafını gündeme getirdi.
"Bana ilk ne zaman aşık oldun?"
Bizimde başımızdan böyle bir olay geçti inanması güç. Ama biz telefonu kırmadık. Medeni insanlarız biz 💅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
FanfictionJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...