"Jimin'i getireceğini sanıyordum?" Saat gece yarısı geçeli çok olmuşken jungkook'u uyku tutamamıştı.
Jeongguk'u beklemişti ve o tek başına gelmişti. "Jimin biraz ayıktı ve evini tarif etti oraya götürdüm." Jungkook, jeongguk'un evi bilmemesine şaşırdı. Onun aksine jungkook biliyordu çünkü.
"Sizin tanışma işini erteleyeceğiz gibi çünkü yarın gece bir geziye gidiyorum ve Jimin hayatta izin vermez. Bir hafta kadar onunla ilgilenir misin?" Jungkook jiminle vakit geçirmeyi sevse de bu durumları sevmiyordu.
"Hayır jeongguk, sevgilinden bir şeyler saklamaktan vazgeç artık." Jungkook kendi odasına doğru adımlarken bu oyunların bitmesini istiyordu. Jiminle kendi sevgilisi olduğu için ilgilenmesini, onu sevdiği için ona gülsün istiyordu. Jeongguk olmak istemiyordu.
"Hadi ama kook, bu kez son söz veriyorum. Hem ona evlenme teklif edeceğim" jungkook bir hışımla yataktan fırlamış ve kapının önündeki kardeşine bakmıştı. Kesinlikle ciddi duruyordu.
"Onu bu kadar sevdiğini sanmıyorum gguk, öyle olsaydı her buluşma planınızda başından savıp beni göndermeye çalışmazdın" jungkook gerçekten sinirliydi, ama neye bu kadar sinirliydi oda bilmiyordu.
"Biz birbirimizi seviyoruz Kook. Sevgimi sorgulamak sana düşmez sadece bana destek çıkmanı istedim o kadar" jeonggukda jungkook kadar sinirli konuşmuştu.
"Ne yaparsan yap lanet olası, ama o çocuğu üzme. Üzersen seni gebertirim." Jeongguk histerik bir gülüş atıp ikizine döndü. "Seni ne ilgilendirir bu? Benim sevgilim o, ne bu kadar sahiplenmen?"
Jungkook derin bir nefes almış ve odasının kapısını kardeşinin yüzüne kapatmıştı. "Sen adam olmazsın jeongguk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
FanfictionJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...