Jungkook aynı günün gecesi eve baya bir sarhoş gelmişti. Kapı deliğini zor bulup anahtarı zar zor yerleştirirken bile kapı önüne düşüp sızabilirdi.
Kendi odasına doğru ilerlemek istemiş ama gözü kesmediği için salondaki kanapelerden birine atmıştı kendini.
Biraz orda oyalandıktan sonra adımlarını mutfağa doğru atmış ve biraz su içmek istemişti.
O su içerken mutfağa başka bir beden girmişti ama jeongguk olduğunu düşündüğü için haraket etmemişti.
Bedeninin hızlıca ters çevirilmesi ile neye uğradığını şaşırmış ve öylece karşısındaki bedene bakmıştı. "Jimin?"
Jimin ise onun aksine sinirli görünüyordu. "Bu gece sırf senin için geldim buraya ama sen yoktun." Jungkook şaşırmıştı. Tamam çok şaşırmıştı.
"Bizi tanıştırmasını istemiyorum dedin. Ve bende buna izin vermedim." Jimin alayla hahlamış ve ellerini saçlarından geçirmişti.
"Doğru demiştim ama bugün ısrar edip gelen bendim" jungkook kafasını iki yana sallamış ve daha çok yaklaşmıştı jimin'e. "Ama yinede bizi o tanıştıracaktı. Jeongguk olduğu sürece biz seninle tanışmayacağız, tanıştırılacağız Jimin."
Jimin sinirle ellerini jungkook'un göğsüne vurmuştu. "Sen yoksun diye onunla uyumak zorunda kaldım." Bu sefer sesi daha naif çıkmıştı.
"Benimle mi yatmak istiyorsun?" Jimin hiç beklemeden kafasını onaylar anlamda sallamıştı.
"Sen kardeşimle sevgili gibi davranırken ben bunu yapamam. Onun aksine sevdiğimi başkaları ile paylaşamam ben Jimin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
FanfictionJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...