3

1.2K 129 7
                                    

"Günaydın sevgilim" Jimin kollarını jeongguk sandığı jungkook'a dolamıştı. "Günaydın Jimin" jungkook her ne kadar soğuk durmak istesede dayanamamış ve kemikli ellerini ince bele dolamıştı.

"Geziye gidersin diye düşünmüştüm. Beni dinlemezsin" jungkook tam o anda gerçekleri anlatmak istedi. Tüm gerçekleri ile her şeyi önüne dökmek istedi ama yapamadı. Şimdilik susmak istedi.

"Bugün çok durgunsun jeongguk. Ne oluyor sana?" Jungkook sadece kafasını sallamakla yetindi. Geçen bir kaç saatin sonunda ikisi bir restorantta yemek yerken Jimin kendisine gelen mesaj ve arama sesine karşın lavaboya gideceğini söyleyip gelmişti.

Jungkook ise bu arada derin bir nefes almıştı. Artık pişmanlık duyuyordu. 10 dakika kadar sonra geri dönen Jimin jungkook'un yanağına bir öpücük bırakıp karşısındaki adamın nasıl eridiğini, farketmemişti.

"Annem çarşıya çıkalım diyor. Bilirsin seni pek sevmez o yüzden beraberiz diyemedim. Gitmem gerek üzgünüm" jungkook kafasını sorun yok dercesine sallamış ve son kez sarılmışlardı.

"Çarşamba buluşalım yakışıklım" ve Jimin gitti. Arkasında ne yapması gerektiğini bilmeyen bir jungkook bırakarak.






Aldatma olmayacak aldatacak kesin tarzı şeyler beklemeyin daha yeni şeylere hazır olun.

FilterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin