9

1.1K 119 8
                                    

Günlerden bir gün jeongguk eve aşırı sarhoş bir şekilde geldi. Ağlamış mıydı yoksa aşırı içtiği için mi gözleri kıpkırmızıydı merak ediyordu jungkook.

"Neden bu haldesin?" Sorusuna jeongguk cevap vermek yerine yakasına yapıştı kardeşinin.

"Ona ne söyledin?" Jungkook kardeşinin tavırlarına tahammül edemiyordu. "Ne diyorsun gerzek herif kime ne söyledim?"

Jeongguk histerik bir kahkaha atmıştı ortama. "Jimin bugün bana sen git jungkook gelsin dedi. Lanet olsun ben sizi tanıştırmadım bile"

Jungkook gelen aydınlanma ile derin bir nefes alıp kardeşine dönmüştü. "O senin sevgilin jeongguk. Senin aksine o senin her zerreni ezbere demek ki."

Jeongguk hiç düşünmeden ikizinin suratına bir yumruk geçirmişti. Bu onların ilk kavgası değildi. Bir erkek veya kız içinde ilk defa kavga etmiyorlardı.

Jeongguk ne zaman sevgililerinden ayrılsa hep 'senin tarzını daha çok beğeniyorlar beni seninle mi aldatıyor' iddialarıyla gelir ve kavga çıkartırdı.

Bir süre sonra da ikizi ile sevgililerini tanıştırmayı bıraktı zaten. "Nasıl olur lanet olsun nasıl!?" Jungkook kardeşinin her ayrılık sonrası tekrarlanan bu haraketlerine alıştığı için yerinden kıpırdamadı.

Nasıl olsa biraz dövüşecek ve sonra odalarına çekilip uyuyacak yarın hiçbir şey olmamış gibi uyanacaklardı. En azından jungkook öyle düşünüyordu.

Taa ki jeongguk "eğer Jimin ile bir ilişkiye başlarsan her şeyi annemlere anlatırım." Diyene kadar.

FilterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin