Jeon jeongguk'u tetikleyip ailesine ve jimin'e ikizinin sırrını anlatmasını sağlayan olay tam olarak dün gece gerçekleşmişti. Jeongguk gece geç saatte kendini bir bara atmış ve biraz eğlenmek istemişti.
Bar taburesinde oturmuş az ilerideki adamı gözleri ile süzerken ansızın gözleri onların arkasındaki masalardan birinde oturup, birbirlerine en güzel gülüşlerini sunan ikiliye kaymıştı.
Anın verdiği sinir ile birlikte kendini sandalyeden atıp, ikiliye doğru adımlamıştı. Ne yüzsüzlük ama...
Jungkook masalarına kadar gelip başlarında bağırıp çağıran ikizini görünce cevap verme gereği bile duymadan Jimin'in belinden tutup kaldırmış ve çıkışa doğru adımlamıştı.
Müzik seslerinin kendini daha dingin rüzgar seslerine bıraktığı sokağa çıktıklarında jeongguk herkesin ortasında utanmazca bağırdı tüm gerçekleri. Daha sonra da kendini eve atıp ailesine de kısa bir sohbet arasında anlattı olanları.
Jungkook yıllardır üstünden atamadığı gerçekleri Jimin'in de öğrenmesiyle kafasını jimin'e çevirdi. Tepkisini ölçmek istiyordu.
Ama Jimin jungkook'u arkasında bırakıp koşarak ordan uzaklaşmıştı...
Diğer bölüm sırrı öğreneceğiz ve jimin'e çok fazla söveceksiniz. Sakin olun jimin'inde beynine gireceğiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
FanfictionJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...