"aslında galiba sen beni hatırlamıyorsun?" Jungkook kolları Jimin'in omzuna atılırken düşünmeye başladı. "neyi hatırlamıyorum" Jimin gülmüş ve telefonundan bir resim göstermişti.
"Bir kaç yıl önce jeongguk ile gittiğiniz busan lunaparkında bende vardım." Jungkook'un kaşları havalanmış ve Jimin'in telefonundaki resime daha çok yaklaşmıştı.
Resimdeki kişi oydu ve Jimin kendini çekiyor gibi yapıp arkasında duran jeon ikizlerini çekmişti.( Siz beğendiğiniz kızları/ çocukları böyle çekiyor musunuz?)
"Sen çektiğimi anlamıştın. Ve gelip bana o resmi silmemi söyledin." Jungkook hafızasına dolan kesik anılarla beraber gözlerini genişletti.
"Bana gelip çok yakışıklısın demiştin ve bende sana defol git demiştim" Jimin sinirle gözlerini devirmiş ve aynen diye mırıldanmıştı.
"Siz ikizsiniz fakat sizi ilk kez görmüş olmama rağmen ayırabildim." Jungkook birden ayağa kalkmış ve sinirle jimin'e bakmıştı. "Madem beni beğenmiştin neden jeongguk ile çıktın" Jimin bıkkınlıkla ayağa kalkmış ve jungkook'un koluna girmişti.
"Aptal ben sana tanışma hikayemizi anlatıyorum sen bana bağırıyorsun. Ben sana buluşmalara gelen jungkook'un bana jeongguk'tan daha güzel baktığını fark ettiğimde aşık oldum"
Jungkook yüz hatlarını yumuşatmış ve jimin'e dolu dolu sarılmıştı. Adımları bir yandan da yatak odasına doğru gidiyordu. "şimdi uyuyalım yarın için planlarım var" Jimin jungkook'a yönelik konuştuğunda. Jungkook yüzündeki pis sırıtışa anlam veremedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filter
FanfictionJimin jeongguk ile sevgiliydi fakat sevgilisinin bir ikizi olduğunu bilmiyordu. Çoğu aşk dolu buluşmalarını da jungkook'la yaptığını da...