-Caroline gyere már ,elfogunk késni- kiabálta felém a bátyám Chase idegesen .
-Még egy perc és lent vagyok -kiabáltam vissza az emeletről neki . Majd 4 perc után le mentem hozzá és szóltam ,hogy indulhatunk.
-Végre kést vagy ,egy örökkévalóságig tart amíg te elkészülsz – gúnyos szemekkel nézve rám .
-Tudod Chase ha már buliba megyünk akkor jól szeretnék kinézni. – persze ő nem tudja ki miatt akartam szép lenni . Már gyerek korom óta bele vagyok zúgva az egyik haverjába Rudy Pankow ba , gyönyörű szőke haja van és csodaszép kék szemei mint a tenger vize ,Ah egyszerűen imádom , de sajnos szerintem ő semmit sem érez irántam és csak Chase kis húgának tart engem.
-Jaj Caroline mégis kinek akarsz tetszeni ? Úgy is csak a haverjaim lesznek ott . – rám forgatva közben a szemeit.
-Igaz, de attól még jól szeretnék kinézni – utaltam arra ,hátha lesz más is ott és nem csak a haverjai.
Amikor megérkeztünk egyből kiszúrtam Rudyt a nagy tömegből ,nem volt nehéz hiszen azt viselte amit általában szokott nyáron egy szürke ujjatlan, bézs rövid nadrágot és egy sapkát.
-Chase , Caroline, végre itt vagytok már vártunk titeket – köszöntött minket Rudy boldogan .
-Igen ,ennek a kis szépség királynőnek elég sok idő kellett ameddig elkészült- nézett rám megint gúnyosan a bátyám .
Mind eközben Rudy végig nézett rajtam de megállt a szeme a dekoltázsomon ,nem volt nagy egy pici V alakú dekoltázs volt ,de ezek szerint a tervem működött.
-Látom , hiszen elég jól néz ki – mondta rudy ,miközben rá harapott a szép rózsaszín ajkára .
-Köszönöm Rudy – mosolyogtam rá
-Gyertek igyunk – hívott minket Madison a bár pulthoz
Le húztunk pár felest és nem sokkal rá elkezdett besötétedni ,így hát úgy döntöttem le megyek egy kicsit a partra nézegetni az eget ,de nem sokkal rá láb nyomokat észlelek mögöttem ezért megfordulok .
-Rudy! Megijesztettél ! – néztem rá dühösen de belül mosolyogtam , örültem ,hogy ő jött utánam .
-Bocsi Caroline de láttam ,hogy elindultál a part felé és gondoltam én is veled megyek – mosolyodott el .
-Rendben , de remélem van nálad valami inni való – néztem rá kényesen.
-Vodka jó lesz ? – vette elő a tele üveget és nyomta bele az arcomba .
-Tökéletes
Amikor megérkeztünk a partra ahol rajtunk kívül nem volt senki már sötét volt ,és a vodkás üveg sem volt már tele , le ültünk a homokba és elkezdtük nézni a csillagokat ,gyönyörűek voltak . A vodkás üveg majdnem kifogyott amikor jött egy pompás ötletem.
-Nem akarsz felesz vagy merszet játszani ?-kérdeztem meg kíváncsian tőle .
-Caroline nem vagyunk 16 évesek ,hogy ezt a hülyeséget játszuk – furcsán tekintve rám
-Kérlek Rudy.- figyelek rá kutyus szemekkel
-Rendben játszuk . – adta meg magát nekem
-Felelsz vagy mersz -tettem fel neki a kérdést
-Felelek – nyilvánította ki magabiztosan
-Ne már többet vártam tőled – csipkelődöm vele . – mi tesz téged boldoggá? A vodkán kívűm persze.
-A szörf ,a zene és a késő nyári éjszakák . – én jövök
-Felelsz vagy mersz ?
-Merek. – közöltem maga biztosan
-Igyál egy kis vodkát. -nyújtja felém a majdnem üres üveget amiből majd iszok egy nagy kortyot , ami már kellemesen égeti a torkom
-Felesz vagy mersz Pankow?
-Merek
-Csókolj meg ! – kezdtem el közeledni felé
-Caroline, a legjobb barátom húga vagy ,nem tehetem !- mart bele együtt a combjába
-Ha te nem teszed meg ,akkor megteszem én -kezdtem el mégjobban közeledni felé – egy pár percig csak néztük egymás szemét és szuggeráltam magam felé a puhának tűnő ajkát , már fordulnék el amikor megérzem magamon őt , vadon kezdett el csókolni engem mintha egész életében ezt kívánta volna ,olyan gyengének éreztem magam, majd bele markolt egy nagyot a hátsómba ,már vettem volna le róla a szürke ujjatlant amikor elszakadt tőlem ugyanakkor szomorúan rám nézve közölte ,hogy ezt nekünk nem szabad ,nem akarja elveszíteni Chase barátságát.
YOU ARE READING
Életem nyara
Short Story-Nem tehetem meg Caroline ,Chase húga vagy ! -Ha te nem teszed meg ,akkor én fogom -hajoltam hozzá közelebb