7-rész

136 5 2
                                    

-Caroline gyere már ki , két teljes napja a szobádban poshatsz. -Kiabálta nekem kedves báttyám Chase . Mondanom se kéne semmi kedvem ki mozdúlni a szobámból a történtek után, casak simán megcsókol majd el megy mintha semmi sem történt volna köztünk, mekkora egy barom de gyünyörű barom akit nem bírok ki rángatni a fejemből.
-Nem! -Válaszoltam egyszerűen neki.
-Caroline kérlek szépen ne csináld ezt. -Rontott be Chase a szoba ajtómon mintha nem létezne kopogás.
-Nem tudsz kopogni esetleg? -Szólaltam meg egy flegma hangsúllyal majd rá forgadtam két csodálatos és pirosra sírt szememet.
-Ki bántott meg ennyire? Mond meg és én elintézem, hogy soha többet ne nyúljon hozzád. -Kezdett ideges lenni Chase ami nem igazán jellemző rá mivel alapvetően egy nyugodt személy.
-Senki , most kérlek hagyj magamra. -és a fejemet belebújtattam pihe puha párnámba , nehogy véletlenül észre vegye az arcomon mászkáló kövér könnycseppet .
-Szerinted ezt most komolyan el is fogom neked hinni?-Közben komolyra váltotta arckifejezését.
-Reméltem. -Mormogtam bele a párnába.
-Kérlek szépen mond el ki bántott. -Borzalmasan lágy hangon mondta ezt.
-De megígéred , hogy nem bántod és egy őszinte vélemenyt adsz majd nekem a helyzetről. -Néztem mélyen a szemébe mint aki megakarná félemlíteni.
-Rendben nem bántom . De feltehetek egy kérdést?
-Igen. -Vágtam unott fejet.
-Ismerem? -Nézett rám mint aki gyanítja kiről is lenne valójában szó.
-Sajnos igen. -Hajtottam le bánatomba a fejemet, ezt követően Chase megfogdta a kezemet és azt mondta minden renben lesz csak mondjam el kiről van szó.
-Na , mondd már. -Kíváncsiskodott az előttem ülő.
-Nem olyan könnyű. Szóval a személy akit szeretek az R...Rudy. -Nagy bátorságot vett igénybe , hogy én ezt el is mondjam neki de büszke lehettem magamra ugyanis sikerűlt .
-Tessék? Ugyan arra a Rudyra gondolunk mind a ketten? -Le volt sokkolva , ezek szerint mégsem gyanította kiről van szó.
-Kérlek szépen ne bántsd Rudyt. Tudom , hogy ő is érez irántam valamit de miattad nem mer lépni , mivel legjobb barátok vagytok és nem akarja ezt tönkre tenni.
-Mivel bántott meg? -Kezdett kissé ideges lenni Chase.
-Megígérted , hogy nem fogod béntani. -Bámúltam rá könnyes szemeimmel.
-Istenem Caroline , nem fogom . Most mond el mivel bántott meg.
-Tudod ezelőtt két nappal volt egy buli a parton ahol én is ott voltam még Madissonnal mentem, majd elváltak útjaink és elém állt Austin aki undorítoan bűzlött a piától de le akart smárolni , az engedélyem nélkűl sikerűlt is neki , nem sokkal rá megjelent Rudy majd eltávolította rólam Austint. Chase most nagyon jól figyelj itt jön a lényeg. Szóval miután Austin sikeresen eltávozott Rudyval beszéltünk picit majd megcsókolt amit az követte , hogy ,,Ez nem történhet meg újra Caroline, kérlek ne engedd , hogy mégegyszer megtegyem,,. Aztán hátat fordított és el ment.
-Oké értem , nem Rudyt fogom meverni hanem Austint, de mégis ennek mi köze van ami kettőnk között lévő barátságra? -Értetlenkedett az előttem ülő Chase.
-Lényegében annyi , hogy azt hiszi nem szeretnél minket együtt látni és szerinte ez a barátságotok vége lenne. -Próbáltam utánozni Rudy hangját , amit Chase viccesnek talált majd elkezdett nevetni.
-Majd beszélek vele de akkor is mit látsz benne? -Undorkodott Chase.
-Sok mindnet. -Feleltem ridegen. – De tényleg nagyon jó lenne ha beszélnél vele .
-Holnap megyek és beszélek vele rendben? -Simogatta meg közben a fejemet.
-Renben, köszönöm. -Közeledtem felé mivel át akartam ölelni , tényleg nagyon koszönöm. -Suttogtam .
-Semmiség Caroline a húgom vagy , számomra a legfontosabb az a te boldogságod még akkor is ha te Rudyval leszel boldog. -Fogta meg két kezével az arcomat és mélyen a szemembe nézve mosolygott.
-Egyáltalán nem zavar? -Kérdezősködtem Chasetől.
-Nem éppen , de azért nem is vagyok a legboldogabb miatta de Rudy jó ember és biztos vigyázna rád , megbízok benne elvégre mégis csak a legjobb barátom, de ha meg mer bántani nem kímélem meg. -Osztotta meg velem véleményét komolyan de egyben nevetve is.
-Renbden , nem fogom elfelejteni. -Nevettem vele együtt.

   Izgatottan vártam a holnai napot , nagyon reméltem , hogy Rudy örűlni fog Chase mondani valója miatt és végre lehet valami köztünk , remélem egy pár lehetünk és boldogok leszünk majd együtt nevetünk, megosztjuk egymással a boldog és szomorú pillanatokat is . Mindnere amire gondolni tudok az Rudy és netalán a közös jövőnk , beleszerettem. Először még csak kedveltem de minden nap többet kezdtem el érezni iránta. Gondolataimból a telefonom pityegése zökkentet ki.

Rudy:
Szia Caroline, nem is tudom hol kezdjem , iszonyat sokat gondolkodtam és reménykedtem abban , hogy megbeszélhetnénk holnap a dolgokat és beszámolhatunk Chase nek is a dolgokról , nagyon sajnálom , hogy ott hagytalak a parton miután megcsókoltalak.
  
   Váratlanúl ért az üzenete de baromira örűltem neki , egy ideig csak néztem a képernyőre és nem hittem na szemeimnek , nem tudtam eldönteni halucinálok vagy sem.

Caroline:
Szia Rudy, nagyon rosszúl esett amikor ott hagytál de beszélehetünk róla ha holnap át jössz .
Rudy:
Jól hangzik , délelőtt tizenkettőre ott leszek.
Caroline:
Rendben várlak.

Életem nyaraDonde viven las historias. Descúbrelo ahora