5-rész

188 6 1
                                    

Négy nap elteltével már kezdtem jobban érezni magam ,de még mindig fajták a szavai ,,Caroline nem szerethetsz engem,, .Miért ne szerethetném ? - ezen a mondaton merengtem egy ideig , mivel nem értettem őt ezért úgy gondoltam bátorságot veszek magamba és élmények hozzá tisztázni a történteket.


Egy egyszerű levendula lila rövid ujjút vettem fel amit egy hosszú szakadt farmert nadrággal párosítottam , tettem magamra egy kis szempillaspirált is , hogy szebben nézzek ki ,de persze nem ez volt a fontos ,hanem a beszélgetés ami le fog kettőnk közt zajlani ,majd végezetül egy fehér sport cipőre esett a választásom mint lábbeli .


Oda érve bekopogtam Rudy ajtaján és vártam a szőke csodát ,hogy megjelenjen.



-Caroline mit keresel itt ? - üdvözölt engem ,,kedvesen,, fejét vakargatva



-Beszélni szeretnék veled a történtekről - osztottam meg vele miért is vagyok itt és nem otthon alszom még ,hiszen elég korán volt ,nagyjából tíz óra lehetett .



-Tisztán megmondtak neked ,hogy nem passzolunk egymáshoz , teljesen különbözőek vagyunk



-Szerintem nem különbözünk annyira amennyire te gondolnád , különben is nem rejtheted el az érzéseidet saját magad elől ,nagyon jól tudod te is ,hogy nem csak Chase kicsi húgának tekintessz engem hanem valami sokkal többnek . - próbáltam őt meggyőzni , hogy nyíljon meg nekem .



-Caroline miért nem érted azt ,hogy nem akarom össze törni a szíved ? Mindenkinek össze töröm valami folytán, a tiédet nem akarom , túlságosan is szeretlek ahhoz , hogy össze törjem. El kell felejtened engem ,az lesz a legjobb mindannyiunk számára .



-Nem Rudy ,ezúttal nem hagyom ,hogy ezt tedd . Nem veszed észre ahogyan összetörsz kiejtve ezeket a szavakat a szádon? Ha megsem próbáljuk honnan tudod ,hogy össze fogod törni a szívem ? Miért akarsz ennyire eltávolítani engem magad mellől ?-vontam fel hozzá idegesen és értetlenül a szemöldökömet



-igazad van ,nem tudhatjuk mi történne s hogy történne de egy dologban biztos vagyok mindenkinél jobban szeretlek Caroline de ez sajnos nem így megy ,nagyon sajnálom, most kérlek menj el .- csukta be előttem az ajtót , nem megvárva válaszomat.



Ahhhh miért kell ilyen nehéz fejűnek lennie? Miért nem tud valami egyszerűen menni ? Haza fele úton kaptam egy üzenetet ,ezért felnyitottam a telefon képernyőét.



Madison:


Helló csajszi , este buli lesz a parton nincs kedved eljönni ?


Már rég nem voltam sehol ezért úgy gondoltam bele egyezek hiszen nem volt jobb dolgom és reménykedtem , hogy Rudy is ott lesz .



Caroline :


Persze , hogy van kedvem . Hánykor kezdődik?



Madison:


Este fél 8 kor .



Caroline :


Rendben ,köszi.




Életem nyaraWhere stories live. Discover now