Másnap reggel Rudy lágy szorítására ébredtem Istenem de aranyos amikor alszik , olyan nyugalmas minden ebben a pillanatban mintha semmi sem tudna ártani nekem még ott akartam feküdni Rudy mellett de úgy döntöttem inább készítek valami reggelit , nagy levegőt vettem majd ki keltem az ágyból és felöltöztem, felvettem magamra egy egszerű levendula lila rövid ujjút és egy fekete rövid nagrágot , ezt befejezve elsétáltam a konyháig majd elkezdtem gondolkodni azon , hogy mitt csináljak , esetleg tükör tojást ? Nem nem nem valami jobbat hmm a palacsinta jól hangzik. Elővettem minden szükséges alapanyagot a palacsinta sütéshez.
Kis idő után be is fejeztem amikor valaki megjelent előttem a konyhába , Chase egy széles mosollyal üdvözölt én is viszonoztam ezt.
-Szóval Rudy nem kelt még fel? -Kérdezte bátyjám egy huncut mosollyal amit próbált elrejteni előlem de nem járt sikerrel.
-Nem. Még alszik de remélem nemsokára felébred , csak miatta készítettem ezt a sok palacsintát. -Boldogan mentem vissza a szobámba megnézni Rudyt , még mindig alszik , olyan mint egy angyal . -Álltam meg az ajtóban tovább figyelve a szőke szépséget , végűl hallottam ahogyan mocorog ezért beugrottam mellé az ágyba.
-Caroline mit csinálsz , még aludni akarok. -Motyogta halkan de engem nem érdekelt ezáltal fogtam magam és átkaroltam majd próbáltam őt letolni az ágyról , sajnálatos módon megfeletkezdtem arrol , hogy erősebb mint én szóval pórul jártam mivel Rudy megfogott majd magához ölelt és úgy próbált tovább aludni.
-Nem aludhatsz örökké. -Suttogtam fülébe , majd ő is megszólalt egy reggeli rekettes hangon ami annyira dögös volt.
-Miért is nem?
-Mert készítettem palacsintát. -Válaszoltam morcosan , de a palacsinta szóra felkapta a fejét majd közelebb bújt hozzám és nyomott egy gyengéd csókot a homlokomra.
-Miért nem így kezted? Már lent ehetném a palacsintát. -Kapkodott mindent magmára , aztán gyorsan kiszaladt a konyhába azt kiabálva , hogy -Chase nekem is hagyj belőle . Én ezen csak nevetni tudtam , ki mentem én is a konyhába majd mégjobban elkezdtem nevetni ugyan is az a látvány fogadott ahogy Chase éppen egy palacsinta darabbal fenyegeti Rudyt , nem bírtam vissza tartani a nevetésemet mellesleg elég hangos lehetett mivel mind a két fiú hátra fordúlt.
-Szerinted ez vicces Caroline? Miattad csinálom ezt. -Hadonászott morcosan a palacsintával.
-Nem dehogyis , jó rendben lehet csak egy picit , tehát mégis mire vártál hiszen egy palacsintával fenyegetted Rudyt. – Néztem mélyen a szemébe , hogy komolyan vegyen legalább egyszer .
-Csak a te érdekedben tettem. -Fintorodott el.
-Milyen érdekemben ?
-Azért , hogy nehogy bántani merjen. -Komolyodott el Chase , ezz annyira aranyos tőle , félti a kis testvérét.Vasárnap jön a következő rész.💜
YOU ARE READING
Életem nyara
Short Story-Nem tehetem meg Caroline ,Chase húga vagy ! -Ha te nem teszed meg ,akkor én fogom -hajoltam hozzá közelebb