Nagyban készűltem a Rudyval való találkozásomra amikor egy hangos zajt hallok kintről úgy hangzott a bátyjám veszekedik valakivel , ahogy kezdtem közeledni a kijárat felé meghalottam egy számomra ismerős hangot , nem létezik hogy megint vissza tért nem nem lehet képtelenség. Miután fel ismeretem a hangot gyorsabban kezdtem sétálni már szinte futottam az ajtóhoz , ki érve észre vettem egy már magas férfi alakot a kertben , a sötét szőke nem vett észre szerencsére de a bátyjám igen , oda siettem közéjük ami lehet nem volt jó ötlet mivel Drew még idegesebb lett ahogy meglátott.
-Drew , Chase mit csináltok? -Drew ra néztem majd a bátyjámra magyarázatra várva.
-Caroline kérlek menyj el előle. -Utasította Drew de természetesen eszem ágában sem volt elmozdúlni onnan ameddig nem tudom meg mi történik, láttam ahogyan a sötét szőke egyre idegesebb lesz amiért nem fogadok neki szót .
-Drew már nem parancsolgathatsz nekem a kapcsolatunk már rég véget ért , magyarázd el miért veszekedtek Chase el s akkor talán el megyek. -Tartottam vele a szemkontaktust. Istenem miért tér vissza ennyi idő után? Értékelem a sok segítséget tőle amikor a bátyjám bajba keveredik de szakításunkor azt beszéltük meg , hogy nem megyünk egymás házhoz bármi is történne.
-Semmi közöd hozzá Caroline -Üvöltött rám , majd megfogta a csuklómat és arébb ráncigált , nem tudtam mit csináljak gyorsan kellett cselekednem ezért megfogtam a fiú kezét és magam felé fordítottam kezeimet az arcára helyeztem mélyen a szemébe néztem majd pedig egy gyors mozdulattal számat az övére tapasztottam. Olyan volt mintha minden megszünne körülöttem teljesen megfeledkeztem a Rudyval való találkozásról , miután lassan elválltam ajkaitól észre vettem Rudyt Drew háta mögött na nem ez nem történhet meg nem veszíthetem el őt e miatt a baromság miatt utána próbáltam menni de már elhajtott a mototjával.
-Caroline ez meg mégis mi volt? -Nézett rám Chase összezavarodottan mintha nem értené miért tettem ezt, de nem tudtam evel foglalkozni mivel a tekintetem csak Drewn volt aki úgyszint furcsálta cselekedetemet de nem úgy nézett ki mint aki bánta volna.
-Nem bánom , hogy ezt tetted de miért tetted? Ha jól emlékszem te akartál szakítani . -Majd a kíváncsisága átváltott egy öntelt mosollyá .
-Mostmár elmondanátok min is veszekedtetek? -Vontam őket kérdőre mire mind a ketten össze néztek és Chase úgy döntött Drew mondja el .
-Tehát arról volt szó ,hogy a bátyjád tartozik Nicholasnak elég sok pénzel a múltja miatt ezért Nicholas eljött hozzám a tartozásért de én nem tudom azt kifizetni mivel a korábbi tartozásokat is én fizettem neki amiről te eddig nem tudtál mert próbáltuk elrejteni előled ezt az egész ügyet csak , hogy most rossz pillanatban jöttél ki a házból .
Jézusom Chase drogozott? Teljesen lefagytam egyetlen szót sem bírtam kimondani , mellesleg mind eddig Drew fizette a tartozásait az én exem , a gyomrom is felfordúlt ennek hallatán hogy nem jöttem rá eddig? Mégis mióta titkolóznak előttem? Vajon még mindig drogozik?
-Caroline. -Hallom ahogyan valaki a nevem szólít de nem tudtam felismerni a hangot ugyanis minden sötétűlni kezdett körülöttem , majd amikor felébredtem a szobámba voltam és Drew ott ült az ágyam szélén mint régen amikor beteg voltam és nem akart el menni ezért csak ült és várta hogy felkeljek.
-Dr..Drew miért vagy még itt? Emlékszel mibe egyeztünk meg amikor szakítottunk ugye? -Kérdeztem a sötét szőke sráctól , próbáltam nem őt figyelni de egyszerűen lehetetlen , az óceán kék szemei amiket most ellepett az aggodalom , ismos teste és természetesen új frizurája , nagyon jól áll neki sokkal férfiasabb .
-Igen emlékszem de muszáj volt beszéljek a bátyjáddal a sok tartozás miatt és nem vette fel a telefont , sajnálom hogy megszegtem az ígéretemet de hazudnék ha nem mondanám azt hogy téged is szerettelek volna látni. -Mire befejezte mondani valóját egy könnycsepp csordúlt le az arcán , nem tudom mi történt vele ebben az egy évben ameddig nem beszéltünk de sajnálni kezdtem ezért fel ültem az ágyban majd magamhoz húztam őt .
-Mi a baj Drew? Tudod én mindig meghallgatlak. -Megható szavaimra csak erősebben szorított mintha semmi más nem kellene neki.
-Nagyon hiányoztál Caroline , sajnálom ami köztünk történt de leginkább azt sajnálom amit az apám tett veled és hogy nem tudtalak megvédeni tőle, de már nincs mitől félned ugyanis nemrég elhunyt. -Ezeket hallva nem tudtam mit mondjak mivel legbelűl örűltem ugyanis Drew apja volt az aki bántalmazott engem míg együtt voltam a fiával másrészt mégis csak az apjáról van szó.
-Semmi baj, őszinte részvétem minden rendben lesz , segítek amiben csak tudok rám mindig számíthatsz. -Szorítottam meg én is erősebben a karjaimban síró fiút.
-Caroline el kell mondjak valamit – nézett komolyan a szemembe , fogalmam sem volt miről lehet szó de féltem ugyanis Drew ról beszélünk aki sokszor kiszámíthatatlan.
-Igen , hallgatlak.
-Én...szóval hogy én..tudod mit inkább hagyjuk majd még találkozunk vigyázz magadra. -Fel állt az ágyról majd kiviharzott a szobámból kibáltam utánna de már túl késő volt nem hallotta meg legalábbis szerintem de lehet csak nem akart vissza forúlni. Mégis mit akart mondnai ? Csak nem lehet annyira vészes hogy ne tudja nekem elmondnai , minden butaságait végig hallgadtam mindig ott voltam neki bármire is lett volna szüksége.
YOU ARE READING
Életem nyara
Short Story-Nem tehetem meg Caroline ,Chase húga vagy ! -Ha te nem teszed meg ,akkor én fogom -hajoltam hozzá közelebb