Csodálatos reggelre ébredtem ugyanis ma Rudyval ki megyünk csak kettesben a tengerpartra , abban reménykedem , hogy majd megkérdezi tőlem leszek-e hivatalosan is a barátnője mivel már két teljes hete viselkedünk úgy egymással mintha párkapcsolatban lennénk de még nem kérdezte meg és szerintem már itt lenne az ideje .
Ma délután kettőkor találkozunk , jelenleg reggel kilenc óra van , már eszméletlenül várom.
Fogalmam sincs mit vegyek fel , valami egyszerűt kéne találjak amit fel tudok venni a fürdőruhámmal, sok keresgélés után találtam egy világos zöld mini szoknyát amin apró fehér virágok láthatóak , felsőnek pedig egy fehér spagetti pántos toppot veszek fel amit egy vékony arany nyaklánccal fogok párosítani ,, igen ez jó ötlet ,, - mondogatom magamnak, nem hiszem el mennyit tudok rágódni azon , hogy mit vegyek fel ugyanis csak Rudyval fogok találkozni , de mégis szeretnék neki tetszeni.
Gyorsan elmentem tusolni mielőtt készülni kezdtem volna , ez egy nagyon fontos rutin számomra mindig tusolok mielőtt készülni kezdenék ez amolyan kihagyhatatlan dolog az életemből ami nélkül nem tudnék élni , már pedig senkinek sem kéne .
Tusolás után neki kezdek az arcápolási rutinomnak ami nem sok mindenből áll de nekem pont elég , ez bevált, a bőröm sokkal szebb és mellesleg sokkal puhább , majd nekilátok felvenni az előbb kikészített ruha darabokat , sokat néztem magam a tükörbe mivel tetszett ahogyan kinéztem , dögösnek éreztem magam ami nem sokszor fordul elő .
A fürdőruhám viszonylag egyszerű, egy fekete felső részből áll ami kicsit kivágottabb a szokásosnál az alja pedig levendula lila a kedvenc színem.
Ameddig várom Rudyt úgy döntöttem ki megyek a konyhába és rakok magamnak egy kis epret , már tíz perce itt kéne lennie mégis hol van ennyi ideig ? Nem bírtam tovább ezért felhívtam szerencsére felvette de csak annyit mondott ,,mindjárt ott leszek,, majd letette.
Amikor már úgy döntöttem, hogy leülök a kanapéra telefonozni meghallottam az ajtó csengőjét , oda rohantam hogy kinyithassam az ajtót ahol Rudy állt egy gyönyörű csokor levendulával , milyen aranyos már emlékezett a kedvenc virágomra.
-Szia szépség. -üdvözölt engem Rudy , egy fehér rövid ujjút viselt és egy barna rövid nadrágot.
-Szia. -válaszoltam neki . -mehetünk ?
-persze.
Ameddig sétáltunk a partra nem igazán beszéltünk csak jól éreztük magunkat egymás mellett ami elég jó volt de amikor oda értünk egy csodálatos látvány fogadott .
A homokra le volt terítve egy pléd amin édességek voltak mellette egy üveg borral , ez annyira szép -öleltem át Rudyt aki azonnal viszonozta .
Le ültünk a plédre és órákon át beszélgettünk .
-Nem akarsz be menni a vízbe? -Kérdezem meg tőle miközben nyomok egy puszit az arcára .
-De igen. -állt fel mellém , majd mind a ketten bele rohantunk a vízbe , ennél mesésebb már nem is lehetne , mondjuk lenne egy ötleten ahogyan igazán varázslatos lenne ez a nap , ha hivatalosan is a barátnője lennék.
Már ránk esteledett mire Rudy elém állt , majd szépen lassan megfogta a kezemet és végre féltette a kérdést amire vártam .
-Caroline Stokes , leszel a barátnőm ? -minden egyes érzelem le volt írva az arcára , félt a választól de reménykedett , egyben boldog volt .
-Igen Rudy Pankow , leszek a barátnőd .
Lágy csókot váltottunk majd egész éjjel a csillagokat néztük.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Életem nyara
Короткий рассказ-Nem tehetem meg Caroline ,Chase húga vagy ! -Ha te nem teszed meg ,akkor én fogom -hajoltam hozzá közelebb