9-rész

95 4 2
                                    

Két nappal később másra se tudtam gondolni csak az életembe vissza térő Drewra aki jelen pillanatban mindent megkérdőjelez bennem. Gyerekkorom óta szeretem Rudyt de a Drewval való kapcsolatomat sem tudom elfelejteni sok mindenen mentünk ketten keresztűl a kapcsolatunknak sem azért lett vége mert már nem szerettük egymást , egyszerűen az apja miatt könnyebbnek tünt ha szakítunk persze ez mindkettőnknek nehéz időszak volt ugyanis fülig szerelmesek voltunk egymásba , mindent együtt csináltunk , nem lehetett szét választani minket ha tehettük a nap huszonnégy órájában együtt voltunk valahol , sajnos már vége van ezt el kell fogadnom de ahogyan rám nezett két nappal ezelőtt eléggé megnehezíti a dolgomat , még Rudyval is kell beszéljek a történtekről , hogy mit miért tettem. Istenem miért velem kell mind ez megtörténjen?
Gondolkodásom közben eszembe jutott a ma esti buli amin biztos ott lesz Rudy is , ott tudnék vele beszélni már persze ha ő is akar , ezek után nem hinném , hogy szóba akarna velem állni nem baj én akkor is megpróbálom , már csak reggeliznem kéne a napom elkezdéséhez ráadásúl Chase el is szeretnék beszélni a függőségéről.
Gyorsan felhuppantam az ágyból majd ki mentem a konyhába reggelizni ahol már ott volt a bátyjám is , elővettem három darab tojást majd elkezdtem csinálni magamnak rántottát amihez vágtam fel paradicsomot , ezt követve lehuppantam Chase egy székre Chase mellé majd erőt vettem magamban és neki láttam kérdezőskodni.
-Chase mióta vagy fuggő? -Kérdeztem meg tőle félve de tudnom kellett a választ , hiszen ez fájt nekem mégis csak a bátyjámról van szó. -Félve nézett rám és két percig csendben néztünk egymás szemébe .
-Caroline kérlek ez nem a te dolgod és már próbálok leszokni róla , két teljes hónapja nem drogoztam csak elég sok tartozásom van amit nem tudtam kifizetni ekkor kértem meg Drewt , hogy segítsen nekem de mostmár ő sem tudja fizetni . -Láttam rajta , hogy megbánta tetteit de én mégsem tudtam ezt elhinni egyszerűen képtelenségnek tünt .
-Drew és én már lassan egy éve szakítottunk tehát biztos sok tartozásod lehet ha még azóta sem sikerűlt kifizetni mindet. -Nem tudtam mást mondnai nagyot csalódtam benne , főleg azért mert nem kért tőlem segítséget , hogy leszokjon de egyben büszke is vagyok rá mivel már két hónapja tiszta .
-Tudom , tisztában vagyok vele hugi de tényleg próbálozom , kérlek ne nézz rám máshogy , azért nem akartam elmondani neked mivel nem akartam , hogy egy lúzernek tarts vagy , hogy megromoljon a kapcsolatunk de mostmár tudom amit tettem nem volt jó. -Könnybe gyültek a szemei már alig tudott megszólalni ezért csak felálltam a székről majd átöleltem őt és próbáltam tartani benne a lelket.
-Chase nyugodj meg , soha nem foglak lenézni mindig szeretni , tudd , hogy számíthatsz rám . -Öleltem őt szorosabban és szorosabban , majd miután kisírta magát el engedtem.
-Nagyon sajnálom hugi . -Csak ennyit tudott mondani .
-Nincs semmi baj de máskor kérlek avass be engem is ne csak az exemet. -Mosolyogtam rá gúnyosan.
-Egyépként mi is van Rudyval és Drewval? -Úgy nézett rám mint aki tudná , hogy össze vannak zavarodva az érzéseim.
-Mi lenne? -Kérdeztem vissza egy mosolyt eröltetve ajkaimra amit valószínűleg észre vett mivel hírtelen felvonta szemöldökét , végül sóhajtottam egyet majd beadtam a derekamat és minden érzésemet elmeséltem neki. -Tudod Chase nagyon szeretem Rudyt de Drew vissza térésével össze vagyok zavarodva mivel te is tudod mennyire szerettem Drewt és azt is tudod miért szakítottunk , az egyik felem Rudy felé húz a másik pedig Drew felé , nem tudom mit kéne tegyek mind ketten különlegesek de muszáj beszéljek ma este Rudyval , te is láttad mit tettem .
-Igen jó lenne vele beszélni de a buli után jó lenne ha elgondolkoznál azon , hogy mit is akarsz és kivel szeretnéd jelenleg tovább élni az életed.

Szerintetek Rudy vagy Drew legyen a végső döntés ?

Életem nyaraWhere stories live. Discover now