6-rész

145 7 4
                                    

Pár óra elteltével elkezdtem készülődni a bulira , letusoltam , behullámosítottam a hajamat majd próbáltam kiválasztani mit is vegyek fel este . Egy ideig nézegettem a szekrenyemet , mivel reménykedtem , hogy Rudy is ott lesz e miatt szebben akartam festeni mint máskor , végül egy fehér bikini felsőt választottam amit egy fehér rövid nadrággal párosítottam , de egész végig Rudyn járt az eszem , a szavain , teljes szívemből remélem , hogy meglássam a buliba és oda jöjjön hozzám , hogy bevalja milyen bunkó is volt valójában majd minden rendben legyen és tovább éljük együtt az életünket mintha semmi sem történt volna , de persze tudtam ,  hogy ez nem fog bekövetkezni hiszen miért is történne valami jó is köztünk. Miután felöltöztem ideje volt sminkelni , ezuttal picit merészebb sminket terveztem mivel mégis csak egy buliról volt szó. Egy viszonylag vastagabb tusvonalat húztam a szememre , majd a szemhéjam tetejére apró kövekett tettem díszítés képpen , az egész sminkemet egy vörös rúzsal fejeztem be . Lábbeli ként úgyszint egy fehér szandát választottam , ezután már nem sokkal itt volt értem Madison , ő autóval jött mivel nem tervezett egy sörtnél többet inni , ellenben én nem akartam emlékezni az estére .
-Helló csajszi. – kiáltott felém egy gyönyörű lány.
-Szia Madison, annyira örülök ennek a bulinak , el sem tudod képzelni mennyire. – vigyorogtam rá izgatottan.
-Nem tudom mi történt de hajrá. – karolt át boldogan. Majd mind a ketten be ültünk az autóba , én az anyós ülésen helyezkedtem el . – Szóval akarsz beszélni a történtekről ? – szólalt meg Madison egy lágy kívácsi hanggal.
-Szóval vannak érzéseim Rudy iránt és nagyon jól tudom , hogy neki is vannak de mintha csak Chase kis húga ként tekintene rám , mellesleg folyton azt hajtogatja , hogy nem passzolunk egymáshoz és mennyire különbözünk...blah...blah...blah...Pedig van valami köztünk és teljesen biztos vagyok abban , hogy még Chase is megértené ha arról lenne szó, de nem mert nem illünk össze . Hallottál már ennél nagyobb baromságot? – Meséltem el neki a történteket , iszonyat ideges voltam de egyben szomorú is.
-Őszíntén sok baromságot hallottam már , de az , hogy nem illetek össze na ez eddig mindenen felülkerekedik , figyelj én azt mondom erre az estére felejtsd el őt és élvezd az estét. -Bíztatott Madison jó barát módjára .
-Nem tudom menni fog e . -Búslakodtam el mellette . De valójában az egész lényem csak Rudyval akart lenni , bárhol is lennénk .
-Csak próbáld meg csajszi. -Kacsintott rám bal szemével , amin nevetve fakadtunk mind a ketten .
  A partra érve egyből Rudyt kezdtem el keresgetni a szememmel de sajnos nem láttam őt sehol , talán nem jön lehet tényleg azt kéne csinálnom amit Madison mondott , mivel ha nem akar tőlem semmit akkor már szrintem igazán mindegy ha valaki mással fogok smárolni nem mintha érdekelné.
-Szia Caroline , nagyon jól nézel ma este. -Üdvözölt engem Austin egy nagy huncut mosollyal.
-Szia Austin , köszönöm . -Bár nem kedvelem őt lehet féltékennyé tenném vele Rudyt de ehez még innom kell egy keveset vagy sokat...
-Mit csinálsz itt teljesen egyedül? -Hajolt hozzám közelebb , már éresztem a sör szagot ami a szájaból eredt .
-Nem vagyok egyedül , itt van velem Madison. -de sajnaálatos módra nem tudtam szabadúlni tőle mivel hamar elkapta a karomat és megcsókolt, próbáltam ellenkezni de túl erős volt . Hírtelen azt éreztem ahogyan az ajukunk eltávolodnak egymástól , ez természetesen nem másnak a műve mint a Rudyé akit soha nem láttam még ilyen idegesen , talán féltékeny volt vagy egyszerűen csak tudja mekkora egy tuskó Austin.
-Hé Rudy mit csinálsz ? -Húztam fel rá a szemöldökömet.
-Komolyan le állsz evel a tuskóval smárolni miután tudod , hogy érzek irántad ? -Megdermedtem ezt hallva de részben jól is esett. -Már mióta megérkesztetek Madisonnal figyellek téged és láttam , hogy nem önszántadból csókoltad meg ezért úgy gondoltam csak úgy megrakadt téged .
-Mégis honna tudod , hogy én nem akartam őt megcsókolni?-Meredtem rá az idegeset játszva.
-Caroline , mind a ketten tudjuk , hogy belém vagy esve ezáltal nem fogsz oda menni más pasikhoz smárolni főleg nem Austinhoz , mióta ismered gyűlölöd. -Hírtelen ideges hangja lágyra váltott és tekinete kisimúlt , tekinete a haragból át váltott nyugottá. Olyan dögös volt abban a pillanatban , csak a karjai közé akartam bújni és megcsókolni őt , de nem tettem meg , féltem megtenni.
-Nem tudhatod biztosra.
-Á...nem? Te jöttél hozzám megbeszélni a dolgokat ? -Sétált hozzám közelebb ezzel megszakítva a kettőnk között a távolságot.
-De igen , de te nem akartá tőlem semmit ezért inkább másra szeretnék fókuszál...... -Nem tudtam rendesen kimondnai a mondnai valómat, mert közben megcsókolt , és édes Istenem de puhák voltak az ajkai , éreztem a vodka ízét amit ivott de rettenetesen izgalmas volt számomra ez a pillanat , ugyanis lehet , hogy végre történhet köztünk valami.
-Ez nem történhet meg soha többet Caroline , kérlek ne engedd , hogy mégegyszer megtegyem. -Sütötte le a fejét majd háttal fordúlt nekem éppen indulásra készen.
-Mégis mi volt ez Rudy? Megcsókolsz majd itt hagysz ?

Életem nyaraTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon