4-rész

167 9 0
                                    

Pár héttel később egy pénteki este amikor otthon voltam a szőke fiút vettem észre amelyik már rég elrabolta a szívemet . Részeg volt , épp valami ételt keresett a hűtőben amikor hozzá szóltam .

-Rudy ,mit keresel itt ? – vontam őt kérdőre.

-Chase el fiús estét tartunk – nézett rám ,közben jobbra balra dőlöngézett .

-rendben és Chase merre van ? – kérdezem tőlem miközben próbálom megfogni ,hogy ne essen el .

-Nem tudom ,egy ideje már elment  nézd meg a szobájában hátha ott van – ült le egy székre hajába túrva – úristen miért kell ilyen jól kinéznie ?

-oké majd megnézem de előtte szerettem volna még beszélni veled valamiről – gyűjtöttem magamban erőt a beszédemhez.

-hallgatlak – pillantott rám az óceán kék szemeivel .

-Tehát , rólunk lenne szó – nagyot sóhajtva bele kezdtem mondani valómba. Rudy valami van köztünk tudom nagyon jól , hogy te is érzel valamit irántam.

-Caroline kérlek ne csináld ezt . Nem lehetünk együtt, te nem szerethetsz engem , nem illünk egymáshoz.  Nem akarlak megbántani ,ha belém szeretsz csak csalódás fogok okozni neked . – törte össze a szívemet minden egyes szóval amit kiejtett az ajkain .

-Ne tedd ezt Rudy ,megérdemlünk egy esélyt – próbáltam kinyögni magamból miközben könnybe ládúlt a szemem és elfutottam a szobámba ,mivel nem tudtam tovább hallgatni azt ahogyan összetör engem .

Egész éjszaka sírtam és azon gondolkodtam, hogy miért vagyok annyira hülye ,hogy pont őt kell szeressem, miért vagyok ilyen szerencsétlen ? Napokig az ágyamban sírtam ,nem tudtam fel kelni , minden nehezemre esett . Chase már kezdett rájönni ,hogy valami nincs rendben velem ezért be jött hozzám .

-Caroline , egy új tengert próbálsz létre hozni? – nézett rám semmit sem tudóan.

-Persze , pont ezt próbálom , ezért jöttél , hogy sértegess? – nézek rá a sírástól fel duzzadt szemeimmel.

-jól vagy hugi ? – nézett rám aggódóan.

-Hazudjak vagy az igazat mondjak ?

-Az igazat mond kérlek.

-Nem vagyok jól , nincs motivációm semmihez , a legegyszerűbb dolgok is nehéznek tűnnek , nem tudok innen kimászni sem már az is lehetetlennek tűnik ,lassan a matrac is beszív engem maga közé. -adok ki magamból mindent persze nem tudja az okot de szerintem már sejti .

Életem nyaraWhere stories live. Discover now