2. Bölüm: Aynalı Oda

9.3K 474 105
                                    

Tetikleyici Unsurlar: Şiddet, taciz, ölüm.

"Bu hikayede yazılan her satırda yazardan parçalar saklıdır..."

Bölüm şarkısı: Can Ozan - Sar Bu Şehri ♪

İyi okumalar dilerim!

İyi okumalar dilerim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2. Bölüm: Aynalı Oda

Keşke gökyüzünü her yere sığdırabilsek...


_____


Kapatın gözlerinizi.

Bir oda düşünün.
Bütün eşyalarını siz seçmiş, zevkinize göre donatmışsınız. Etrafa koyduğunuz kokulu mumların güzel kokusu sizi her geçen saniye sakinleştiriyor...

Bir oda düşünün.
Tavanı camdan, yatarken gökyüzünü izleyebileceğiniz bir oda. Kayan yıldızların her birinde aynı dileği diliyorsunuz. 'Herşey aynı kalsın...'
Mutlusunuz çünkü. Herşey o kadar yolunda ki göz yaşlarınız artık mutluluktan akar olmuş. İstediğiniz herşeye sahipsiniz, sevdikleriniz yanınızda, mutsuzluk ve diğer bütün olumsuz duygular kapının ardında.

Şimdi, açın gözlerinizi.

Etrafınıza bakın, odanızdaki eşyalara. Boyası dökülen duvarlarınıza, eskimiş dolabınıza... Başınızı kaldırın, yukarı bakın bir de. Ne cam var, ne gökyüzü değil mi?

Hayaller bu kadar zehirlidir işte. Gereksiz bir dürtü sinsice zihninize girer ve bir anda hayal kurmaya başlarsınız. Hayal kurmak hayatı dalgaya vuran insanlar için fena değildir aslında. Ama bizler için bir tehlikeyi ayaklarımıza getirir.

Önce hayal kurarsın. Bir anda mutlu hissedersin, endorfin vücudunun her zerresine sızar. Ardından gözlerinin önündeki perde açılır ve gerçek hayata dönersin. Mutluluğundan eser kalmaz. Bu sefer onun yerini mutsuzluk doldurur. Bir anda herşeye isyan etmeye başlarsın, çünkü hayal ettiğin ve arzuladığın şeyler sende yoktur. Oysa elinde olan şeyler de bir başkasının hayalidir, sen onun hayalini yaşadığın halde isyan bayrağını çekip suçlayacak şeyler arar durursun.

Asıl suçlu sensindir aslında. Duru hayaller kurmak yerine, uçuk hayallere kapılıp gerçekleşmesi neredeyse sıfır olan şeyleri hayal edersin. Olmayınca da suçlu olan bir çok şey bulmak kolay olur.

Şimdi söyleyeceğim şey size anlamsız gelebilir ama benim kurduğum en büyük hayal salıncakta sallanmaktı... Basitti, evet. Bir çoğunuz için bunu gerçekleştirmek bir çocuk oyuncağıydı ama benim için değildi işte... Daha bunun gibi bir sürü solmuş ukteler vardı içimde. Ama şüphesiz en çok hayalini kurduğum şey buydu. Benim kurduğum hayaller bile basit ve kuruydu...

KAN ÇANAĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin