19 Eylül 2017
Bir ay.
Louis'nin evlerinden çıkalı, Harry'i aşkı ile yalnız bırakalı bir ay olmuştu. O günden yaklaşık birkaç gün sonra Louis, Jeffrey sayesinde tüm gerçekleri öğrenmişti.
Harry'de Louis'nin neden böyle bir şey yaptığını. Ama Harry bunu umursamadı. Ona o gün o evde neden bunu yaptığını çokça sormuştu zaten. Cevap verip gerçekleri dinleseydi eğer bunların hiçbiri yaşanmış olmayacaktı. Ayrıca o cümleler... kahretsin, onları aşamıyordu.
O gün Harry o evde uyuyakalmış, sabah kalktığında ise her yere son kez bakıp o fotoğrafı da yanına alıp her şeyi geride bırakmıştı. O eve bir daha girmemek üzere çıkmıştı o evden.
Louis ise o evden çıktıktan sonra ne kadar ağır konuştuğunu düşünmüştü. Her yerini pişmanlık kaplamıştı. Özellikle tüm gerçekleri öğrendiğinde başından aşağı kaynar sular dökülmüştü.
Ah bir de; Niall Harry'nin eve döndüğündeki halini ve Louis'nin ona söylediği cümleleri öğrendiğinde evine gitmiş ve Louis'ye iki tane sert bir yumruk geçirmişti.
Zayn'de aynı şekilde Louis'ye çok ağır konuşmuş ve çok sinirlenmişti ama bir zamam sonra onun pişman olan halini görünce yumuşamıştı. Arkadaşına kıyamıyordu.
Louis her gün içiyordu. Her dakika, her saniye ve her salise zihninden Harry'i atmak için içiyor, birkaç saatliğinede olsa zihnini boşaltmak istiyordu ama aksine, Harry'i daha çok düşünüyordu.
Zayn ona her seferinde "Onun yüzünü yine kara çıkardın." diyordu. Louis bunu düşünerek daha da içiyor ve daha da ağlıyordu.
Ama işte şimdi turnesinin ilk ayağında, ilk sahnesine çıkmıştı. Güçlü ama bir o kadar zayıf, cesaretli ama bir o kadar da korkak.
19.09.2017 San Francisco.
Harry kalabalığa bakarken gözlerindeki parlaklığı tüm dinleyenler ve izleyenler görebiliyordu. Bu onun tek başına çıktığı ilk sahne, kendi şarkısını söylediği ilk sahneydi. Ve biliyordu ki, bu işi ne kadar sahneye çıkarsa çıksın korka korka yapmazsa asla başarılı olamazdı. Bu işi çok rahat yapıyorsa, o işi doğru yapmıyor demekti.
Woman. Only Angel. Two Ghosts. Sweet Creature. Wmyb. Girl Crush. Medicine ve çok daha fazlası.
Harry yedi ay boyunca sahnelere çıkmaya, şarkılar söylemeye devam etmişti. Louis ise içmeye devam etmişti. Albüm çıkartacaktı ama öyle kötü bir haldeydi ki bunu ertelemişti.
Ve sonra sekiz ay.
21.06.2018 New York.
Harry hareketli şarkılarını bitirdikten sonra artık hüzün dolu şarkıların elini tutmuş, yola onlarla devam etmeye başlamıştı.
Sweet Creature ve ardından Two Ghosts. Şimdi ise...
"If I Could Fly ile devam ediyoruz." dedi Harry mikrofona doğru. Çığlık sesleri tüm konser alanını doldururken şarkı çalmaya başladı.
"If I could fly
I'd be comin' right back home to you
I think I might
Give up everything, just ask me to
Pay attention, I hope that you listen
'Cause I let my guard down
Right now I'm completely defenseless"Gözü yukarı kısımlara kaydığında sekiz aydan fazladır yüzünü görmediği o adamı gördü. Nefesi kesildiğinde şarkıya devam edemeyeceğini düşündü ama Louis'nin ona destek verircesine başını sallamasıyla devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
QUERENCİA// L.S
FanficGrup dağıldıktan sonra Harry'i terk eden Louis, Harry'nin verdiği bir röportajın ardından bir cesaretle yazar.