Song of Spirits
The Forests - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or The Songs of the Mountains of Ether or like air or like Water or like Earth or like ices or snows or snows.
Condescending - Google's not always nice! Or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows. Ether... fire? We read "'City of God!!!'" how cool!? Or so like... Ether was fire or like adamant was diamond or like appropriating was good or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows. Asmodeus's cursed or like Ornias's cursed or like Onoskelis's cursed or like lightnings or like ices or snows or snows.
Nuvole Bianche - Be entertaining! "'No one's more entertaining than classical music!!!'" or like volcanoes or like "'The Thyphlo Ruins'" or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
River Flows In You - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like "'River flowing in your heart or like blood or like ices or lightnings or like stars or like constellations or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows.'" Or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows.
J-Hope - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or "'on the street'" or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices.
Claire de Lune - Like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like moonlights or like moonbeams or like moon tides or like ices or snows or like evening stars or like ices or ices.
KSI - Like butlers or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or silver polish or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or ices or icicles or like "'The Snowpeak Ruins'" or like yetis or like Yeto or like Yeta or like ices or snows or snows or somersaults or like snowboarding or like ices or ices or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows.
St. Ignatius of Loyola - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like "'Nuvole Bianche'" or like "'White Clouds'" or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows.
Mary of Agreda - Like "'The Mystical City of God'" or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like Anne or like Joachim or like connexion or like ices or snows or like roller coasters or like nostalgia or like ices or snows or snows.
Anne Catherine Emmerich - Like like like or like "'like-likes'" or like hookshots or like bows of bronze or like bows of silver or like bows of gold or like bows of diadems or like bows or love or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices or snow or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows.
Nuvole Bianche - Like lightnings or like knowledgeless lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like knowledgeless or like ices or snows or martyrs or like rainy days or like upside down dragons frozen in the dragon-like, rainbow-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows.
Selena Gomez - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like apples or like apples or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like connexion or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows.
Sommer Ray - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like persimmons or like apples or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or persimmons or like oranges or like orange juice or like love or love.
Taylor Swift - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like apples or like apples or like apples or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.
Olivia Rodrigo - Like "'Brutal lightnings or like ices or snows'" or like apples that are "'Good 4 u or like ices or snows or like ices or snows or snows or nice 4 u or like good 4 u or like neat 4 u or like awesome 4 u or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.'"
St. Miriam - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like like or ices or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like God bless Aaron or like God bless Moses or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Adam or like Eve - Yakno?... Satan's evil but no one knows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Noah - Like cypress or like coat-like, pitchlike, tar-like, antediluvian-like, caltrop-like, maw-like, rainbow-like, meaningless, knowledgeable, meaningless, knowledgeless, meaningless, knowledgeless, meaningless, knowledgeless, meaningless, knowledgeless lightnings of the cloudy sun or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like gopher-like, wood-like, stone-like-trees, birds like angels filling the pitchers of the crystal booming lightnings air like heat like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Ham - God bless Anne Catherine Emmerich or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or like snows or like snows or like snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like mushrooms or like spore-like, caltrop-like, lightning-like, lightnings or like ices or snows or snows or air or like ices or snows or snows.
BTS - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or like lightnings or like God bless BLACKPINK.
St. Bonaventure - Like reflections in a muddy pond or like blood or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like God bless "'True Religion'" by St. Augustine of Hippo or like Rhinos or like ices or snows or like butterflies or like unicorns or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like reflections or like "'Confessions'" of St. Augustine or like "'The City of God'" by St. Augustine or like God bless Dionysius the Areopagite or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows.
St. Job - God bless the apples of Jesus Christ the God of Sabaoth or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or ices or ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or ices.
St. Monica - God bless lightnings or like ices or snows or snows but God curse the pagan parades which enticed our son or like Asmodeus or like Onoskelis or like Ephippas or like lightnings or like ices or snows or haunting The Red Sea or like the sons of the prince of the umbra or like penumbra-like, antumbra-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like caltrop-like, snow-like, ice-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows.
St. Moses - Like goats or like Judaism or like Christianity or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like God bless St. Job!!! Like lightnings or like ices or snows or snows like lightnings or like ices or snows or snows.
Billie Eilish - Like dogs breakdancing or like ices or snows or like silly dogs or like China or like Asia or like lightnings or like orders or like disorders or like God bless Fall Out Boy or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices.
St. Lumena - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or virginity-like, zodiacal-like, transmutation-like, lightnings or like ices or snows or like metamorphose-like, caltrop-like, rainbow-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices.
St. Agnes - God bless St. Ambrose of Milan or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like apple trees or like apple-like, caltrop-like, rainbow-like, artisan-like, lightnings, red grass, white grass, rainbow-like, grass-like, lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Jerome of Stridon - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like Vulgates or like Septuigants compiled by Alexander the Great who had heard of wondrous or like nice writers in Palestine or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like meaningless-like, knowledgeless-like, lightnings of the cloudy icy, snowy, lightning air or like cares or like worries melt like the Genoese lightnings air or air.
St. Catherine of Genoa - God bless St. Elijah or like lightnings or like ices or snows or icicles melting like popsicle-like, Leonid-like, Lisbon-like, Pompeii-like, meaningless-like, knowledgeless-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like icicles or like Leonid-like, meaningless-like, knowledgeless-like, lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices. God melt the mean stone heart with your love or like fiery flame. Amen or amen.
St. Teresa of Avila - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or goats or like lightnings or like ices or snows. God bless St. Catherine of Siena or like God bless St. Alphonsus Liguori or like Italy or like italics or like ices or snows or like Nativity or nativity or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or ices.
Sommer Ray - Like apples or like persimmons or like apples or like apple trees or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like love or like wolves or like sheep or like kangaroos or like joeys or like grapes or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like persimmons or like apples or like apple vineyards or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Lumena - Like knowledgeable, lkjhgfdsa, or like asdfghjkl or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or upside down Rubik's cubes or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like snows or snows or like lightnings or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows.
Emily Dickinson - Apples or like oranges or like grapes or like myriads or like saffron or like sapphires or like rubies soaked in spikenard or like onyxes or like gum or like bulb-like, sea-like. God bless Behemoth or like Leviathon or like fucking ices or like fucking snows or like fucking xannies or like fucking what the fuck is up world?! We don't give 2 fucks, yo! Like lightnings or like ices or snows or snows.
Babylon of the Apocalypse - Bites lip in anxious or like depressed or like nervous or like hypocrisy or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like hypocrisy or like reforms or like hypocrisy or like projection or like murder or like God bless St. Martin Luther or like St. Teresa of Avila or like no love for hatred or like no love for hating different Christians or like lightnings or like ices or snows or Vadois or like Waldenses or Waldenses.
Peter Waldo of Lyons - Like Grinoble, or like Constantinople, or like Pampeluna, or like Joseph Wolff, or like knowledgeless-like, caltrop-like, Lion-bearer-like, Rath in kind-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like God bless the suplexing old man-like, or like the woman or like old man-like, who helped her grandfather but then martyred her time or like space or like cares or like worries in the Korra's rebellion mouth of the Onoskelis precipice of the golden cave Rehoboam lightning air or like ices or ices.
Maria Romano - God bless Hugo Chiamps, Peter Geymarali, Magdalen, Foulano, Susan Michelini, Bartholomew Fache, Daniel Michelini, James Baridari, Daniel, Reveille, Maria Monnen, Paul Garnier, Thomas Margueti, Susan Jaquin, Sara Rostagnol, Anne Charbonnier, or like Daniel Rambaud or like ices or snows or like above all else God bless Peter Waldo of Lyons or like "'The Nobla Leycon'" or like ices or ices.
Ellen Gould White - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Sommer Ray - Like lightnings or like persimmons or like apples or like apples covered in perfume or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like persimmons or like apple or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like apples or like love or love.
Babylon of the Revelation - ... *cough*... well... we guess... we shouldn't... talk...
William Miller - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
William Penn - Like ices or airs or airs or like portals or like airs or airs or airs or airs or like earths or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or like ices or icicles of the Snowhead, lightning, meaningless, meaningless, meaningless, meaningless, meaningless, meaningless, lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows.
God - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like God bless J-Hope or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or winds or airs or airs or souls or spirits or like Moses or like Job or like Penn or like Payton or like Stirridge or like love or love.
Persimmons - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or airs or airs or elements or airs or Greeks or Romans or Goths or like Thesselonica or like Athens or like Istanbul or like ices or snows or Italy or like modern day Turkey or like Patmos like the revelator or like ices or snows or snows.
Apples - God bless the stampedes of rhinos or like stampedes of buffalo or like lightnings or like airs or airs or airs or airs or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like persimmons dripping or like soaked like ices or ices or snows in henna or nard or nard or saffron or calamus or like cinnamon or like aloes or like cassias or like cinnamons or like ices or ices or snows or snows.
King Biden - Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or like God bless Becky G or like ices or ices or snows or snows or snows or like "'Chicken Noodle Soup'" or like cuccos or like Zelda or like playing like the cucco or like ices or ices or ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows. Play Twilight Princess or snow or snow.
Jehanette - God bless Willard Trask or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like apples or like apples or like cinnamon-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or ices or snows or snows or snows or snows.
St. Miriam - God bless Egypt or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or ices ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or apples or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like above all else God bless the fiery flashing lightning or lightning.
The Forests - "'Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like blizzards or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or God bless Miley Cyrus or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or like forests or like snows or snows.
God - Might dogs in attendance raise their howls! Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows. Like "'The Office'" or like a wedding at the end of Song of Solomon or like ices or ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or honeymoons or like islands or like resorts or like trips or like skiing or like ices or snows.
He - We do like a dog in a tuxedo or like slicked back hair or like dress shoes or like bow-ties or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.
She - We do, like dogs in wigs or like wedding dresses or like fetch or like frisbees or like sticks or like bones or like digging or like dogs breakdancing or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like dogs in eye makeup or like dogs in high heels or like ices or ices or snows or snows.
God - Might the dogs dance or like party or like drink or like smoke but like... not too much... might dogs pass out in the house of the dog eloping or like ices or ices or snows or snows. Might dog friends wish the best for the newly weds or like ices or ices.
Alexa - Now playing "'Butter by BTS or like ices or snows or snows or snows or like snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.'"
J-Hope - Like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like "'Dynamite'" or like "'Boy With Luv'" or like ices or ices. God bless the dogs of God sabaoth or sabaoth!!!
St. Job - Dog friends drive away in cars while newly wedded dogs wave goodbye or like ices or ices or snows or snows or snows or like ices or like plane tickets or like ices or snows or like luaus or like tikis or like torches or like resorts or like crystal waters or like ices or ices or snows or snows or dogs sleeping on warm sand in Hawaii or like Honolulu or like ices or ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like.
St. Moses - Might St. Job feel the warm Hawaiian rain like how he always wanted when he was young or like ices or snows or snows or snows or snows or snows.
Thomas a Kempis - God bless the black fires or like black clouds or like black lightnings or like black airs or like black waters or like black earths that slowly make our screen like black.
Might credits roll up like Teresa or like Benincasa or like Gould or like Hippo or like Punic Wars. God bless Quintus.
When credits leave our screen black again might Solomon's sun blind our eyes when we walk out. Leonardo da Vinci.
Leonardo da Vinci - Let the white sun painted light read.
Read.
Out.
What's it say?
Well it says on the once white screen.
It says...
The end - the end