Song of Mario
He - Like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Mario or like Luigi or like Peach or like Toad or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like toads or like booms, crystals or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Emmerich or like angels or angels.
She - God bless Donald or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or lie icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like treasure or like underground or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fire flowers or like ice flowers or like blue shells or like icestorms or like we spin in our blue shell or like fucking icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like angels or like iceangels or like iceangels or storms or storms.
Scott Wozniak - Like icestorms or like green shells or like red shells or like upside down volcanoes or like Grumble Volcano or like Mario Kart Wii or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like trophies or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like storms or storms.
St. Ignatius of Loyola - Like icestorms or like icestorms or like Luigi or like Waluigi or like Wario or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like red shells or like upside down waterfalls or like Donald or like icestorms or like wingmen or like "'How we like Met Your Mother'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like koopas or like troopas or like goombas or like hats or hats.
St. Augustine of Hippo - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like blueshells or like we spin in our blue shell or like New Super Mario Bros or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or storms or like storms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like stars or stars.
St. Bonaventure - "'Let It Out'' or like FMA or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like Mario Kart lightnings or like tiny racers or like snowstorms or like megashrooms or like kameks or like koopatrols or like icestorms or like Hooktail or like icestorms or like angels or like icestorms or like Glitz Pit or like ultra hammers or like Rogueports or like icestorms or like Koopa the Quicks or like koopabros or like TMNT or like icestorms or like da Vinci or like Michangelo or like Raphael or like Donatello or like storms or storms.
St. Catherine of Genoa - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like chain chomps or like koopa troopas or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like storms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like chain chomps or like Sneak'n'Snore or like Night Light Fright or like Google or like lies or like truths or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like paratroopas or like Toad Town or like pretension or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like koopatrols or like The Armored Harriers or like The Iron Adonis Twins or like Joleen or like fuck macho grubba man or like icestorms or like snows or snows.
St. Catherine of Balgona - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Rainbow Road or like God bless Anya or like Chris Pratt or like Keegan or like Charles Martinet or like Rogen or like Jack Black or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like bloopers or like cheep-cheeps or like icestorms or like icestorms or like angels or like angels or angels.
St. Catherine of Siena - Like lightningstorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Daisy or like Donald or like pretension or like icestorms or like angels or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like red coins or like green stars or like Supermassive Galaxy or like icestorms or like angels or angels or like veils or like "'Be who God intends or like purposes or like you'll set this watery or like icy or like snowy world or like inflamed fires.'" or like icestars or like angels or angels or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms.
St. Jehanne - Like red shells or like Peach Beach or like Daisy Cruiser or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like wigglers or like flutters or like icestorms or like angels or like tropical wigglers or like icestorms or like God bless Huss or like Jerome or like Knox or like icestorms or like angels or like Goombario or like Goombella or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like or like Koopa the Quicks or like icestorms or like mushrooms or mushrooms.
St. Lumena - Or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fuzzys or like chain chomps or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like storms or like storms or like angels or angels or like storms or storms or like Thoreau or like cheep-cheeps or like bloopers or like boomerang bros or like "'The Underwhere or like The Overthere or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Rosalina or like Luma or like Comet observatory or observatory.
St. Agnes - Like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Shiver Snowfield Fahr Outpost or like icestorms or like ice flowers or like shiverians or like snowstorms or like ty-foos or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like Peach or like Daisy or like Rosalina or like Pauline or storms or storms.
Tertullian - Like icestorms or like icestorm or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Donald or like Peach or like Daisy or like mushrooms or like Flipside or like Flopside or like icestorms or like heaven or like hell or like 1-ups or like infinite 1-up glitches or like icestorms or like flagpoles or like pidgit's carpets or like turnips or like Melee or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms.
The Mountains - Like The Forests or like Forest Maze or like red hats or like green hats or like purple hats or like yellow hats or like yoshis or like a baby yoshi like a nice treat or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like iceangels or like icestorms or like icestorms or like storms or like Yoshi's Island or like lavalala island or like icestorms or like icestorms or like Yoshi Super Dragon or like Smash Bros or like Melee or like Brawl or like Wii U or like 3DS or like Ultimate or like overalls or like plumbers or like super shows or like nostalgia or like mushrooms or mushrooms.
KSI - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like wheelies or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like 1-1 or like world maps or like icestorms or like 1-ups or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like mini mushrooms or like icestorms or like water running or like icestorms or like icestorms or like wall jumping or like ices or ices.
Mary of Agreda - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like warp pipes or like swoops or like swoopers or like boos or like icestorms or like red hats or like icestorms or like angels or icestorms or like icestorms or like the first so nice 3D game or like "'Let's-a-go!'" or like "'Here-we-go!'" or like icestorms or like angels or like metal caps or like Super Mario Galaxy or like Nazareth or like icestorms or like a past forgotten or like a future unseen or like icestorms or icestorms.
Anne Catherine Emmerich - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like bob-ombs or like Bobbery or like Bobby or like Bhomas or like Bombert or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or ices or ices or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like stigmatas or like Vadois or like Waldenses or like storms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like Hamtaro or like apples or like persimmons or like butterflies or like oranges or like grapes or like storms or storms.
Catherine Payton - Red caps or like birdos or like yoshis or like icestorms or like Vivian or like moons or like x-nauts or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Wart or like Bowser or like octoombas or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like hide & seek or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Rainbow Road or like Bowser's Castle or like Mario Kart 64 or like Double Dash or like HD or like HQ or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like thwomps or thwomps.
St. Moses - Like goombas or like koopa-troopas or like icestorms or like angels or like blood or like blood or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like paratroopas or like paragoombas or like spiked goombas or like icestorms or like angels or like storms or like icestorms or like icestorms or like Rainbow Road or like red caps or like green caps or like yellow caps or like metal caps or like wing caps or like vanish caps or like Houdini or like icestorms or like God bless Foster the People or like icestorms or goombas or like King Whomp or like Whomp's Fortress or ice flowers or like goombas or like walljumping waterfalls or waterfalls.
St. Job - God bless William Penn or like icestorms or like green shells or like red shells or like icestorms or like thieves or like bandits or like Pit of 100 Trials or like like Barry or like Slim or like Carrie or like Dashell or like icestorms or like icestorms or like Freezeflame Galaxy or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like Shiverburn Galaxy or like blue yoshis flying or like yellow yoshis revealing or like red yoshis running or like Father or like Son or like Holy Ghost or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or death or like death or like icestorms or like fire mario or like yoshi disguised like Mario or like icestorms or like icestorms or toad or toad.
St. Agur - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like toads or like toadettes or like Double Dash or like Peach Beach or like Daisy Cruiser or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like blimp yoshis or like blimp yoshis or like blimp yoshis or like blimp yoshis or like dash yoshis or like icestorms or like envy or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like pokeys or like poison pokeys or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snows or snows.
Anya-Taylor Joy - God bless Malcolm McRae or like icestorms or like Princess Peach or like the Mario movie or like icestorms or like icestorms or like Daisy or like daisies or like Rosalina or like Comet Observatory or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like storms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like goombas or like apples or like apples or like snowstorms or like ice flowers or like fire flowers or like nostalgia or love or love or Donald or Donald.
St. Job - "'Place us like seals on your heart or like seals on your arm, for love is strong like death or like its envy unyields like the grave. It burns like blazing fire or like mighty fires. Many water can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth one's house for it, it'd be utterly scorned.'" Like cornerstones or like Mario or like Kuribo's shoe or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like grasshoppers or like Testament of Solomon or like scantrons or like tests or like icestorms or angels or angels.
St. Jehanne - Like Princess Peach or like Princess Daisy or like Princess Rosalina or like icestorms or like fire flowers or like ice flowers or like ice flowers or like icestorms or like icestorms or like ice flowers or like ice flowers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like angelstorms or like paragoombas or like paratroopas or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fire flowers or apples or apple sauce or apple sauce or like Donald or Donald.
St. Teresa of Avila - "'Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on spice-laden mountains.'" or like icestorms or like paragoombas or like fly guys or like shy guys or like chain chomps or like golden chains or like Gould or like Satan or like manipulation or like icestorms or like icestorms or like greed or like avariciousness or like icestorms or like icestorms or icestorms or like paragoombas or like paratroopas or like Raybans or like icestorms or like icestorms or like Peach Beach or like Daisy Cruiser or like where we'd rather be or like toads or like toads or toads.
Pause.
Save.
Done saving.
Fetch.
Country home.
Babbling brook.
A dog in a mario outfit.
Butterflies on switches.
Hammocks.
Clubbas.
Fuck Tubba Blubba.
Inns.
Toad signs.
Sneak'n'snore.
Mario sleeping.
Bubbles popping.
Fire.
Air.
Water.
Earth.
Dusty blue jeans.
Dirty white t-shirt.
Boots.
A good summer day.
Hammocks.
Dogs asleep.
Dragonflies asleep.
Gravity.
Gravity.
Sleep.
Black.
White.
Black.
Gravity.
Gravity.
Black.
White.
Black.
White.
Black.
White,
Gravity.
Sleep.
Black
Black.
White.
What's it say?
The end - the end.