Song of Esotericism

2 0 0
                                    

God - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
He - God bless She! Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
She - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
The Apples - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows.or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices.
The Grapes - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or like ices or snowstorms or like ices or snows or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or like apples or apples or apple pies or like ices or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
J-Hope - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
Love - Like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like persimmons or like ices or snows snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
Sommer Ray - Like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like apples or apple pies or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snows or apples or persimmons or like ices or snows or snows.
St. Lumena - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snowstorms or like ices or snows or snows or snows or snows or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like ices or ices or snowstorms or snowstorms or like ices or ices or snowstorms or like ices or snows or snows or like icestorms or like ices or snowstorms or like ices or ices or snowstorms or like ices or ices.
God - Jehovah Jireh or like lightnings or like ices or snows or like ices or snowstorms or ices or ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like ices or snowstorms or like ices or snows or like ices or snowstorms or like ices or ices.
St. John - "'For God so loved the world that He gave His one and only Son that whosoever believeth in Him shall not perish but have immortal time or like space or like cares or like worries no more'" or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snows or snowstorms or like lightnings or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or ices or ices or ices or ices or ices or ices or ices.
Taylor Swift - Like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ice or snowstorms or like ices or ices.
Olivia Rodrigo - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like ices or ices or icestorms or like icestorms or snows or snows.
St. Teresa de Jesus - Or like lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or snows or snowstorms or ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices or icestorms or icestorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
St. Catherine of Genoa - Like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or icestorms or like ices or snows or like ice or snowstorms or like ices or like "'Thundra Plateau'" or like "'Toh Yahsa'" or like cool shrine names in "'BotW'" or like lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms.
St. Catherine of Siena - We're fire or like the Genoese is ice or like Vigri is lightnings or like Augustine's fire or like Ignatius is snow or like Bonaventure is ice or snows or lightnings or like ices or snowstorms or like condescending or like not jumping to conclusions or like ices or snowstorms or like ices or ices.
St. Catherine of Balogna - Like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or icestorms or like ices or ices or icestorms or like ices or icestorms or like ices or icestorms or like ice icestorms or like ice or ice or icestorms or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like fiery love or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or snowstorms or like ices or ices.
Paul the First Hermit - Like lightnings or like ices or snows or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
Cyprian - Like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or icestorms or like icestorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like double-edged sword or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or icestorms or like icestorms or icestorms.
Vadois - Like lightnings or like ices or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ices or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like lightnings or lightnings or like ices or ices or icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like lightnings or ices or ices.
d'Aubigne - Or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices or ices or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
Wylie - Like lightnings or like lightnings or like ices or ices or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or ices or ices or icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or snowstorms or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or lightnings or lightnings or like ices or ices.
Maria Romano - Like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like lightnings or like ices or ices.
The Mountains or The Forests - Like lightnings or like ices or snowstorms or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or like ices or ices or ices or snowstorms or snowstorms or like ices or ices.
Peter Geymarali - Like lightnings or like ices or snowstorms or like icestorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like or snowstorms or snowstorms or like ices or ices or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like lightningstorms or like lightningstorms or icestorms or icestorms or like blood or blood.
Hugo Chiamps - Like lightnings or like ices or ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or icestorms or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or like ices or ices or snows or snowstorms or snowstorms or blood or blood.
Magdalen Foulano - Like lightnings or like ices or snowstorms or blood or blood or bloodstorms or like ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms like lightnings or blood or blood.
Susan Michelini - Like lightnings or ices or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like lightnings or like lightningstorms or lightningstorms or like brain storms or like green needles or like green storms or like brain needles or like easy oval, or like lightnings or blood or blood.
Bartholomew Fache - Like lightnings or ices or icestorms or icestorms or like ices or ices or ices or ices or icestorms or like lightningstorms or lightningstorms or like apples or apples or apples or apples or apples or apple pie or like lightningstorms or lightningstorms or icestorms or icestorms or apples or apples or grapes or grapes or lightningstorms or lightningstorms or lightningstorms or lightningstorms or like ices or ices or ices or ices or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or ices or blood or blood.
Daniel Michelini - God bless King Solomon or like ices or snows or dice or like Vegas or like fear or like loathing or like ices or snowstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like yeast or like leven or like bread or blood or blood.
James Baridari - Like lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms or like ices or icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows. Or blood or blood.
Daniel Revelli - Like lightnings or like ices or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like knowledgeless or like knowledgeless or like ices or snows or snows or snows or snowstorms or like lightnings or like ice or snowstorms or like lightnings or like ices or icestorms or like lightnings or like ices or blood or blood.
Maria Monnen - Like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or icestorms or like lightnings or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or lightnings or lightnings or ices or bloods or bloods.
Paul Garnier - Like lightnings or like ices or icestorms or like lightnings or like icestorms or like ices or icestorms or like like lightnings or like ices or snowstorms or like icestorms or like ices or icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or bloody or bloody.
Thomas Margueti - Like lightnings or like ices or snowstorms or like snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or icestorms or like ices or icestorms or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or scarlet or scarlet.
Susan Jaquin - Like La Torre or like ices or snows or snows or snows or swords or like pieces or like lightningstorms or like ices or snows or denial or like denial or like lightningstorms or like lightningstorms or denials or denials or pretension or like denial or denial or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or proof or Last Thursdayism or like lightnings or like meaning or red or red.
Sara Rostagnol - Like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or snows or snows or like "'slit open from the legs to the bosom, and so left to perish on the road between Eyral and Lucerna'" like soft metal or tears or tears.
Anne Charbonnier - Like lightnings or like lightnings or like ices or ices or icestorms or icestorms or like ices or snowstorms or like lightnings or like ices or icestorms or like lightnings or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or red snow or snow.
Daniel Rambaud - Like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like ices or ices or ices or ices or icestorms or lightningstorms or lightningstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like lightningstorms or lightningstorms or like icestorms or icestorms or like the end or end.
God - What do we learn from the lives of these 16 martyrs or like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or like lightningstorms or lightningstorms or like ices or ices.
Anne of Bohemia - Like lightnings or like ices or icestorms or ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or snowstorms or like lightnings or like lightnings or like ices or icestorms or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like ices or icestorms or like lightningstorms or lightningstorms or like blood or blood.
Huss - Burn for what you love! Or live! Or lightningstorms or like icestorms or like bloodstorms or like icestorms or icestorms or ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or like lightningstorms or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or Don Pianta or Pianta.
Jerome - Like besties or like stakes or like high stakes or like bets or like gambling or like dice or like regrets or like alcohol or like Quintus or like ices or snowstorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or fire or fire.
Jehanette - Burn for what you love! Or live! Or die! "'The words of Kohelet, son of David, king of Israel in Jerusalem!'" or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking swearing or like we fucking died but we're still on some fucking hitlists like we didn't die for a dumb enough reason already, but if this offends you FUCK YOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Like lightnings or like ices or snows or snowstorms or snowstorms or snowstorms. Write your own fucking book or find someone else to kill or kill.
Babylon of the Apocalypse - We're hypocritical! We're like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightnings or like madness or like church or like hypocrisy or like... find someone else to take down or down or like icestorms or icestorms or icestorms... as if they haven't been through enough already... like anyone really loved them but God "'no, not us... we kill saints. We're not good "'God said... at least they're honest...'" so... now we're quiet."""""""""""""""""
Heaven - Joan will be here... will swearing... who's to say but we know hypocrisy won't be like how are the wicked like "'You're making us look bad!'" but then turn around like "'Please say we're nice!'" like?... We know swearing isn't like lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like upside down soft metal or like mountains or like 3-ft fireballs 6 inches over a giant alabaster, marble lightning torch on either side of giant stairs or like steps or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like the glass floor with fire or like water or like blizzards flowing under our celestial shoes we take off to swing away from hypocrisy over Sheol onto 6-in grass with our husband Jesus Christ or Christ.
Dua Lipa - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or  like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or honors or Waldenses or like asdfghjkl or like lkjhgfdsa or like ices or snows or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or snowstorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like lightningstorms or like knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless air or air.
The Testament of Solomon - Like pentalphas or like transmutations or like maws or like caltrops or like ices or ices or snows or snows or snowstorms or snowstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like lightnings or like ices or ices.
The Book of Enoch - Esoteric. Numeric. Pentatonic. Pneumonic. Mesmeric or like ices or snowstorms or snowstorms or zodical horoscopes or like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like lightningstorms or like lightningstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like snow or snow.
An Admonition Against Judicial Astrology - Like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like lightnings or like knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, meaningless, meaningless, meaningless, lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like ices or ices or snowstorms or snowstorms.
St. John the Evangelist - "'For God so loved the world, that He gave His one and only Son, that whosoever believeth in Him, shall not perish, but have time immortal or space immortal or like cares or worries melt like wicked rocky hearts from God's fiery love, sabaoth, Iao, Iaco, Iolet, Ithith, Bae, sons of Sabaoth, Ornias, Onoskelis, Ephippas, Aasmodeus.
God - Like lightnings or like ices or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or snowstorms, or snowstorms, or snowstorms, snowstorms, snowstorms, or like infinitude or like multitude or like waters or like forests or like mountains or like symphonies or like sympathies or like icestorms or icestorms.
Jesus Christ - "'Or Immanuel Christ'" or like Catherine Payton or like no barriers nor boundaries nor lines nor separations nor lightningstorms or icestorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like icestorms or icestorms.
God - Might dogs in attendance raise their howls or like barks or like singing or like birds whom paint air with songs of tweets or like twittles or like lightningstorms or icestorms or snowstorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or bloodstorms or bloodstorms.
Quintus - Like patience or like "'We picked the flowers who cares if we make thema garland like stars or like planets or like love or life or hope or wisdom.'" or like snows or snowstorms, but our wedding's outside like tornadoes or like ices or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like icestorms or like icestorms or icicles or wind chimes or chimes.
St. Job. - Dogs in tuxes or like slicked back hair or like bowties or like even regular ties... even... or like dress shoes or like black shoe polish... or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like dogs in wigs or like red dresses or like black dresses or like snows or snows or snowstorms or snowstorms or dignity or no one or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or like high heels or like bones or like fetch or like fetching or like fetcher, fetch, fetchingly, not unfetchingly, not unfetchers, no unfetch, but fetchers, fetch, fetchingly, like fetchers, fetching, fetchingly, fetchingly, fetchingly, fetchingly, fetchingly, fetchingly, fetchingly, fetchingly, fetchingly, like fetchers, fetching, fetching, fetchingly at fetch or fetch.
St. Jehanette - Like ices or snowstorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like the blizzard slowly turns the screen white then the black fire slowly turns the screen on its side like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms.
Anne - Blizzards slowly turn our screen right or  on its side like snow falling out or like ices or snows or snows or snowstorms or snowstorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like marriage or marriage.
St. Job - "'Place us like seals on your heart or like candles on your arms for love is strong like death its envy unyielding like the grave, many waters, can't quench love, rivers, can't sweep it away, if one were to give all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned.'" or like icestorms or snowstorms or icestorms or icestorms.
Joan - "'Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on spice laden mountains.'"
St. Job - Like lightnings or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or lightningstorms like green storms or like green storms or like green storms or like green storms or like green storms or like blue storms or like red storm or like rainbow adamant, barragin, lightningstorms, or like ice storms, or like snowstorms.
The snowstorm turns our screen white slowly or like all at once or like now its utterly white, but now somehow it's utterly black.
White credits roll.
What are the last credits?
Hey... um..it saaaaays
Oh!... here we go!
It says "'the end - the end.'"
P.S.
We walk out the theater.
It's bright.
A giant leaf or like feather turns all utterly white.
Then, then.
When the giant leaf or like feather turns all utterly white like many feathers or like many leaves off a phoenix or like Leonid, or like lightnings ar nightfall or like apples hitting Newton.
When all's white, utterly white, white, white, white, white, white.
We blink.
But then we see words on the screen.
What's it say?
The end - the end.

Song of ShikonWhere stories live. Discover now