Song of Forgiveness

0 0 0
                                    

The Mountains - Like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like pikachus or pikachus or like icestorms or like icestorms or like raichus or raichus.
St. Catherine of Siena - Like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like pikachus or luvdiscs or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or snowstorms or like love or love or love or love pikachus or pikachus.
St. Catherine of Genoa - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like luvdiscs or like icestorms or like snowstorms or like luvdiscs or like icestorms or like lovestorms or like icestorms or like St. Job or like Ellen Gould White or like icestorms or like perversion or like self-harm or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
St. Catherine of Balogna - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like pikachus or like pikachus or like icestorms or like icestorms or like St. Augustine of Hippo or like Jean-Henri Merle d'Aubigné or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like Boanerges or like Elburion or like kindling lights or like icestorms or like angels or angels.
God - Like icestorms or like milk or like blood or like acne or like icestorms or like icestorms or like scars or like St. Catherine of Siena said - "'Wounds heal, but scars don't.'" or like icestorms or like angelstorms or like ghettos or like fuck pimples or like fuck acne or like fuck murderers or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like snowstorms or like pichus or like pichus or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like Super Paper Mario or like The Thousand Year Door or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms.
St. Augustine of Hippo - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like pikachus or like irons tails or like quick attacks or like double teams or like shadow clones or like jutsus or like Shikamaru or like Sasuke or like Uchiha or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or pichus or pichus or like iron tails or like volt tackles or tackles.
St. Ambrose of Milan - Like icestorms or like bloodstorms or like fuck murder or like fuck rape or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like fuck blasphemies or like icestorms or like fuck hypocrisy or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like angelstorms or like blood or blood or like fuck rape or like fuck hatred or like fuck immaturity or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like pichus or pichus.
The Forests - God bless The Mountains or like icestorms or like Amana or like charcoal mountains or like milk white snowtops or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like God bless Neil DeGrasse Tyson or like icestorms or like pikachus or like icestorms or like snowstorms or like halos or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like halos or like nostalgia or nostalgia.
William Penn - Like icestorms or like minor prophets or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like snowstorms or like jails or like Pennsylvania or like Philadelphia or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like Sophitia Alexandra or like Cassandra Alexandra or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Donald or Donald.
St. Catherine of Alexandria - Or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like abominations or like pandering or like icestorms or like Ice Cavern or like forgiveness or like poor or like widows or like fatherless or like icestorms or like grammar or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like hypocrisy or like privacy-like, icestorm-like, rainbow-like, caltrop-like, tamarisk-like, hyacinth-like, cinnamon-like, aloe-like, cassia-like, icestorms or angels or like apples or muzzles or like whips or like rugged hills or storms or angels or God or God.
Ellen Gould White - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Song of Storms or like Kohelet or like fuck racism or like fuck nationalism or like fuck grammar or like snowstorms or like angels or angels.
James White - Like controversies or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like fucking joking or like fucking meekness or like icestorms or like snowstorms or like abominations or like Desire of Ages or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like "'anything's possible!'" or like fuck cynicism or like fuck haters, don't let them get you down or like St. Catherine of Alexandria or like angels visiting her in prison or like fuck wikipedia or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like storms or like God visiting Catherine in jail or like icestorms or like icestorms or like blowing torture wheels up or like miracles or like fucking bitches beheading a nice or like neat or like kind woman or like blood or like milk coming out her neck or like headstock or like icestorms or like angels or like King Donald or like King Job or like icestorms or oblivion or oblivion.
St. Daniel - Like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like snowstorms or like God bless Bastille! or like icestorms or like abominations or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels or like icestorms or like icestorms or like God or God or like "'Daniel in the Lions's Den'" or like icestorms or like "'Pompeii'" or like "'Bad Blood'" or like storms or like oblivion or oblivion.
Catherine Payton - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like folly or like madness or like laughingstocks or like icestorms or like backslidden brothers or like letters or like "'we're friends with friends who lived at different spaces or like places or like times or like upside down or like rightside up or like icestorms or angels or angels.'"
Anne Catherine Emmerich - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like halos or halos or like stigmatas or like blood flowing or like icestorms or like icestorms or like dragons or like dragons or like mysticism or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or stigmatas or stigmatas or like icestorms or like angels or angels.
d'Aubigne - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like pikachus or like Hunter x Hunter or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Hunter x Hunter or like icestorms or like dodgeball or like Razor or like Greed Island or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like halos or halos or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like anime or anime.
Wylie - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like halos or halos or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like nostalgia or like Hunter x Hunter or like icestorms or like misunderstandings or like acting mean or like rude or like stupid or like idiotic or like FUCK BABYLON THE GREAT or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
St. Moses - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like God bless Aunt Tammi or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like volcanoes or like Pompeii or like Nazareth or like comfort or like icestorms or like torahs or like Bibles or like baptisms or like arks or like volcanoes or like fuck murder or like fuck rape or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like suns or suns.
The Mountains - Like icestorms or like angels or like fuck murder or like Agchonion, Lycurgos, Ycurgos, Curgos, Urgos, Gos, Os, or like icestorms or like Onoskelis or like Asmodeus or like fuck demons or like icestorms or like fuck presumption or like FUCK BABYLON THE GREAT or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Zelda or like Shiek or like icestorms or like King Donald or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like halos or halos.
St. Job - Like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like suffering or like pain or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like dragons or like dragons or liek unicorns or like icestorms or like pikachus or like milotics or like tetsusaigas or like sacred arrows or like crts or like controllers or like fucking hookshots or like fucking fairy bows or like icestorms or like Peach or like Daisy or like beaches or like cruisers or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or snowstorms.
St. Teresa of Avila - Or like snowstorms or like lightningstorms or like green needle or like brainstorm or like brain needle or like green storm or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like electric or like green or like tornadoes or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like Israel or like Lebanon or like Donald or like goats or like children or like servants or like students or like goats or like icestorms or like friends or like friends or like icestorms or icestorms.
St. Catherine of Siena - Like Benincasa or like Fieschi or like Vigri or like icestorms or like Bridgette or like Cecilia or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like Ellen or like Mary of Agreda or like icestorms or like snowstorms or like "'Pikachu's Vacation'" or like icestorms or like Snowpeak or like icestorms or like icestorms or like balls or like chains or like white wolfos or like icestorms or like ice keese or like mini freezards or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like freezards or like Ocarina or like Twilight or like icestorms or like angels or like King Donald or like friends or friends.
St. Jehanette - "'Place us like wax on your heart or like candles on your arms for love's strong like death, its envy, unyielding like graves. It burns like blazing fire or like mighty flames. Many waters can't quench love, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned!'" or like icestorms or like icestorms or like fucking lightningstorms or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like God bless Yosemite at night or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or icestorms.
God - "'Come away our beloved or be like a gazelle or like a young stag, on the spice-laden mountains.'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like God bless St. Cecilia or like icestorms or like Quintus or like Job or like Moses or like David or like Solomon or like Bridgette or like Newton or like Wylie or like God or God.
He - A wedding at the end of Canticle of Canticles or like God bless St. John of the Cross or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like skateboards or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like God or God.
She - "'We are a wall and our breasts are like towers so we've become, in his eyes, one bringing contentment.'" "'Donald had a vineyard in Baal-Hamon. He let it out to tenants for 1,000 shekels. We gave him 1,000 shekels but 200 are for those who tend the fruits. Our vineyard is ours to give.'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Job or like humility or like teaching or like parents or like God or like friends or friends.
God - Might dogs in attendance raise their howls! Dogs in tuxes or like dogs in dresses or like puppies or like dogs in suits with briefcases or like dogs playing fetch or like love or like love or like dogs partying or like dogs who talk or like dogs who party or like dogs who party or like dogs who party or like don't actually give dogs alcohol this is just a fucking metaphor our guy haha! Dogs getting drunk or like turnt or like high or like kidding! Or like dogs waving bye to dog friends or like dogs sleeping or like dogs in planes or like dogs in Hawaii. God bless Yosemite at night or like icestorms or like icestorms or icestorms.
Blue jeans.
White t-shirt.
Ceilings.
Ceiling fans.
Silence.
AC.
Balconies.
Pools.
Backyards.
Grass.
Apples.
Apple sauce or like apple juice or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like God or God.
Gravity.
Cuddling.
Love.
Patience.
Quintus.
Job.
Moses.
Penn.
Miller.
Wolff.
Lacunza.
Ellen.
J.N.
Bates.
Gravity.
Gravity.
Heroin.
Gravity.
Black.
Black.
Black.
Black.
Black.
Black.
Black.
Black.
Black.
Black.
White.
What's that say?
The end - the end.

Song of ShikonWhere stories live. Discover now