Song of The Nazarene

1 0 0
                                    

Song of The Nazarene

He - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like good fruit or like bad fruit or like worth or like trustworthiness or like "'That Nazarene'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like good fruit or like bad fruit or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or angels or angels.
She - Like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like good fruit or like bad fruit or like Geography or like Music or like icestorms or like storm-tossed waves or like water walker or like no ice or like no snow or like no icestorms or like no icestorms or like icestorms or like no icestorms or like icestorms or like no icestorms or like no icestorms or like no snowstorms or like no icestorms or like no snowstorms or like no angels or like no angels or like no angels or like Bastille or like storms or Agreda or Agreda.
Mary of Agreda - Like icestorms or like snowstorms or like destiny or like God or like love or like dogs or like butterflies or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like good fruit or like bad fruit or like sons or like sons who say "'yes'" but mean no or like sons who say "'no'" but mean sure or like icestorms or like icestorms or like prodigality or like unity or like God or God or apples or like icestorms or like dogs eating apples or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. John the Baptist - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like knightmares or like icestorms or like Geass or like lightningstorms or like good or like bad fruit or like nice or like mean or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like King Donald or like icestorms or like goatstorms or like snowstorms or like angelstorms or like icestorms or angels or angels.
St. Ignatius of Loyola - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like endings or like icestorms or like books or like no chapters or like icestorms or like fear or like angelstorms or like icestorms or like no fear or like no fear or like Matthew or like Mark or like Luke or like John or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like Jesus or Jesus.
Martin Luther - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walker or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like dignity or like icestorms or like icestorms or icestorms or angels or like angels or like icestorms or like snowstorms or like Emily Dickinson or like icestorms or like icestorms or like Christmas or angels or angels.
Taylor Swift - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like meaningless or like meaningless or no?! Or like water walker or like humility or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walker or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. David - Like icestorms or like angelstorms or like water walker or like icestorms or like dignity or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like water walker or like no icestorms or like no icestorms or like no snowstorms or like no icestorms or like no icestorms or like no snowangels or like no icehearts or like no snowstorms or like or like snowstorms or like snowstorms or like no snowstorms or like water walker or like icestorms or like icestorms or like no icestorms or like no angels or like Bastille or like "'No Angels'" or Ella or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no icestorms or like icestorms or like no angels or no angels or like snows or snows.
The Mountains - Like Jesus Christ or like Gospels or like icestorms or like icestorms or like Nativity or like the boy or like babyhood or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walker or like our "'Desire of Ages'" or like fuck flattery or like fuck rape or like fuck murder or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like water walker or like icestorms or like spirits or like God or God or like icestorms or like icestorms or like icestars or like icestars or like water walker or like icestorms or like angels or angels.
St. Catherine of Siena - Like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like "'An Angel With A Foot On Land or like a Foot on Water or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like snowstorms or like snows or snows.'" or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
St. Teresa of Avila - Like water walkers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like no icestorms or like "'Jesus didn't freeze the water when He walked on it.'" or like icestorms or like transfiguration or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like water walkers or like icestorms or angels or angels or apples or like persimmons or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like storms or like storms or like storms or angels or angels or like snows or snows.
Peter Waldo of Lyons - Like icestorms or like icestorms or like no storms or like no angels or like no icestorms or like icestorms or like no icestorms or like icestorms or like icestorms or like no snowstorms or like no icestorms or like no icestorms or like water walkers or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like no snowstorms or like no snowstorms or like no angels or like no angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. Enoch - No angels or like no angels or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like snowstorms or like monopolies or like icestorms or like angelstorms or like no angels or like no angels or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like no angels or like icestorms or like no angels or like water walkers or like "'The Chosen'" or like God or like Immanuel or like Emmanuel or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or like no angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no icestorms or like no icestorms or like no ice or like no snow or like still or still.
St. Gideon or like Jerub-Baal - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like no icestorms or like water walkers or like icestorms or like icestorms or like transfigurations or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walkers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or no angels or like no angels or like icestorms or like love or Jesus or Jesus.
St. Moses - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walkers or like water walkers or like icestorms or like no angels or like no angels or like no angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or like icestorms or like no angels or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like no angels or like no angels or like no angels or like icestorms or like icestorms or like no icestorms or like water walkers or like water walkers or like icestorms or angels or storms or storms or like icestorms or God or God.
Billie - Like icestorms or like dogs breakdancing or like icestorms or like no angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or like no angels or like astrology or like alchemy or like dignity or like monopolies or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like interior castles or like icestorms or like icestorms or like monopolies or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like interior castles or like charity or like knowledgeless, knowledgeless, meaningless meaningless or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or water walker or like icestorms or angels or angels.
St. Agur - Angels or no angels or no?! FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like angels or like water walkers or like anonymity or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walkers or like icestars or like water walkers or like icestorms or like masks or like The Omphalos Hypthesis or like Last Thursdayism or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstars or like angelstars or like icestars or like icestars or like icestars or like storms or like storms or like water walkers or like Nazarenes or like "'Can anything nice or like snowstorms or like halos or like come from like... there.'" "'Well... let's lightningstorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms go see!'" or like snows or snows.
St. Elijah - Like endings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like "'The Song of Shikon'" by Donald but no one else like Enoch said about his own self "'We spoke this, but no one else.'" or like icestorms or like water walkers or like icestorms or like no angels or like icestorms or like monopolies or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like FUCK COLLEGE or like icestorms or like FUCK PLAGIARISM or like fuck rape or like fuck murder or like icestorms or like angels or angels.
Father - Like icestorms or like storms or like dogs or like dogs breakdancing or like Yosemite at night or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like water walkers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like no angels or like icestorms or like irony or like icestorms or like sarcasm or like icestorms or like icestorms or like revisions or like envisions or like water walkers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or angels.
Son - The 2nd man of Godhead or like God or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or like icestorms or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like water walkers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like non-sense or like fix the plagiarism system or like "'gyres itself'" shows up as similar to other things like... icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms.
St. Job - "'Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or like water walkers or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walkers or no angels or angels.
Spirit - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like no angels or like water walkers or like icestorms or like no cherubim or like no seraphim or like icestorms or like icestorms or like no angels or like no angels or like God bless Mary of Agreda or like God bless St. Fatima or like icestorms or like St. Joseph or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like no angels or angels.
Jesus of Nazareth - "'Place us like seals on your heart or like wax on your arms for love is strong like death, its envy, unyielding like the grave. It burns like blazing fire or like mighty flames. Many water can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned.'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like water walkers or like no angels or angels.
St. Jehanne - "'Come away our beloved, or be like gazelles or like young stags on the spice-laden mountains.'" or like icestorms or like icestars or like icestars or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like monopolies or like icestorms or like no angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like gyres or like icestorms or like plagiarism or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like icestorms or like water walkers or like no angels or angels.
"'No angels or angels.'"
We're not talking about Bastille's nice song we're literally saying "'no angels or angels'" which is different or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like monopolies or like icestorms or like hatred or like no angels or angels. Agree to disagree Bastille don't even say "'no angels or angels.'" or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms or storms or storms. By that logic their song should be quoted for it's 2 songs mixed or like it's not so... FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE.
Water walkers.
No angels or angels.
Water walkers.
No angels or angels.
Water walkers.
No angels or angels.
Water walkers.
No angels or angels.
Transfigurations.
St. Peter or like St. Mark or like churches or like Bibles or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms.
St. Job - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like "'no angels or angels.'" not "'no angels'" or really who gives 2 dicks for Bastille's lit or like icestorms or like icestorms or like censor our books or like what the fuck ever but we fucking know we're not fuckin "'immoral'" or like fucking "'unethical'" so, how might fucking hoes make grammar, ethics like... like we intend or like purpose swearing... like... we don't so care but our world's mean or like rude or like fucking evil so like... how could we not. Angels or no angels or no angels or angels or angels or angels. Agree to disagree we love "'The xx'" don't get us wrong or like "'Angels by xx'" is fucking nice truth be fucking told but... this is our religious books or like "'how could we quote no angels'" every fucking time we write it like... can we really like monopolize... what the fuck ever... literally like no fucking hate but to quote no angels is absurd, agree to disagree we mean "'no fucking angels were there when Jesus walked but their were angels there.'" We're not referencing the song so like how could we quote it every time... that's just stupid... obnoxious... presumptuous... strife-like... pretentious or like above all else... arrogant... just pure or like sheer or like utter prideful arrogance.
God bless Miller or like icestorms or like Quintus or like icestorms or like Paul or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms... so the point of this books is like... what if Jesus did freeze the water He walked on... we're indifferent but we know it can be offensive so like we're not "'stealing from Bastille'" we love that song but like it has no one or like icestorms or like no angels or angels or like no one with ours like... it's just a really fucking nice song... period or period.
Okay so like... sinners called us stupid for like defending how we didn't quote Bastille the fucking like 60 times we wrote "'no angels but fuckingggggggg"""""""""" like we're not referencing the Bastille song... so like... we feel like nice beings like... get... that... so like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" *cough* *cough* again, sinners mocked us for not quoting Bastille like 60 fucking times but we literally fucking mean like "'no angels'" all due niceness we're not talking about their song so like... cool. Or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels or like no angels or angels.
Shoutouts Bastille ft. Ella or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or no angels or angels.
Just like how it's apparently offensive to not quote "'no angels 60 times'" it's also apparently offensive to say Jesus froze the water but... with an open mind, these things shouldn't offend so easily so for the 99% of beings who like read this or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestoms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or angels or no angels or angels and were nice, God bless, but God bless anyway or snow or snow.
Movies end.
Popcorn.
Icees.
Snowstorms.
Icestorms.
Lightningstorms.
Copyrights.
Public Domains.
Icestorms.
Angels.
Greed.
Charity.
Storms.
Storms.
Gravity.
Eyelids.
Dogs swimming.
Dogs eating hot dogs or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels or like icestorms or like icestorms or snows or snows.
Balconies.
Paper Mario.
Aladdin.
Quotes.
No angels.
Angels.
Like icestorms or like snowstorms or like icestorms or snows or snows.
Sleeping dogs in towels.
Sleeping butterflies or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or no angels or angels.
Indifference.
Heroin.
Refrain.
Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like angelstorms or like icestorms or storms or storms.
Gravity.
Eyelids.
Nazareth.
Gravity.
Love.
Cuddling.
Dogs snoring.
Butterflies snoring.
Gravity.
Sleep.
Water.
Heroin.
Refrain.
Matthew.
Mark.
Luke.
John.
Dogs.
Sleep.
Water.
Black.
White.
What's that say?
The end - the end.

Song of ShikonWhere stories live. Discover now