Song of Pokemon
Immanuel - Like icestorms or like angels or like lightnings or like icestorm or like icestorms or like icestorms or like angels or like lightnings or like icestorms or angels or like lightnings or like icestorms or like lightningstorms or like angels or like lightningstorms or like bulbusaurs or like lightnings or like pikachus or pikachus.
St. Teresa of Avila - Like milotics or like lightnings or like icestorms or like angels or like storms or like icestorms or like angels or like storms or angels or like fuck atheism or like like or like lovestorms or like angels or like bulbusaurs or like angels or like milotics or like lovestorms or angelstorms or like icestorms or angelstorms or like lightningstorms or like angelstorms or angelstorms or like lovestorms or like milotics or angels or like "'New Pokemon Snap'" with our husband Jesus Christ or like lightnings or like icestorms or like lightningstorms or like angels or like icestorms or icestorms.
JWittz - Like icestorms or angels or like bulbusaurs or like pokemonstorms or like bulbusaurs or like pikachus or like icestorms or angels or like icestorms or like icestorms or angels or like icestorms or angels or like pikachus or like bulbusaurs or like squirtles or like Raybans or like icestorms or icestorms.
KickThe PJ - Like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or angelstorms or bulbusaurs or bulbusaurs.
Immanuel - Like icestorms or like milotics or like laprases or like milotics or like icestorms or like angelstorms or like lovestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like Palet Town or like Veridian Forest or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like lovestorms or like tides of love or milotics or like laprases or like lightnings or like lightnings or like lightnings or lovestorms or like lightnings or miloticstorms or like lovestorms or like luvdiscs or like miloticstorms or like miloticstorms or angels or angels.
Father - Like pikachus or like storms or like volt tackle or like "'Pikachu's Vacation'" or like lightnings or like storms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like lightningstorms or like lightningstorms or like icestorms or like milotics or like pikachus or like potions or like super potions or like hyper potions or like max potions or like milotics or like milotics or like pikachus or like raichus or like volt tackles or tackles.
St. Moses - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like storms or like violence or like mean or like rude meanies or like volt tackles or like lightnings or like icestorms or like angels or like angels or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like angelstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like icestorms or like angelstorms or like hot water or like hatred or like hatred or like hatred or like pity for Teresa or like icestorms or like angels or angels.
St. Catherine of Genoa - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or angels or like milotics or like pikachus or like pikachus or like volt tackles or like quick attacks or like fury swipes or like storms or storms or like icestorms or icestorms or angels or angels or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or angels or angels or like apples or like persimmons or like milotics or like pikachus or pikachus.
St. Philomena - Like Lumena or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like storms or like Galilee or like Tiberius or like the unreliable or like the pentitent or like the fake-pentitent-like, caltrop-like, pretentious-like, lightnings or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or icestorms or lovestorms or lovestorms.
Apples - Like pikachus or like pikachus or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or like storms or like storms or like icestorms or like thieves or like fuck thieves or like icestorms or angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like hypocrisy or like icestorms or like icestorms or like hypocrisy or like pikachus or pikachus.
St. Catherine of Siena - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or volt tackles or like Patience or like lovestorms or lovestorms.
St. Catherine of Balogna - Like lightnings or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like volt tackles or like stars or like angels or like stars or like angels or like stars or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like hearts or hearts or apples or like storms or storms or like angelstorms or like milotics or like milotics or like laprases or like pikachus or like "'Pokemon Snap'" or like icestorms or like arrogance or like hatred of arrogance or like St. Job or like storms or storms.
Apples - Like lightnings or like icestorms or like lightningstorms-like-caltrop-like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like angelstorms or like giant doors or like Father or like Son or like Ghost or like Ignatius riding Arcanine or like growlithe or like icestorms or icestorms or like persimmons or like love or love or alcohol or like envy or like storms or storms or like pikachus or pikachus or like icestorms or like icestorms or like storms or like spindles or like distaffs or like weaver's shuttles or like runners or like silhouettes or silhouettes.
St. Miriam - Like icestorms or like potions or like revives or like max revives or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like revives or like revives or like revives or like icestorms or like pikachus or like pikachus or like volt tackles or like the anime or like Donald's first pokemon game was FireRed or like he didn't even actually know it was a video game for so long a time! How funny! Or like icestorms or angelstorms or snows or snows.
St. Augustine - Like lightnings or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or angels or icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like pterodrakun or like icestorms or like angels or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or volt tackles or like movie theaters or like popcorn or like slurpees or like slushies or like icees or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or angelstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like volt tackles or lovestorms or lovestorms.
St. Jehanne - Like milotics or like Emily or like icees or storms or like iceestorms or like iceestorms or like iceestorms or like iceestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like Genesis or like sense or like the lack thereof or like volt tackles or like discernment or like icestorms or angelstorms or like icestorms or icestorms or like icees or like 3-D glasses or like icestorms but no homework but not death nor anger nor frustration nor contradictions nor tests but only love or love.
St. Agnes - Like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like angels or like icestorms or angels or angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or angelstorms or like icestorms or like icees or like snowstorms or like iceestorms or like iceestorms or like angelstorms or like pikachus or like pikachus or like pikachus or like milotics or like milotics or like icestorms or icestorms or angels or angels.
Leonardo da Vinci - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like lightningstorms or like pikachus or like raichus or like pichus or like volt tackles or like lightnings or lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Prime or like Gatorade or like icestorms or like angels or like icees or icees.
St. Martha Magdalene - Like lightningstorms or like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like angels or like icestorms or icestorms or like icees or like slushies or like slurpees or like smoothies or like yogurt or like shakes or like floats or like icestorms or icestorms or like apples or like persimmons or like white grass or like black fire or like Anne or Anne.
St. Catherine of Alexandria - Like lightnings or like icestorms or like angels or like pikachus or like pikachus or like raichus or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like hell or like Sheol or like Tartarus or like the underworld or like hatred for arrogance or like arrogance or like apples or like apples or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like no Family Guy or like no American Dad or like no Cleveland Show or like no Simpsons or like no Futurama or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like angelstorms or snowstorms or snowstorms.
St. Margaret of Antioch - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like no Family Guy nor American Dad nor South Park not crude joking nor hatred of things wicked don't understand nor Simpsons nor hypocrisy nor Futurama nor ignorance of the world nor hatred nor hatred nor blasphemies nor anathema nor Babylon of the Apocalypse nor getting rich off the blood of the poor who died for Bible to be icestorms or snows or snows.
St. Joseph - Fuck people! We swear to God! WE CAN'T open the internet without seeing something mean or like rude or like crude or like wrong or like the millions of websites attacking Bible for no reason but the church's silence is no good! Babylon of the Apocalypse, in a way, is church! How could we let this happen? Sometimes it feels like Bible's under fire on all sides on the internet (probably not in person for beings are cowardly like that) but no one... says much... supposed Christians just... don't care... so how could we stop making saints fucking swear that's how they're the fucking saints but we're the fucking sinners innit?! Church will flank or like flog us for swearing but they care not for the infinitude or multitudes blaspheming Bible. This is how Bible says """""""""""""""""""No one knows God. All. A-l-l. Are evil. Period""""""""""""""""""" Like lightningstorms or angels or angels.
God - Icestorms or icestorms or like angels or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or angelstorms or like or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like angelstorms or like icestorms or pikachus or pikachus or like fucking swearing or swearing.
Son - We hate ashamed sinners more than the unashamed one! How?! The flattery or like madness that leaves their lips is truly one of a kind or like kinda... hard to know. For example. The unashamed sinner says """"""""We killed saints!""""""""""""""" but the ashamed sinner says """""""""""We didn't kill saints!"""""""""""""""" like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or like icestorms. Getting the unashamed sinners to say they didn't kill saints is one of the hardest things we can do just like getting the ashamed sinner to say they killed saint's is like... even harder than making sinners feel ashamed which already feels... fucking i-m-p-o-s-s-i-b-l-e or like lightninstorms or like icestorms or angels or angels.
Spirit - Take Son for example. For many years Jesus said "'Beings want to take our life'" but no one knew he was true even though He said hundreds or even thousands time for many years. Unashamed """""""""""""""""""""""""""""sinners will always say they killed saints.""""""""""""""""""" Just like ashamed sinners will always say """"""""""""""""""""""""""We didn't kill saints.""""""""""""""""""""""" A truly grievous evil under sun or like... what's the point? Is this not how Jesus died? Do not the wicked act stupid... is this just a book about pokemon or is it like about ethics or like fucking morals. Sinners above all else are sentimental which is something St. Job will never be for though they'll never admit thus, they don't know Job's life was very hard. They don't know Job's time was hard. Period. Or Period.
God - Like lightningstorms or like angels or like icestorms or icestorms or like protection or like love for the poor or like Luther or like laprases or like miltoics or like milotics or like pikachus or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like storms or like milotics or like churches on fire with candles with lightning fire flowing like rivers from the door or like lightnings or like knowledgeless or like knowledgeless or like knowledgeless or like knowledgeless or like meaningless lightnings or like icestorms or angels or angels.
St Job - "'Place us like a seal on your heart or like a seal on your arm for love is strong like death its envy unyielding like grave. It burns like blazing fire or like mighty flames, many waters can't quench love or like rivers can't sweep it away. If one were to give all the wealth of ones house for it, it'd be utterly hated or like condemned or like snowstorms or like volt tackles or like icestorms or like icestorms or angels or angels.'"
St. Lazarus Magdalene - Like icestorms or like angels or like icestorms or icestorms or like stigmatas or like angels or like bandages or like icestorms or like ghosts or like proof or like Babylon or like icestorms or like angels or like Nebuchadnezzar ignorance or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like volt tackles or like iron tails or like iron tails or like iron tails or like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. Jehanne - "'Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on like spice-laden mountains.'" or like icestorms or like angelstorms or like hypocrisy or like Babylon of Revelation or like Babylon of the Apocalypse or like God bless Luther or like Calvin or like Teresa or like Rahab or like Boaz or like Ruth or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like time or like space or like oars or like dreams or like streams or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or dragons or like rapidashes or like gyradoses or like dragonites or like charizards or like latioses or like latiases or like celebis or like jirachis or like icestorms or icestorms or like garchomps or like salamences or icestorms or angelstorms or like icestorms or angelstorms or like angelstorms or like angelstorms or like rayquazas or like icestorms or like angels or angels.
St. Tersa of Avila - We get to end two books in a row! Sweet! Like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like celebis or like icestorms or angels or like Suicune or like Entei or like Raikou or like Ho-Oh or like Lugia or like Zapdos or like Articuno or like Moltres or like Mew or like Mewtwo or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or storms or storms.
Sleeping.
Waking.
Anime.
Clannad.
Pokemon.
Yu-gi-oh.
Shuffle!!
Ouran High School Host Club.
Getting dressed nicely to go to the movies.
Singing anime song in the car ride home.
Love.
Dogs.
Butterflies.
Emily Dickinson.
Augustine.
Moses
Joan of Arc.
AC.
Heavy eyelids keep gravity or like gravity or like icestorms or like turning the screen black downwards.
Gravity wins.
Black.
White.
What's it say?
The end - the end.