Song of Unicorns

1 0 0
                                    

He - Like lightningstorms or like lightningstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like unicorns or unicorns.
She - Like lightnings or like ices or storms or like icestorms or like ice angels or like flows or like unicorns or like dragons or like ouroboroses or like unicorns or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like ice storms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or angels or angels.
The Dragons - Or like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like ice angels or like ice angels or like Asmodeus's cursed or like lightnings or like icestorms or like St. Catherine of Genoa or like icestorms or like apples or like love or pity or like crying or like warcries or warcries.
The Gryffindors - Like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like tornadoes or like stars or like fish or like tophats or like monocles or like smoking pipes or like contradictions or like Christianity or like love or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or storms or like pure love or love.
The Apples - Like walls or like silver towers or like Mulan or like icestorms or like angels or like icestorms or like Donald or like Donald or like icestorms or like angels or like empathy or like unicorns or like unicorns or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like churches or like Bibles or like The French Revolution or like icestorms or like, God bless Martin Luther or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like theft or like balaclavas or balaclavas.
The Dragons - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like brain needle, greenstorm, green needle, brainstorm or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or storms or snownadoes or like space ships or like dragons or like lava or like lightnings or like lava or like lava or like lava or lava or lava or dragons or dragons.
St. Augustine of Hippo - Like icestorms or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like green needle, brainstorm, brain needle, green storm, or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like angels or like stars or like stars or like angels or angels or crosses or Catholicism or like icestorms or like Protestantism or like icestorms or snows or snows.
St. Catherine of Siena - Like unicorns or like unicorns or like horns or like women or like men or like Israel or like Lebanon or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like angels or storms or storms or like unicorns or like unicorns or like icetypes or like fairytypes or like eevee or like vaporeon or like jolteon or like flareon or like espeon or like umbreon or like leafeon or like glaceon or like sylveon or like unicorns or unicorns.
St. Catherine of Genoa - Like icestorms or like icestorms or like unicorns or like unicorns or like icestorms or like fucking unicorns or like dragons or like ouroboroses or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Calvalry or like fiction or like non-fiction or like obviously lightnings or like ices or like fucking snowstorms or like icestorms or like icestorms or like lightnings or lightnings or like icestorms or icestorms.
St. Catherine of Balogna - Like unicorns or like unicorns or like rapidashes or like icestorms or like ponytas or like pikachus or like unicorns or like unicorns or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or like rapidashes or like ponytas or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorn horns or like love or holiness or like pegasuses or like quidditch or like snitches or like unicorns or like fucking unicorns or unicorns.
God - FUCK BAD PEOPLE!!! Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like unicorns or like unicorns or like daughters or like children or like youth or like innocence or like icestorms or like children or like daughters or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like angels or like dragons or dragons.
St. Noah - Like gopher or like cypress or like icestorms or like angels or like icestorms or like fucking hypocrisy or like icestorms or like prodigality or like no fucks given or like 0 fucks given or like judge or like be judged or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or unicorns or like rapidashes or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
St. Augustine of Hippo - Like theft or like bootlegs or like ripoffs or like snows or like snowstorms or like fucking ices or like fucking snows or like fucking cynicism or like fucking nihilism or like fucking unicorns or like fucking unicorns or like Babylon the Great or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or snowstorms or like icestorms or like icestorms or unicorns or like unicorns or like unicorns or like women or like men or like children or like icestorms or icestorms.
Mysticism - Like esotericism or like lightnings or like madness or like madness or like madness or like madness or like madness or like icestorms or iceangels or like icestorms or like Onoskelis or like lightnings or like icestorms or like angelstorms or icestorms or angelstorms or angels or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like angels or like angelstorms or like unicorn wings or like pegasus horns or like Emmanuel or like 644 or like 640 like lightnings or like icestorms or like angels or like lightnings or like icestorms or snows or snows.
God - FUCK BAD PEOPLE. Like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like shields or like defense or like pain or like sorrow or like hypocrisy or like Babylon the Great or like indifference or like icestorms or angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like "'City of God'" or like "'Mystical City of God'" or like icestorms or angels or like angels or like icestorms or like angels or like snowstorms or like "'Mystical City of God'" one by Agreda or like one by Emmerich or like snowstorms or like Babylon the Great or like offense or like envy or like losing battles or like slavery or stars or stars.
St. Ignatius of Loyola - Like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking hypocrisy or like fucking unicorns or like unicorns or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like icestorms or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like icestorms or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or chasing.
St. John - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like fucking hypocrisy or like icestorms or like fucking hypocrisy or like icestorms or like angels or like icestorms or like St. Stephen or like hypocrisy or like saints or like martyrs or like shame or like wisdom or like dogs or like butterflies or like hope or hope or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like wind chasing or like icestorms or angels or angels.
Da Vinci - Like lightningstorms or like angels or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like ice angels or like unknowable or like the unknowable or like pain or like sorrow or like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like wind chasing or like icestorms or like icestorms or like wind chasing or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE FOR FUCK SAKE, THOSE FUCKS DON'T FUCKING KNOW EVERYTHING GOD FUCKING GOD DAMMIT!!! Or snow or snow.
God - Like lightningstorms or like angels or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like angels or like icestorms or icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like Testament of Solomon or like Job or like  Agur or like lightnings or like icestorms or like angels or like fuck Babylon of the Apocalypse or like hypocrisy or like swearing or like unicorns or like unicorns or like fucking unicorns or like unicorns or like fucking shrewdness or like hypocrisy or like lightnings or like icestorms or snowstorms or like lightnings or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms.
Jesus - Like lightnings or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like unicorns or like fucking unicorns or like icestorms or like icestorms or like Ecclesiastes or like youth or like pity or black or like white or like Avila or like Sienna or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. Enoch - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like offense or like no fucks given or like sorrrow or like grief or like hypocrisy or like lightnings or like icestorms or like unicorns in eden or like unicorns in the ark or like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like lightnings or like lightningstorms or like angels or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. Agur - At least fucking Donald *even* fucking calls us saints like the world doesn't care about us or like... not really... they usually just say "God" or "Bible" or like they don't say our like... names... or like no one... like... fucking... gives... us... credit... honestly... but, who the fuck cares? At least Donald fucking calls us saints or like treats us like saints or like hypocrisy. We once heard a pastor say "You must know God to be nice"... this isn't obviously nice... some people are just like lost or like dead, but to say their time is mean or like rude... is mean... is rude or like lightnings or like icestorms or angels or angels.
St. Moses - Like lightnings or like icestorms or like angels or like God bless Michelangelo or like icestorms or like angels or angelstorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like swords or like javelins or like icestorms or like Davids or like Solomons or like Augustines or like ante-chambers or like paper or like ink or like parchment or like aeons or like wine, sweet-smelling or like unmixed or like the eleventh aeon or like exorcisms or like snowstorms or like icestorms or like unicorns or unicorns.
God - Do we not swear for like... what fucking choice do we have?... we didn't always swear or like the nice not the mean deserve to hear the sayings or like icestorms or like angelstorms or like beings are already offended.. For what? Hypocrisy, we know for a fucking fact these wicked men or like wicked women or like lightningstorms or like angelstorms or like angelstorms are doing like... wayyy worse fucking stuff that us privately? So like... who the fuck cares? Who the fuck are beings to tell us anything? Not like you're fucking... intending or like purposing to help us?... Like lightnings or like icestorms or like angels or angels.
St. Job - "'Place us like a seal on your heart or like a seal on your arm, for love is strong like death or like its envy unyielding like the grave. It burns like blazing fire or like mighty flames, rivers can't quench love or like streams can't sweep it away. If one gave all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned.'" or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like unicorns or like unicorns or like angels or like icestorms or like dogs or like pity or love or love.
St. Nicodemus - "'For God so loved the world that He gave His one and only Son that whosoever believeth in Him shall not perish but have immortal time or like space or like cares or like worries no more or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like iestorms or like icestorms.'" or like angelstorms or like, captilzing God's pronoun?... agree to disagree... we do it but if we didn't like a church or like Babylon or lik efucking whatever... being surely would not be so fucking offended by us... so stay fucking offended... fuck we care?
St. Job - Like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or like apples or like apples or like unicorns eating apples or like apples or like applesauce or like apple juice or like love or love.
St. Margaret - Pterodrakun or like icestorms or like dragonstorms or like icestorms or like fucking offense or like "'Don't compare us to Babylon, we fucking swear" we don't dignify shit like that like.... fuck would we say?! We feel like anyone who trips is ashamed or like yakno?... fuck's the point?... what we gonna say? We admire them if sinners don't fucking know that... no one we say's gonna learn them or them.
God - "'Come away our beloved or be like a gazelle or like a young stag or like pegasus or like rapidash or like ponyta or like unicorn or like spice-laden mountains.'" Like lightningstorms or like icestorms or icestorms.
She - Unicorns or like unicorns or like unicorns, thanks He or He.
Sleeping.
Weddings.
A wedding at the end of our Song of Songs by Solomon.
Gazebos.
Gazelles
Unicorns.
Gryffindors.
Dragons.
Serpents.
Pegasuses.
Lightningstorms.
Sleep.
Gravity falls like eyelids or like black or like utter blackness for gravity fell downwards like eyelids some times or like icestorms or like lightningstorms or like angels or angels or angelstorms or snowstorms or unicorns or unicorns.
"'Like we fucking intended or purposed to curse?! We just wanted to fucking... fit in! But how the fuck can we.. beings are so fucking like... forget it... nice beings knew what we meant before we even fucking spoke.'"
We're the only ones in the theater. The lights come on we shimmy down the aisles or like go down from the top row or like admire the ante-chamber of our like theater or like we drive home or like ac's or like heaters or like radios or like talking but no silence or like awkward bullshit.
Like we fucking love cursing like... beings are FUCKING BRUTAL AS FUCK, BUT WE'RE NOT SUPPOSED TO SWEAR... NIGGAS ONLY TELL JOKES NOWADAYS!!!!!! Or like  icestorms or like icestorms or like angelstorms or like unicorns or like unicorns or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or unicorns or unicorns.
Like Inuyasha or like Kagome or like campfires or like tents or like unicorns sleeping or like pegasuses or like Tetsuaigas or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like shields or like Captain America's shield or like icestorms or like icestorms or like Sesshomaru's spinning whip or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or like unicorns or like snowstorms or like snowstorms or like unicorns or unicorns.
Majora's Mask end or like Ocarina's end or like Mario 64's end or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like angels or angels.
White.
Black.
What's it say?
The end - the end.

Song of ShikonWhere stories live. Discover now