Song of InuYasha
He - Like lightnings or like icestorms or like crystal shards or like icestorms or like angels or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like tetsusaigas or like or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like arrows or like nostalgia or like children or like storms or storms or like hiraikotsus or like icestorms or like wind tunnels or like dog ears or ears.
She - Like St. Catherine of Genoa or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like thunders or like volt tackles or like astrology or like white stars or like black air or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like Glitz Pit or like the Ultra Hammer or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like God bless Marshmellow or like icestorms or icestorms.
St. Joan - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like electricity or like angelstorms or like storms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Star Wars or like Soul Calibur or like icestorms or like Dead or Alive or like icestorms or angels or angels.
St. Lumena - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Donald or like apples or like InuYasha or like icestorms or like barriers or like sheathes or like The Band of 7 or like jealousy or like klothod or like adamant barrages or like red tetsusaigas or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like like or like Bankotsu or like Renkotsu or like Jakotsu or like Suikotsu or like Ginkotsu or like Mukotsu or like Kyōkotsu or like Naraku or like icestorms or like icestorms.
St. Agnes - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like Shippo or like Miroku or like Donald or like Jehanne or like Lumena or like Agnes or like crystal shards or like rubies or like sapphires or like lapis lazulis or like emeralds or like maw-like, caltrop-like, lightning-like, lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or angelstorms or like icestorms or like unicorns or like kirara or like kilala or like icestorms or angels or angels.
St. Teresa of Avila - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like InuYasha or like demons or like half-demons or like Jinenji or like Japan or like shrines or like shoji or like Fruits Basket or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like Feudal Japan or like fairytails or like fuck Babylon of the Apocalypse or like God bless Martin Luther or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like sacred arrows or like purple sphere-like, light or like little fox demons or like icestorms or nostalgia or nostalgia.
St. Augustine of Hippo - God bless lightningstorms-like, caltrop-like, rainbow-like, lightnings-like, ice-like, crystal-like, ice-like, storm-like, icesleets or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms-like-angels-like-offense-like-lightnings-like-grammar-like, lightningstorms or like angels or like tetsusaigas or like tenseigas or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like blizzards or blizzards.
St. Ignatius of Loyola - Like jesuits or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like hypocrisy or like lightnings or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or storms or storms.
St. Miriam - God bless Donald or like carriages or like diadems or like Donald or like icestorms or like angels or like icestorms or like apples or like apples or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like St. Agnes or like testusaigas or like tenseigas or like icestorms or like icestorms or like the man or like woman who either or traded clothes or like either or martyred their lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like the mother or like lightningstorms or like her daughters or who like... meanly or like rudely or like cruelly or like crudely were forced to suicide in a river or like icestorms or like "'City of God'" or like angels or angels.
St. Moses - Like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like Agchonion or like Lycurgos or like Ycurgos or like Curgos or like Urgos or like Urgos or like Gos or like Os or like Hunter x Hunter or like green needle brainstorm or like brain needle green storm or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or like unicorns or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like royal tapestry or like hair or like advice but no theft not plagiarism nor love of money or like icestorms or icestorms.
St. Adam - Like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like apples or like gold or like silver or like Jedidiah or like Gould or like ropes or like sand or like icestorms or like ices or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like angel wings or like feathers or like plumes or like plumage or like bluejays or like God bless Taylor Swift or swift!
St. Eve - Like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like feathers or like sacred arrows or like tetsusaigas or like tenseigas or like icestorms or like plumes or like plumage or like oil or like bird wings or like soft-like, ice-like, apple-like, persimmon-like, lightningstorms or like angels or angels.
St. Joan - Like Glitz Pit or like Rawk Hawk or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like Hunter x Hunter or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or like xanaxes or like xannies or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like Donald did xanaxes so like, you're accusations of his cursing from nice being's perspectives are baseless afterall for you wouldn't have us, someone the wicked burned alive by the way, say """""""""""""""" xanax or like fucking xanny""""""""""""""""" so Babylon's accusations are baseless or like they're the one who fucking killed us fucking anyway like we know they don't fucking care like they think it's funny they killed us well we know it's funny or like obviously or like duh or duh.
St. Father - Like icestorms or like vernerations or like our or like own or like icestorms or like angels or like icestorms or like xanaxes or like icestorms or like again FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE, they wouldn't have us say """"""""""""""xanax or like FUCKING XANNY""""""""""""" """"""""""""""""""""""""SO YOUR ACCUSATIONS ARE FUCKING BASELESS OBVIOUS-FUCKINGLY""""""""" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
St. Spirit - God bless William Penn! Hey Babylon of the Apocalypse, do we need your fucking permission to say xanax too? If to Babylon we can't even fucking say "xanax" then obviously we're gonna fucking swear cuz the blood of the saints has intoxicated them or like gotten to your heads or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like tetsusaigas or like fairytails or like icestorms or like angels or like apples or like apples or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like tetsusaigas or like tenseigas or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms.
Xannies - We've sure made a mess of things haven't we or like icestorms or like angelstorms or like hypocrisy or like icestorms or like strife or like icestorms or like angelstorms or like interior castles or like St. Paul or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like tetsusaigas or like red tetusaigas or like icestorms or like Glitz Pit or like icestorms or like strife or like klothod (battle) or like jealousy or like power or like error or like deception or like Artemis Fowl or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like parents or parents.
God - "'Love your enemies'" or like icestorms or like angels or like icestorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE a serious running theme in the books lately or like we see it always going that way or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like guidance or like parents or like the lack thereof or like harmony or like serenity or like tranquility or like serendipity or like icestorms or angels or storms or wasted money or like parents or like the lack thereof or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like ignorance or like guidance or like the lack thereof or icestorms or angels or angels.
Yosemite - Like lightningstorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like money or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like projection or like the lack thereof or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like raptures or like peace or like God bless Addison Brinley! Or like God bless Julia Dunaj! Or like icestorms or like pariahs or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or angelstorms.
St. Job - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like God bless Mang0 or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Melee or like dragons or like above all else Margaret or like Catherine like... fucking... existed... or like icestorms or like icestorms or like Jehanne or like icestorms or angels or like persimmons or like grass or like storms or storms or like angelstorms or angelstorms.
St. John the Baptizer - Like lightningstorms or like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like male superb bird-of-paradise (Lophorina superba) or like funny birds or like icestorms or like birds of paradise from InuYasha or like icestorms or like icestorms or like fuck evolution or like fuck global warming or like icestorms or like icestorms or like fuck school or like yakno, still intend or like purpose to get along with beings fucking obviously, or like lightningstorms or like angelstorms or like fuckin obviously still do your homework or like niggas got us mad or like mad to speak like this but fucking obviously fit in or like bet your bag but like sinners don't know these simple sayings so like sure or sure.
St. Eli - Like lightningstorms or like angelstorms or like fucking judges is fucking nice so like how the fuck niggas like hating on it? That story with the man or like his concubine or like fucking like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms, that story's like, important as fuck like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE, or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice or like shiloh or like peacegiver or like icestorms or like angels or like God bless Samuel or like his parents or like Hannah or like Hannah More or more.
St. David - Like fucking lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fuck Goliath or like fucking like?... whatever, or like icestorms or like angels or like tetsusaiga to fucking cut Goliath's fucking neck or like icestorms or like angels or like slings or like stornes or like... fucking whatever... or like dignity or like icestorms or like angels or angels.
St. Daniel - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like lions or like lions's dens or like grammar or like icestorms or like icestorms or angels or like fucking lightnings or like icestorms or like icestorms or like fucking lightningstorms or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or like icestorms or icestorms or angelstorms or like tetsusaigas or like sacred arrows or like astrology or like anime or like campfire or like Donald or like Joan or like Augustine or like Moses in Yosemite at night or like icestorms or icestorms.
Billie - Like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like the bone-eater's well or like stylization or like icestorms or like frozen upside down waterfalls or like sacred arrows or like red tetsusaigas or like adamant barrages or like icestorms or angels or like angels or like astrology or like God bless John Calvin or like above all else Admonition Against Astrology was more influential to us than sinners could ever like know... like icestorms or like angels or angels.
John Calvin - Fucking thanks Donald! Like icestorms or like icestorms or like angels or like snowstorms or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE or like... let's be eternal or like immortal-like, fuck stupid ass niggas or like icestorms or like drunk history or like fuckin... whatthefuckever... like we know niggas could like... get offended? By our theology or what the fuck ever niggas call it?... so no fuck shall be bestowed or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like we know just like Donald we'd all like... get along?... but fucking... niggas know not obviously or like icestorms or icestorms to some the fact we get along is infinitely-like... more offensive than the fact we swear like... Protestants or like Catholics couldn't like... get along? Icestorms or icestorms.
God - Like icestorms or like angels or like icestorms or like fucking... man we know like motherfuckers are ruthless like, there was a time Donald didn't curse or like we or like God or like Father or like Son or like Spirit are the only ones who could word how hurt he was by how fucking hurtful beings were so like... how could we get cursed out without cursing back... like wicked don't even exist-like... lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like fucking lightnings or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or icestorms.
St. Job - "'Place us like seals on your heart or like seals on your arm for love is strong like death its envy unyielding like graves. It burns like inflamed flames or like fiery fires. Many waters can't douse love, rivers can't sweep it astray. Should one give all the wealth of one's house for it, it'd be utterly scorned.'" Or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like tetsusaigas or like sacred arrows or like icestorms or like angels or like snows or snows.
Emily Dickinson - Like lightningstorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like green needle or like brainstorm or like brain needle or like greenstorm or like angelstorms or like icestorms or like "'Legend of Korra'" or like "'Airbender'" or like astrology or like trophies for patience or like alchemy or like alchemical transmutations or like pentalphas or like icestorms or like fucking swearing or like... we could stop swearing like... man what the fuck ever or ever.
St. Jehanne - Like icestorms or angelstorms or like God bless K-On! or like Baka and Test or like icestorms or like InuYasha or like icestorms or like red tetsusaigas or like tenseigas or like Meidō Zangetsuha or like Pompeii or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like snowstorms or like Final Act or like Donald or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
The end.
"Nice film!'"
"Sure was lover!
Icee.
Popcorn.
Nachos.
Top row.
Ignition.
Engine.
Seat-belt warning.
Red lights.
Green lights.
Highways.
Byways.
Cities.
Countries.
A country house.
A tire swing.
A dog with straw in its mouth or like a cowboy hat or like a smoking pipe or like red wine or like a sundress or like marijuana or like icestorms or icestorms.
A sleeping dog.
Prudence.
Gravity.
Black.
Eyelids.
Black.
White.
What's it say?
The end - the end.