Song of Diamonds

1 0 0
                                    

St. Teresa of Avila - Like icestorms-like-caltrop-like-lightnings-like-honesty-like-truth-like-unconvention-like-kindles-orlike paper white lightnings or like icestorms or like hails or like lightnings or like ice "'Paper Mario'" lightnings or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like icestorms or like lightnings or like icesleet storms or angels or angels.
St. Ignatius of Loyola - Like caltrop-like, lightnings or like icestorms or angels or angels or angels or angels or angels or like lightnings or like icestorms or angellightnings or like icestorms or angelstorms or like icesleets or like lightnings or like storms or storms or God or God or love or love.
St. Bonaventure - Open hearts or like candle waxes or like icestorms or like lightnings or like icesleets or angels or like Job or angels or like bad memories or like angel lightnings or like icesleets or like storms or upside down, rightside up, or like icesleets or like storms or like storms or snowangels or God or sleet or diamonds or diamond or diamond or rubies or emeralds or like fucking sapphires or like fucking swearing or like icesleets or like God's will or like money or fairies or like dust or pretension or like sentimentality or love or love.
St. Augustine of Hippo - Or like lightnings or like icestorms or angels or like pterodrakun or love or hope or like faith or snowstorms or like snowstorms or angels or like lightnings or like icesleets or storms or angels or like avalanche meanness or like rudeness or like avalanche , snowboarding pikachus or like pikachus or like pikachus or like umbrellas or like supercalifragilisticexpialidocious or like icestorms or like icestorm, red grass, red storm, Mars, or like umbrellas or like upside down umbrellas filled or utterly... water... or churches...or dragons or like "'Song of Electricity'" a book by us or like no one else, like Enoch's book, beings know not we wrote it... but it's kinda obvious. Avalanches, Hippo, Carthage, Tertullian, love or love.
St Catherine of Genoa - Like lightningstorms or like angels or like icestorms or like lightnings or like icesleet storms or like green grass or like red grass or like pikachu grass or like bulbusaurs or like ivysaurs or like venusaurs or like solar beams or like metapods or like butterfrees or like grammar or like offense or like suns or stars or burning stars or like Leonardo or like Ellen or like lightnings or like icesleet, red storms or like red dusty or like clay like Mars, the Roman god of war or like avalanches or like "'Legend of Korra'" or like avalanche or like thumbnail leaf or like looseleaves of Enoch falling out portals or avalanches or fire dragons or like pterodrakun or snow or snow.
St. Catherine of Siena - Avalanches or avalanches or like avalanches or like avalanches or like avalanches or like lightningstorms or like red grass or like gravity, meaningless, meaningless, meaningless, knowledgeless, knowledgeless, meaningless, or like meaningless smoke pouring off gravity pouring off gravity pouring off vases from "'Ouran High School Host Club'" or like planets or like Mercury or like Mercurial or like Venusian or like Earthian or like Martian or like Jovian or like Saturnian or like Uranian or like Neptunian or like uranium or like plutonium or like snows or snows.
St. Catherine of Balogna - Like lightnings or like martian storms or like jovian lightnings or like alcohol rain or like drunken snows or like lightnings or lightnings or like cyclones or like whirlpools or like upside down houses or like snows or snows or like angelwings or like caltrop-like spirits engendered of lascivious lightnings or like snows or snows. Or apples or apples or like apple pies or like steam or like Disney but no Family Guy or like Christian bashing or like ices or ices or snows or snows, but not Wattpad or like at least a more welcoming Christian environment or like photosynthesis or photosynthesis.
St. John of the Cross - Like lightnings or like icestorms or like clear grass or like "'Attack on Titan'" or like bribes or like Prime or like Gatorade or like no love or like no hatred or like "'Clue'" or like "'Life, (the board game)'" or like icestorms or like angels or like iceslightnings or like snowstorms or like red leaves or like "'Paper Mario'" or like lightnings or like lightnings or like storms or storms or storms or storms or angels or like raptures or raptures or like God bless Ignatius or like hatred or like envy or like avalanches or like suns or like stars or like nebulae or like cosmos upside down or rightside up or angels or angels.
Apples - Or like icestorms or icestorms or angels or like lightnings or like lightnings or like icestorms or red grass or purple grass or like Nerds or like "'Nerds Rope'" or like utter meaninglessness! Meaningless! Meaningless! Or like lightningstorms or like icestorms or angels or like icesleets or like angels or like icestorms or storms or like beds of spice or like advice or like stinginess or like greed or like avariciousness or like apples or like apples or like us or snows or snows or like red grass or like green grass or like purple grass or like rainbow grass or like diamonds or like diamonds or adamant or adamant.
Persimmons - Or like storms or like angels or like lightnings or like icestorms or angels or angelstorms or like swords or like shields or like "'BotW'" or like Switches or like Gamecubes or like Wiis or like Wii u's or like Nintendo 64s or like ices or storms or like angels or like angels or like lightnings or like icestorms or like angels or like lightnings or like icestorms or like angelstorms or like lightningstorms or like lightningstorms or upside down red grass or like storms or like lightnings or like storms or angels or like persimmons or like grass or like dew or like ropes of sand or sand.
Grass - Like lightningstorms or angels or like icestorms or angels or like "'Paper Mario'" or like lightningstorms or angels or like icestorms or angels or like lightningstorms or angels or angels or like green grass or red grass or like pinkgold grass or like angelwings or like angel wings or like Aghconion or like Lycurgos or like Ycurgos or like Curgos or like Urgos or like Gos or like Os or like grazz or like jazz or snazz or like love or tweed or like "'Ocarina of Time'" or like lightningstorms or angels or angels but no American Dad but no immaturity or immaturity.
God - God bless Seth McFarlane! Though we separate art from the artists in the other sense in a sense we made right now! We love the artist but hate the art whereas we usually love the art but denounce the speaker! Moreover.. This is more Ellen Gould White's "Love the sinner, hate the sin." or like lightnings or like icestorms or like angels or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like no rap or rap, sure, there's a time for everything we know Family Guy or like American Dad or like South Park or like Simpsons or like Futurama are nice, surely... sometimes... surely... but for us, we know these aren't the nicest shows so just like these shows are against us we are against them only and truly only and truely only for they started it, to insult Christianity is......... wrong or wrong.
St. Teresa of Avila - Out interior castle's made of adamant or like encrusted, filigree gold or like soft metal mountains or like soft metal plains or like soft metal valleys or like soft metal rivers or like icestorms or like upside down angels or angels or like snowstorms or like interior castles or like interior castles or like interior castles or like dogs or dogs or like diadems or like epees or like foils or like sabres or like lightnings or like icestorms or like purple grass encrusted or like filigree nerds or like nerd ropes or like ringpops or like angels or angels or snowstorms or mist or chaff or fire or dry or dry.
Peter Waldo of Lyons - Like Waldenses or like Vadois or like italics or like snowstorms or like advice or like no multiplying words or like credit or like debit or like money or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like God bless Dua Lipa or like New Rules or like Levitating or like Don't Start Now or like diamonds or like glowing drills or like the "'Comet Observatory'" or like icestorms or like golden trees or like red leaves or like crown shyness or like bravery or like epees or like foils or like sabres or like icestorms or icestorms or like gold or like silver or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like adamant or adamant.
St. Miriam - God bless St. Job or like icestorms or angels or like icestorms or red vines or like a red Amazon Rainforest or like red light or like red suns or like red stars or like whips or like chains or like handcuff-bracelet-like, caltrop-like, snowflakes upside down stopping to the lightning stars or angels or like Asmodeus's cursed, or like Onoskelis's cursed or like storms or red or red or red or red or like solstices or like lightnings or like pernumbras or like antumbras or like besties or like best friends or like angels or angels or persimmons on the grass in a cyclone-like, tornado-like, whirlwind-like, lightnings or like icestorms or ice angels or ice angels or like snowstorms or red or red.
Taylor Swift - Shoutouts to the color red or like red snow or like red snow or like red hail or like eggs or like ostrich eggs or like pikachus or like "'Pikachu's Vacation'" or like storms or like storms or like angels or like angels or like storms or like storms or like icestorms or like angels or like lightnings or like icestorms or angels or like icestorms or diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like icestorms or like diamonds or like icestorms or like diamonds or like diamonds or like icestorms-like, caltrop-like, jovian, diamonds or like earthian diamonds or like pretension or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or diamonds.
St. Joan of Arc - Like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels hieing or like hiring to wisdom or like envy or like admiration or like Agchonion or like Lycurgos or like Ycurgos or like Curgos or like Urgos or like Gos or like Os or like lightnings or like icestorms or angels or angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like angels or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or ices or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or diamonds or diamonds or diamonds or diamonds or rubies or rubies.
St. Lumena -Or like lightnings or like icestorms or icestorms or angels or like diamonds or like diamonds or like encrusted, filigree settings of unadulterated, pure, holy, meaningless, meaningless, knowledgeless, rubies or like ephods or like lightnings or like romance or like happiness or like platonicism or like platonism or like lightnings or like ices or snows or snowy lightnings or like "'City of God by Augustine'" or like lightnings or like storms or storms or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like icestorms or icestorms or icestorm or like lightnings or like icestorms or angels or angels or like lightningstorms or angels or like angels or like storms or like icestorms or angels or angels or angels or like icestorms or icestorms.
St. Agnes - Like diamonds or like diamonds or like diamonds or like fucking diamonds or like fucking diamonds or like fucking diamonds or like or like diamonds or like adamant or like adamant or like diamonds or like diamonds or like ices or icestorms or icestorms or like angels or like icestorms or like adamant or like icestorms or like angels or like angels or storms or diamonds or like diamonds or like diamonds or like wedding dresses of diamonds or like interior castles of diamonds or like diamond walls or like diamond ceilings or like diamonds or like diamonds or diamonds.
St. Mary Magdalene - Or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like icestorms or icestorms or like diamonds or like diamonds or like tetsusaigas or like adamant barrages or like "Barrage" by Kohei Horikoshi or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or lightning, fiery, adamant or adamant or like icestorms or angels or like lightnings or like icestorms or like sentimentality or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like icestorms or icestorms or angels or angels.
St. Aaron - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or icestorms or angels or like icestorms or angels or like icestorms or angels or snowstorms or icestorms or like lightningstorms or like green needle or like brainstorm or like brain needle or like green storm or like caltrop-like, tropical-like, pretension or like non-necessity or like obviously lightnings or like ices or like fucking snows or snows or angels or like lightnings or like icestorms or angels or like FUCK BABYLON OF THE APOCALPSE or like these saints would "forgive" us for sinning or like wouldn't even hold it against us our whole lives but the wicked who proclaim they're saints or like aren't or like even killed these beings or like kill these beings or like will kill these beings won't "forgive" our swearing or like will always be offended by it, these are our romance books so wicked fuck off like meek or meek indifference or indifference.
Persimmons - Like lightnings or like ices or icestorms or angels or like persimmons or like oranges or like orange juice or like sealed fountains or like closed wells or like locked gardens or like castles or like interior castles or like royal tapestry or like ices or snows or snows or like lightnings or like icestorms or angelstorms or like angelstorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like icestorms or angels or like lightningstorms or like angels or red or epees or like foils or like sabres or like persimmons or like red grass or like white grass or like perfume or like apples or like vodka or like love or love.
Blackberries - Like lightningstorms or like angelstorms or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like snowstorms or like angels or like ice angel or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or icestorms or icestorms or like icestorms or like angelstorms or like diamonds or like diamonds or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels.
God - "'Place us like seals on your heart or like seals on your arm for love is strong like death its envy won't move like grave. It burns like blazing fire or like mighty flames. Rivers can't quench love, or like streams or like wells or like aquifers can't like dust it away.'" Like lightnings or like ices or snows or like fucking lightnings or like icestorms or like angels or like internets or like nets or like cruel love or like hatred is hatred.
He - Like lightnings or like ices or storms or red or blue or green or like lanterns or like "'Twilight Princess'" or like lightnings or like icestorms or like angels or like icestorms or like lightnings or like icestorms or like angels or like storms or like lightningstorms or like angelstorms or like lightnings or like icestorms or like swearing or like fucking swearing or like angels or angels or like "'Skyward Sword'" or like "'BotW'' or icestorms or angelstorms or angelstorms or like icestorms or like lightnings or lightnings.
He - I do.
She - I do.
He - "'Come away our beloved or be like a young gazelle or like a young stag on the spice laden mountains.'" or like lightnings or like storms or like angelstorms or like red trees or like red shrubs burning or like "'not burning up!!!'" or like diamonds or like diamonds or like diamonds or like adamant or adamant.
She - The smell of popcorn or like the taste of slushies or like movie theater signs or like movie theater carpets or like waiting for our beloved or friend to finish in the bathroom or like we see him now! We stop looking at videos or like lightnings or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like green needle or brainstorm or like brain needle or like green storm or like lightnings or like ices or snows or storms or storms or like dog videos or like dogs breakdancing in dogshoes in Yosemite at night or night.
He - Protect women and children.
She - "Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on spice-laden mountains.'"
He - "'Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on like spice laden-like mountains.'" or like lightnings or like snowstorms or like red buildings or like red tents or like red angels or like red or red or blood or bloodstorms or like Mars or like Augustine or like da Vinci or like snows or snows.
Sleep.
Stampedes.
Apple sauce or like apple juice or like lightnings or like lightningstorms or like angels or like angels or like storms or like storms or like storms or angels or angels or like storms or like storms or like storms or like angels or angels or like angels or like lightningstorms or angels or angels or like lightningstorms or angels or like lightningstorms or angels or angels or angels or angels or angels or angels or angels or angels.
Diamonds.
St. Teresa of Avila - the universe of heavens or like diamonds or like icestorms or like angels or like oranges or like persimmons or like blackberries or like broken hearts or like lightnings or like icestorms or like angels or like lightningstorms or like angels or like snows or snowstorms or like angels or like diamonds or diamonds.
Black.
White.
The end - the end.

Song of ShikonWhere stories live. Discover now