St. Jehanette - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Zelda or like angels or like storms or like ice arrows or like fire arrows or like cryonis or like storms or like iron boots or like angels or like storms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like iron boots or like ice or like ice or ice.
St. Teresa - Like lightnings or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like gravity or like Goron Mines or like iron boots or like gravity or like lodestone or like angels or like icestorms or like hookshots or like apples or like apples or like red potion or like blue potion or like Chateau Romani or like Elixir Soup or like Rare Chu Jelly or like Elisha or like oil or like neverending or like miracles or like Song of Storms or storms.
St. Jehanne - Like lightnings or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like banners or like fairies or like fucking hookshots or like fairy bows or like hookshots or like dark Links or like white wolfos or like snowstorms or like fucking hookshots or like volt tackles or like icestorms or like Earth Temple or like King of Red Lions or like fictions or like icestorms or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Hena's Fishing Hole or like Upper Zora River or like snowstorms or like fire arrows or arrows.
St. Lumena - Like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like storms or storms or like Song of Storms or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Switches or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking ocarinas or like icestorms or like poes or like like-likes or like icestorms or like angels or angels.
St. Augustine of Hippo - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like banners or like towers or like jumping or like wounds or like icestorms or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like breaths or like wilderness or wilderness.
St. Ignatius of Loyola - Like Pampeluna or like icestorms or like icestorms or like tragedies or like meanness or rudeness or cruelty or like unusualness or like icestorms or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like tetsusaigas or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like apples or like apples or like gold or like silver or like apples or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like fucking fairy bows or like iron boots or like blue tunics or like zora tunics or like zora armor or like icestorms or like angels or like goron tunics or like or like icestorms or like icestorms or like kokiri tunics or like or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like unicorns or unicorns.
Dark Acadamia - Or like icestorms or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like Zora armor or like Twilight Princess or like Zora armor or like Breath of the Wild or like hinoxes or like icestorms or like Lost Forest or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or angels or angels or like fucking hookshots or like Joan or like Margaret or like Catherine or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like Epona or like Epona's Song or like icestars or icestars.
St. Teresa of Avila - Like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like iron boots or like fucking hookshots or like fairy bows or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking hookshots or like iron boots or like icestorms or like icestorms or like hypocrisy or like water or water or like celestial water or water or like icestorms or like angels or like iron boots or boots.
St. Catherine of Genoa - Like lightningstorms or like icestorms or like ice angels or like icestars or like fucking hookshots to the lightning, Leaf Leap, lightnings or like meaningless, meaningless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking hookshots or like rooftops or like Zoras or like Gorons or like fucking fairy bows or like icestorms or like stamina or like energy or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like fucking hookshots or like iron boots or like the Minish or like diminish or like icestorms or icestorms.
St. Catherine of Siena - Like icestorms or like icestorms or like The Giant Turtle or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels or like Bibles or like glass or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like angels or like Castletown or like fixed cameras or like "'Resident Evil'" or like "'Resident Evil 4'" or like Ordona or like Faron or like Eldin or like Lanayru or like icestorms or like icestorms or like angels or like fairies or like wind wakers or like icestorms or angelstorms or like angelstorms or like discernment or discernment.
St. Agnes - Like lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like Great Fairy's Tears or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fairies or like rabbits or like dark worlds or like snes's or like nes's or like N64's or like icestorms or like angelstorms or like angelstorms or like martyrs or like icestorms or like icestorms or like Great Fairy's Tears or like glowing or like glittering advice or like Goulden advice or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking hookshots or hookshots,
St. Rahab - Like lightningstorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Augustinians or like Franciscans or like Dominicans or like Carmelites or like icestorms or like Jesuits or like angelstorms or like caltrop-like, lightning-like, knowledgeless-like, knowledgeless-like, knowledgeless-like, suffering or like crying or like honest contrition or like icestorms or like Salmon or like husbands or like icestorms or like angels or angels.
St. John of the Cross - Like lightningstorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like fucking fairy bows or like bows or like bronze or like St. Job or like the living flames of like love or like ascent up mt. like Carmel or like icestorms or like poetry or like the darkest night of the soul or like icestorms or icestorms.
St. Agur - Like lightningstorms or like angelstorms or like spirits or like William Penn or like saints or like Martyrs or like Jesus Christ or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like venial or like cardinal or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like ice angels or like icestorms or like fucking hookshots or like icestorms or like Argorok or like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like ocarinas or like eponas or like icestorms or like angels or angels.
St. Mary Magdalene - Like lightningstorms or like shadows or like arrogance or like death or like gloom or like ascetic-like, penance-like, torture-like, caltrop-like, lightningstorms or like angels or like fucking hookshots or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like halos or apples or apples or hermit-like, crab-like, shell-like, zodiacal lightningstorms or angels or angels.
St. Ignatius of Loyola - Song of Storms or like Song of Songs by Solomon or like no one else but him, our nice or like neat or like kind friend! Or like icestorms or like angels or like theft or like defense or like offense or like swords or like shields. You're on fire like Joan of Arc, but no irony or like fucking sarcasm or like icestorms or like angelstorms or like Majora's masks, or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like storms or like stormtroopers or like icestorms or like no nazism or like no fascism or like no Marxism or like no Nietzschi or like nor Freud or like nor Hitler but no one says Hitler's the meanest anymore, beings used to... things change... often for the worse or worse. But Hitler was the worse or worse.
St. Bonaventure - Like lightningstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or liker River Flows in Your or like Yiruma or like icestorms or like angels or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like fucking hookshots or like fucking hookshots or like advice, or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like Great Bay or like water or water.
St. Job - Like lightningstorms or like bomb arrows or like fireworks or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like love or lovestorms or like tides or tides or tides or like fans or like tides or like blood or like bloodstorms or angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like love or love or love or like blood or like fucking fairy bows or like crossbows or like fucking hookshots or like icestorms or like ocarinas or like spells broken or like upraised arms like boom crystals or like upside down or down.
St. Margaret - Like Antioch or like Hyrule or like Lorule or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fucking hookshots or like dragons or like Argorok or like icestorms or like heart pieces or like heart pieces or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like fortune tellers or like learning or like icestorms or like angels or like repetition or like fucking repetition or like arrows or like shock arrows or like ice arrows or like fire arrows or like bomb arrows or like fireworks or like apples or like death or like hatred or hatred or storms or storms or like icestorms or icestorms.
St. Job - Like lightningstorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like pop culture or like death or like Gould or like Fieschi or like Benincasa or like Vigri or like icestorms or like nuns or like angels or like Bridgette or like Cecilia or like self-love, or like self-esteem or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels.
St. Jehanne - Like apples or like icestorms or like Hyrule or like Twilight Princess or like Midna or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like bomb arrows or like fireworks or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like Great Fairy's Tears or like angels or like nerds or like nerds ropes or like ringpops or like nerds or nerds or like icestorms or like nerds or nerds or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or angels or like icestorms or angels or angels.
The Forests - God bless The Mountains or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like Great Fairy's Tears or like David or like icestorms or like angels or like FUCK BABYLON OF THE APOCALYPSE like... beings or like meanies or like bullies or like fucking goddamned sinful fucks call us "disrepectful," but we help the nice or like even the mean to respect saints more like?... we don't fucking know or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angels or like angelstorms or like icestorms or like icestorms or snows or snows.
St. Bridgette of Sweden - Or like icestorms or like icestorms or like Bridgettines or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like snowstorms or like snowstorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or icestorms or like icestorms or like angels or icestorms or like snowstorms or like icestorms or like snows or snows.
St. Peter - God bless our brother Andrew; James son of Zebedee, and his brother John; Philip or like icestorms or like icestorms or like fucking hookshots or like Great Fairy's Tears or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or like "'Paper Mario 2'" or like Bartholomew; Thomas and Matthew the tax collector; James son of Alphaeus, and Thaddaeus; Simon the Zealot or like Matthias or like Judas Iscariot, who like was a goddamn fuckin bitch, no one can word it, he was obviously like fucking mad but like it's not *obvious* for so many church men or like women are fucking like that like Bridgette said or like what the fuck ever or like icestorms or icestorms or angels or angels.
St. Paulus - Like lightningstorms or like Gerudo or like lightningstorms or like centaurs or like fucking hookshots or like lightningstorms or like Lynels or like icestorms or like lemons or like limes from Paper Mario or like Twilight Princess or like icestorms or like fucking lightnings or like icestorms or like icestorms or like icestorms like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like icestorms or fucking hookshots or hookshots.
God - Like lightningstorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like emeralds or like sapphires or like rubies or like icestorms or like Wolf Link or like Midna or like icestorms or like angels or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like living snow or living snow or like wolf or like sense or like glow or like glitter or like Testament of Solomon or like "'Heaven is treasure hidden, when a mean found thus, he hid it again or like icestorms or like icestorms or like sold all he owned or like bought the field.'" or like angels or angels.
St. Job - "'Place us like seals on you heart or like wax on your arm for love is strong like death, its envy unyielding like the grave. It burns like blazing fire or like mighty flames, many waters can't quench it, rivers can't sweep it away. If one gave all the wealth of their house for it, it'd be utterly scorned.'" or like fucking hookshots or like fucking hookshots or like women or like men or like Israel or like Lebanon or like pikachus or like Milotics or like tesusaigas or like sacred arrows or like apples or like tangerine or like icestorms or like icestorms or like angelstorms or like storms or storms.
Zelda - "'Come away our beloved or be like gazelles or like young stags on spice-laden mountains.'" or like icestorms or like icestorms or like icestorms or like Jesus or Jesus or like snows or snowstorms or like fire or like snowstorms or like fucking hookshots or like Valoo or like Medli or like Makar or like persimmons or like envy or like icestorms or like icestorms or like envy or like ivy or storms or like living or like storms or like long or like storms or like ice arrows or like cryonis or like Agreda or like Jehanne or Jehanne.
Would you like to save?
Apples.
Persimmons.
Grass.
Tangerine.
Raisins.
Blackberries.
Blueberries.
All is at 0 again.
We hope you meant start over for it happened regardless.
72 hours remain.
4 winds.
Frozen upside down waterfall.
Iceskates.
Love.
AC.
Dogs.
Gravity.
Eyelids.
Eyes.
Scarlet.
Ceilings.
Stars.
Black air.
White stars.
Socks.
Blue Jeans.
White t-shirt.
Sleep.
Black.
White.
What's that say?
The end - the end.