Song of Ecclesiastes

1 0 0
                                    

Song of Ecclesiastes

God - God bless King Solomon or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows.
St. Teresa de Jesus - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Catherine of Genoa - Like lightnings or like ices or snows or caltrop-like, lightnings, knowledgeless! Knowledgeless! Knowledgeless! All is knowledgeless under the lightnings sun or icy sun or icy snowy orange juice lightning sun or ices or snows or snows or snows or snows or ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Catherine of Siena - Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices or wickless candle or wicks like ropes or ropes of sand-like, caltrop-like, ices or snows or learning to hold heaven's stars-like, back-like, ices or snows or glaciers or ices or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Catherine of Balogna - Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or frozen apples or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or glaciers or icebergs or like ices or snows or snows or snows or apples or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Catherine of Alexandria - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices.
Catherine Payton - Like Purgatory or like Limbo or like "'God isn't God no more for He's made our love or like beloved Pope God'" like ices or snows or clinking coins or like hatred or like hellfires or like Sheol or like ices or snows can't melt or like freeze hell or like Enoch's interior castle of heart or like soul or like spirit or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Anne Catherine Emmerich - Like lightnings or like ices or snows or snows or ices or snows or like "'We're not sure what we saw'" or like "'It broke our hearts'" or like "'It was hard to like... see'" or like lightnings or like ices or snows but no multiplying words or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like "'Our hearts almost gave up'" or like God bless Claudia Procles or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or like "'Our tears dimmed or like marred our vision'" or like "'We nearly fainted at our God's love or like passion'" or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.
"'Don't muzzle an ox when it's treading out grain'" or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or like apple trees or like apples or like apples or like ices or snows or snows or like tangerines or like ices or snows or like ices or snows or snows or like persimmons or like walls or like towers or like silver or like gold or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows.
Mary of Agreda - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like apple trees or like ices or snows or snows or like ices or snows or frozen upside down red apples or like green apples or like yellow apples or like probably no more though we know there are more we've never eaten them! Like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or ices or ices.
St. Miriam - Or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or ices or snows.
The Forests or like Mountains - Like ices or snows or judges or like the angel that appeared to Samson's like parents or like he burned up what had seen or like sacrificed by like his nice parents or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like tent pegs or like ices or snows or like swords or like shields or like fleece or like fleeces or like snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows.
"'Don't muzzle an ox when it's treading grain'" or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like God bless Ellen Gould White or white.
St. Ignatius of Loyola - Like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or caltrop-like, upside down red grass or like blue, upside down lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Augustine of Hippo - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or ices or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.
St. Monica - Like lightnings or like ices or snows or snows or like pagan parades of lightnings or like ices or snows or like caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or black and white polaroids or like 10th grade or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
"'Don't muzzle an oxen when its treading grain'" or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or "'Super Smash Bros. Melee'' or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or apples or like apple trees or like ices or snows or snows or ices or clouds or like clouds or clouds.
St. Agur - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like "'Proverbs or like Solomon or like Ithitel or like Lemuel or like Pharaoh or like collaborations!!!'" Ice or ice.
St. Jehanette - God bless Willard Trask! Or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
"'Don't muzzle an ox when it's treading out like grain or like... yakno...'" Or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings upside down like celestial supernovas or like cosmic adamant raining like rain or like snow or like sleet or like hail or like caltrop-like, advice or like snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like apples or like apples or like apples or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or ices.
God - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like "'Baka and Test'" or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like prodigality or like lost-like, child-like, caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.
Claudia Procles - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
St. Moses - Like lightnings or like ices or snows or snows or like gold or like silver or like bronze or like St. Job or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or dreams forgotten or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows.
Ellen Gould White - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
James White - God bless St. Augustine, William Miller, lightnings upside down like anti-gravity or like caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like caltrop-like, maw-like, lightnings or like ices or snows or snows.
Taylor Swift - Like lightnings or like ices or snows or solstices or like equinoxes or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or caltrop-like, rainbow-like, knowledgeless, knowledgeless, knowledgeless, meaningless, meaningless apples or like apples or like apples or like apples or like apples or like apples or like lightnings or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Olivia Rodrigo - Like lightnings or like ices or snows or like favors or like lightnings or like weaver shuttles or like runners or like "'What the wicked rely on is a spider's web, they lay on it or like it like breaks like'" lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Sommer Ray - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or blood or blood or like apples or like metals or like soft metals or like lightnings or like or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
"'Don't muzzle the ox whilst its treading grain'" let him eat man! Oxen get hungry too! Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or persimmons or like lightnings or like above all else orange juice or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Jedidiah - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like "'Renaissance lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. David - Like lightnings or like ices or snows or like like like like "'like-likes from Zelda'" or like lightnings or like ices or snows or upside down red grass or like anti-gravity or like zed or like zee or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows or like lightnings or like ices or upside down purple grass or like nostalgia or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows.
John Mulaney - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like ices or ices or snows or snows or like steaks or like filet mignon or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
God - "'God bless Kohelet or like Qoheleth or like Ecclesiastes or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or ices or ices or ices.
St. Juan de la Cruz - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like canticles or like icicles or like wind chimes or like pan flutes or like "'Spirit Tracks'" or like prodigality or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Teresa of Avila - Like Carmelites or like Discalced Carmelites or like "'Our Lady of Mount Carmel. Or like the first Carmelite Christians were like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or like ices or snows or snows or like they were hermits like John or like Paulus or like the Magdalenes or like Claudia or like lightnings or like ices or snows or upside down grass or like red grass or like pink grass or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like the first or like founder of "'the Carmelites were founded by hermits living on Mount Carmel in the Holy Land during the late 12th and early to mid-13th century'"
"'Don't muzzle oxen treading grain out!'" Or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or red grass or golden or like pink grass or like lightnings or like fountains or like wells or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like.
"'Don't muzzle oxen treading out our grains!'" Lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or ices or snows or snows.
Persimmons - Like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows.
"'Don't muzzle oxen treading out grains!'" no lasciviousness or like ices or snows or icebergs or like igloos or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Apples - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows.
Billie Eilish - Like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Tangerine - Like lightnings or like ices or snows or like ices or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like caltrop-like, rainbow-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or ices or ices or ices or ices.
"'Don't muzzle oxen who are treading out grain.'" or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or caltrop-like, lightning-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Oranges - Like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like persimmons or like apple sauce or like apple juice or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
"'Don't muzzle oxen treading out grain.'" or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snowstorms or like weddings or like love or love.
Orange Juice - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows.
"'Don't muzzle oxen treading out grains!'" or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or like snows or like lightnings or like pure love or like true love or like envy or like love or like love or like knights or like princesses or like envy or like envy or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Job - Like lightnings or like caltrop-like, rainbow-like, rainbow-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Peter - Like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like water walking or like Babylon of the Apocalypse or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows.
Snows - Like lightnings or like "'K-On!'" or like lightnings or like ices or snows or snowstorm-like "'Paper Mario 2'" lightnings or like ices or snows or like snows upside down or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like lightnings or like icestorms or like icestorms or like lightnings or like lightnings or like ices or snowstorms or like caltrop-like, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows.
Ices - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like like lightnings or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like icestorms or like icestorms or like ices or snows or snows or snows or snowstorms or like ices or snows.
St. Job - "'Place us like seals on your heart or like wax on your arms for love is strong like death, it's envy won't move like the grave! It burns like blazing fire or like mighty flames, many waters can't quench it, rivers can't sweep it away or like lightnings or like ices or snows or snows or like lightnings or like ices or snows or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
St. Jehanette - Like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snows  or caltrop-like, rainbow-like, lightnings or like ices or snows or snows.
The wedding on the ice pillar in the middle of the volcano of the lightning, knowedgeless, knowedgeless, knowledgeless, knowledgeless, meaningless, meaningless, meaningless, meaningless, lightnings or like ices or snows or snows or snows or snowstorms or like ices or snows or snows or snows or snows or snows or snows or like lightnings or like ices or snowstorms or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Moses - Like lightnings or like ices or snows or snows or like ices or snows or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like lightnings or like lightnings or like ices or snows or snows or snows or snowstorms or like lightnings or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snows or snows.
God - Like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices or snows or snows.
Might dogs in attendance raise their howls! Like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snows or snows or like snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
Might man dogs wear tuxes or like woman dogs wear like dresses or like high heels or like lipstick or like wigs or like lightnings or like ices or blood or bloods or like bloody or like bloodstorms or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snows or snowstorms or like ices or ices.
God - Like lightnings or like ices or snowstorms or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snows or snows or like snows or snows or snows or snows or like snowstorms or like ices or snows or snows.
We hug Moses or like wave goodbye to like Solomon or like David or like their wives or like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices. We close our door or like lightnings or like knowledgeless, knowledgeless, knowledgeable lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like lightnings or like ices or snows or snows.
God - Might dogs sleep, suitcases filled or like packed or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snows. The future or like God bless Billie Eilish or like lightnings or like ices or snowstorms or like ices or snows or like lightnings or like ices or snowstorms or like "'Sweater Weather'" or like lightnings or like ices or snows or snows.
St. Job - "'Come away our beloved or be like young gazelles or like young stags on spice laden mountains.'"
St. Jehanette - Like lightnings or like ices or snows or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like ices or snowstorms or like icestorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or ices.
Might our theater like lightnings or like ices or snows flip like pancakes or like waffles or like sausages or like eggs or like cheese or like croissants or like lightnings or like ices or snowstorms or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snowstorms or like ices or snows or snows.
Outside.
Sun.
Bright.
White.
Yellow.
Light.
Fade.
Slowly.
To.
White.
Suddenly.
Black.
What's it say?
It says...
...
"'The end - the end.'"

Song of ShikonWhere stories live. Discover now